Citat:
Ursprungligen postat av
Timbar
Her er jeg faktisk ikke enig med deg, TH er sikkert ikke GM, men jeg følger deg ikke når det gjelder at dette iallefall er folk som bor i Norge. Forstår ikke hvorfor du benekter det når så mange indisier peker mot at gjerningsmann/menn er norsk.Nesten så jeg mistenker deg for å ha motiver med dette svaret.fpr det henger ikke på greip og late som man er norsk hvis man ikke er det. Vi kan godt diskutere teorier og hvem som kan være mulige GM, men når du påstår at de ikke er norske ( iallefall bør i Norge) lurer jeg på hvilke motiver du har for å hevde dette, når alle etterforskningsskritt som er offentliggjort av politiet tyder på at de holder til i Norge. Så nå blir jeg litt mistenksom på hvem du er? For det er et faktum at GM hadde hatt mest å tjene på og ha utenlands identitet.
Men sånn er det åpenbart ikke. Kynisme finnes overalt, men de færreste dreper eller bortfører ikke mennesker.
De fleste tenker konsekvenser og konsekvensene er her utrolig høye.
Hvis det skulle være bortføring som har gått galt kan det være vanlige samfunnsborgere. Er det derimot kidnappede som fortsatt har AEH i sin varetekt er det åpenbart at det ikke er mennesker som lever et vanlig liv. Man kan ikke skjule et menneske over tid om man er i jobb. Dette er Norge( ikke et folketomt land) saken er så kjent at hadde noen mistanker hadde det kommet politiet for øre for lenge siden.
Men nå skal jeg spare deg for mine teorier men jeg ble litt satt ut av kommentaren din og lurer på hva og hvem du er?
Sitat fra deg: "...flere teorier peker mot at GM er norske. Sko kjøpt hos Spar Kjøp, de forstår norsk, nå ser det ut til at både brevpapir og konvolutt peker mot Norge." Det kan godt være at GM er norske, men disse grunnene du ramser opp her, må ikke nødvendigvis bety at de er det. De trenger ikke være norske SELV OM de har kjøpt sko, strips og brevpapir i Norge og forstår norsk. Bare det jeg ville poengtere. Hvem og hva jeg er skal man visst være litt forsiktig med å spekulere for mye i her inne, da kan man risikere å bli utestengt. Men litt morsomt at det å være " kjerringa mot strømmen" får noen til å lure på det