2019-10-16, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Riktigt illa.

Hans otw gick från 44 till 70.000

Nu nere på 48
Citera
2019-10-16, 19:03
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Hans otw gick från 44 till 70.000

Nu nere på 48
Mjo , jag har haft den ett tag och hade gärna sett en uppgradering på den.
Citera
2019-10-16, 19:12
Medlem
Alltså detta spel är så drygt med icon utmaningarna i rivals 7 st förstägda i olika ligor får i hop så dåliga lag spelar div 4 ha fått möta typ Messi eller neymar i många matcher känns nästan omöjligt att vinna. Är dessutom otroligt segt gameplay.
Citera
2019-10-16, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Mjo , jag har haft den ett tag och hade gärna sett en uppgradering på den.

Jag sålde han precis innan uppgången 😑
Citera
2019-10-16, 19:31
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Jag sålde han precis innan uppgången 😑

Haha, ajdå, förhoppningsvis lossnar det för honom i Napoli snart för han har ju inte direkt imponerat där än så länge
Citera
2019-10-16, 23:40
Medlem
Anser ni att handelsspärrade paket i regel genererar bättre innehåll än vanliga säljbara paket? Anledningen till varför jag frågar är för att jag personligen, sett till hur många paket jag har öppnat av varje sort, procentuellt sett har fått många fler högrankade kort som är obytbara. I vanliga jävla guldpaket, dessutom. Nu precis fick jag liksom Cavani från ett 2 rare gold players pack... Tidigare har jag landat både Varane och Lewandowski.

e: Vansinnigt provocerande att inte kunna kapitalisera något på fullträffarna då jag egentligen inte har något intresse av att lira med någon av spelarna jag har fått...

e2: Bra för att lösa icon swap items dock
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2019-10-16 kl. 23:49.
Citera
2019-10-17, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Anser ni att handelsspärrade paket i regel genererar bättre innehåll än vanliga säljbara paket? Anledningen till varför jag frågar är för att jag personligen, sett till hur många paket jag har öppnat av varje sort, procentuellt sett har fått många fler högrankade kort som är obytbara. I vanliga jävla guldpaket, dessutom. Nu precis fick jag liksom Cavani från ett 2 rare gold players pack... Tidigare har jag landat både Varane och Lewandowski.

e: Vansinnigt provocerande att inte kunna kapitalisera något på fullträffarna då jag egentligen inte har något intresse av att lira med någon av spelarna jag har fått...

Jag har upplevt samma, sen om det är slumpen, eller om det substans i det, kan jag inte sia om.

För er som har koll på marknaden, när är det bäst att sälja sina gold players av totw-spelare?
Citera
2019-10-17, 08:26
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Jag har upplevt samma, sen om det är slumpen, eller om det substans i det, kan jag inte sia om.

För er som har koll på marknaden, när är det bäst att sälja sina gold players av totw-spelare?

Jag har också samma känsla, men kan inte säga om det faktiskt ÄR så, eller om det är kombination foliehatt och det faktum att man får dubbelt så många paket om man väljer untrade

Det borde ju öka sannolikheten med 50% att packa något om man öppnar dubbelt så många paket 😂
Citera
2019-10-17, 08:44
Medlem
Citat:
Jag har också samma känsla, men kan inte säga om det faktiskt ÄR så, eller om det är kombination foliehatt och det faktum att man får dubbelt så många paket om man väljer untrade

Det borde ju öka sannolikheten med 50% att packa något om man öppnar dubbelt så många paket 😂

Självfallet, men nu tog ju jag som sagt detta i beaktande.

Blir spännande med belöningarna från Rivals! Löste rank 1 så nu hoppas jag fan på något fint.

e: Pizzi som bäst. Fyfan. Jag föraktar verkligen EA.
Senast redigerad av FarrokhBulsara 2019-10-17 kl. 08:59.
Citera
2019-10-17, 09:39
Medlem
Citat:
Självfallet, men nu tog ju jag som sagt detta i beaktande.

Blir spännande med belöningarna från Rivals! Löste rank 1 så nu hoppas jag fan på något fint.

e: Pizzi som bäst. Fyfan. Jag föraktar verkligen EA.

Jag tog untradeable jag med.. Fick Diego Costa som bäst, inte direkt vad jag hade önskat. Dock inte massa duplicates så jag har lite att leka med i sbc.

Fick ett gäng helt ok Ligue 1 spelare som jag tänkte klara min sista icon utmaning med.
Citera
2019-10-17, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Jag tog untradeable jag med.. Fick Diego Costa som bäst, inte direkt vad jag hade önskat. Dock inte massa duplicates så jag har lite att leka med i sbc.

Fick ett gäng helt ok Ligue 1 spelare som jag tänkte klara min sista icon utmaning med.

Jag tog inte untradeable. Skulle aldrig falla mig in...
Citera
2019-10-17, 10:57
Medlem
Citat:
Jag tog inte untradeable. Skulle aldrig falla mig in...

Är du en av de som också gråter för att du inte har förstägda spelare? Självklart allas egna val, men jag har enkelt kunnat ta mig igenom det som krävs för utmaningarna för ikoner. Pga en ganska hög standard på untradeable players.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in