Citat:
Ursprungligen postat av
Fbc37
Ja den veier litt. Kan evt vippes inn i en stasjonsvogn uten behov for løfting. Alternativt bare kjøpe en som veier mindre.
Det enkle er ofte det beste. GM kunne også brukt en tilhenger noe som skaper noe mer oppmerksomhet.
Det känns för mig som vi borde tänka i andra banor. Han ska få av härket (boxen) nånstans också. Vilket förvisso nog är enklare. Men har han planerat så tror jag han har planerat enklare, och har han inte planerat, så noga, så har han fått ta en rövare eller det första till hands. Att sticka boxen i bakluckan eller genom kupén eller ha den på ett släp, och sen köra ut i skogen och ta ut den ur bilen och hitta på ngn form av ny lösning där. Så sett behöver han kanske inte ha boxen alls om han virar henne i plast och får ner henne i bagaget. Han kan ev. ha haft ett annat fordon väntande. Eller ett släp. Eller en svensktillverkad flakmoped.
När allt är sagt och gjort är oddsen ganska goda för att det ändå ska gå att finna på kadaverin här och var i garage och bil och på kläder. Så en del sanering borde ha försökts. Ändå kan jag föreställa mig att de svenska hundarna markerat i hus och bil.
Jag har svårt att se realism i så myvket annat. Rätta mig om jag har feil.