2019-10-15, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
En bil, eller et annet kjøretøy?
Finnes det fotografier av baksiden av garasjen? (Jeg tenker på om det ev kan finnes en utgang (dør feks) fra garasjen på baksiden?). (Jeg spør, fordi jeg tenker på ev fluktvei).
Nei, det var ingen dörr på baksiden av garaget.
Citera
2019-10-15, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Som av en händelse så stod det en bmw 52x med thulebox här på gatan. Om han täckte över vindruta och huv och kanske lite av taket med plädar och sen lägger en styv masonitskiva från strålkastare till biltak så kan han dra upp boxen från baken på bilen med ett rep och handkraft. Skulle jag tro. Kräver kanske lite träning men ändå...

Och möjligen öppen garageport.

Ja nå skjønner jeg hva du mener. Dra boksen opp på taket fra fronten. Husk på at 80KG (60+20) skaper bulker og et kjempeprosjekt for en MGM som ikke akkurat ser ut som en body builder..

Bilen kan også parkeres på tvers inne i garasjen med front mot døren som går inn i huset så har GM bedre plass å jobbe på uten å trenge åpne porter. Dette krever isåfall litt manuvrering frem og tilbake før man får bilen 90 grader i vinkel.
Citera
Medlem
Citat:
På hvilken side av huset ser du den byggekonstruksjonen?
Gadd du klikke på linken så ser du det med egne øyne
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Absolutt, grunnmuren på huset går langt under nivået til kjellergulvet.
Hade jag läst detta igår skulle jag ha varit överens med dig - för då trodde jag att det bara fanns två synliga etagar i huset.

Men idag såg jag källarfönstren, därmed består huset av 3 synliga etagar, inklusive källare.

Men du kan ju inte se hela källaren, för delar av grundväggen ligger under jorden.

Så vad menar du?
Citera
2019-10-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Nei, det var ingen dörr på baksiden av garaget.
Ok. Takk!
Citera
2019-10-15, 23:54
Medlem
Citat:
Gadd du klikke på linken så ser du det med egne øyne
Ja. Er det garasjen du mener? Det ser ut til at en garasje var der i 84, men borte i 87. Kanskje den ble revet og en ny garasje ble bygget etter 87?
Citera
2019-10-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ja. Er det garasjen du mener? Det ser ut til at en garasje var der i 84, men borte i 87. Kanskje den ble revet og en ny garasje ble bygget etter 87?
Ser du ikke byggkonstruksjonen som er utenfor huset i 1984 men borte i 1987 ?

Du får ta av deg ølbrillene for garasjen er der i både 1984 og 1987,
Citera
2019-10-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ser ut som det er gravd der ja

Og hvordan ender man opp men en røys av store steiner. Fordi man har gravd ut noe? Steinrøysen finnes på et av bildene håndverkerne tok, av baksiden av huset. Har ikke sett den på andre bilder.

Om bilen AEH ble fraktet vekk fra Sloraveien i. Også Brøske gjentar at AEH ble fraktet vekk i bil. Spørsmålet om hvor AEH er blitt av blir liksom besvart av seg selv, siden hun ikke finnes i Sloraveien må hun ha blitt fraktet vekk derfra i bil. Men, "fraktet vekk i bil" passer også inn i dekkhistorien. Og all informasjon som stammer fra dekkhistorien må vurderes med skepsis, før vi godtar at den er sann.

Kan hende AEH aldri forlot Sloraveien, at hun finnes skjult, enten i huset eller på tomten.

Jeg synes det ville stemme litt med politiets tydelige lunkne interesse for å identifisere biler i saken.
Citera
2019-10-15, 23:58
Medlem
Citat:
Ser du ikke byggkonstruksjonen som er utenfor huset i 1984 men borte i 1987 ?

Du får ta av deg ølbrillene for garasjen er der i både 1984 og 1987,
Ok. Kan du hjelpe meg å se? Er det på baksiden av huset, der veranda og terrasse finnes, du mener?
Citera
2019-10-16, 00:01
Medlem
Citat:
Ok. Kan du hjelpe meg å se? Er det på baksiden av huset, der veranda og terrasse finnes, du mener?
Du har vel zoom på bildet ? Og utenfor betyr verken på sidene eller på oversiden.
Citera
2019-10-16, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Og hvordan ender man opp men en røys av store steiner. Fordi man har gravd ut noe? Steinrøysen finnes på et av bildene håndverkerne tok, av baksiden av huset. Har ikke sett den på andre bilder.

Om bilen AEH ble fraktet vekk fra Sloraveien i. Også Brøske gjentar at AEH ble fraktet vekk i bil. Spørsmålet om hvor AEH er blitt av blir liksom besvart av seg selv, siden hun ikke finnes i Sloraveien må hun ha blitt fraktet vekk derfra i bil. Men, "fraktet vekk i bil" passer også inn i dekkhistorien. Og all informasjon som stammer fra dekkhistorien må vurderes med skepsis, før vi godtar at den er sann.

Kan hende AEH aldri forlot Sloraveien, at hun finnes skjult, enten i huset eller på tomten.

Jeg synes det ville stemme litt med politiets tydelige lunkne interesse for å identifisere biler i saken.
Helt klart, noe er gravd og steinene ligger som regel ved siden av der det er gravd før de evt blir fraktet vekk.
Citera
2019-10-16, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Interessant men er det teknisk mulig? Ville ikke den svenske hunden ha luktet ugler under mosen om hun befant seg på tomta begravd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in