2019-10-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Förstår inte vad du yrar om nu. Är alla som inte är kategoriskt negativa till AMK Morgon och Martin Soneby sektmedlemmar enligt dig?

Absolut inte, men om man läser dina inlägg tar du ju Martins krig konstant.

Att du försöker med illa härskartekniker biter inte på mig.

Edit: Ber om ursäkt för dålig svenska, klockan är 04.00 där jag befinner mig.
Senast redigerad av egenvilja 2019-10-07 kl. 09:03.
Citera
2019-10-07, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Förlåt men Flashback är väl ändå en enda stor masspsykos?

Förlåt för offtopic, men är även du på riktigt? Den andra riddaren för Martin Soneby

Flashback är väl det enda forumet som inte är en masspsykos där folk har olika åsikter konstant. Denna tråd är väl ett levande bevis på det......
Senast redigerad av egenvilja 2019-10-07 kl. 09:29.
Citera
2019-10-07, 09:56
Medlem
yooiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Absolut inte, men om man läser dina inlägg tar du ju Martins krig konstant.

Att du försöker med illa härskartekniker biter inte på mig.

Edit: Ber om ursäkt för dålig svenska, klockan är 04.00 där jag befinner mig.
Att det uppfattas som att jag tar ”Martins krig konstant” beror nog mest på att jag tycker att AMK Morgon är ett småtrevligt program och för att jag inte sitter och hetsar upp mig i tid och otid som ett autistiskt incelmongo över den fruktansvärt dåliga stämningen i programmet, ett skenande missbruk hos Martin eller hur usla gästerna är.

Ursäkta min dåliga svenska, klockan är 10 där jag är.
Citera
2019-10-08, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Och Marcus Berggren.

Marcus har varit utbränd och gör rätt få knop överlag just nu, även om han verkar lite piggare senaste veckorna eller så av hans instagram att döma.
Citera
2019-10-08, 13:59
Medlem
LemPicas avatar
Jag undrar en sak.
Martin har sagt flera gånger att han valt bort Acast.
Men AMK ligger ju på Acast?
Vet han inte det eller vad?
Citera
2019-10-08, 14:47
Medlem
Jazzphers avatar
Kanske inte är något direkt samarbete med acast? Ligger ju många poddar sökbara där som inte har reklam som acast lagt in.
Citera
2019-10-09, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag undrar en sak.
Martin har sagt flera gånger att han valt bort Acast.
Men AMK ligger ju på Acast?
Vet han inte det eller vad?

Acast har ju inte bara poddar som de samarbetar med, utan de samlar ju rss-feeds från andra poddar också, precis som vilken podspelare som helst.
Citera
2019-10-09, 11:27
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Kanske inte är något direkt samarbete med acast? Ligger ju många poddar sökbara där som inte har reklam som acast lagt in.

Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Acast har ju inte bara poddar som de samarbetar med, utan de samlar ju rss-feeds från andra poddar också, precis som vilken podspelare som helst.

Tack, då fattar jag.
Lite lustigt ändå att Acast inte har några problem med att ha AMK sök/lyssningsbar från sin plattform med tanke på deras ängslighet gällande andra poddar och deras innehåll.

Tänkte lyssna på dagens avsnitt strax i hopp om att det är lite roligare än måndagens och tisdagens.
Citera
2019-10-10, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Tack, då fattar jag.
Lite lustigt ändå att Acast inte har några problem med att ha AMK sök/lyssningsbar från sin plattform med tanke på deras ängslighet gällande andra poddar och deras innehåll.

Tänkte lyssna på dagens avsnitt strax i hopp om att det är lite roligare än måndagens och tisdagens.

Antagligen för att det är en så stor podd att de inte vill att folk ska byta till en annan poddspelare för att feeden är spärrad.
Citera
2019-10-11, 17:09
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yooii
Martin, Albin och Frej gjorde någon oklar rättegångssketch på Frejs instagram. Inte skitkul.
Den va pinsamt dålig!
Citera
2019-10-15, 08:33
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Gårdagens avsnitt 14 oktober var faktiskt ganska bra! Men ibland blir jag bara förundrad hur Thomas Eriksson ska rätta alla hela tiden. Hans syn på filmen Joker var den rätta och allt va fan mer skulle rätta folk på, han rättade Fanny hela tiden. Störde mig på honom förr, men har "vant" mig vid honom. Men igår tyckte jag han skulle ta över för mycket. Aja, skitsamma, annars ett bra avsnitt.
Citera
2019-10-15, 17:53
Medlem
Jag håller med om att det har varit ett par bra avsnitt de senaste veckorna, vilket verkligen behövs för AMK har(enligt mig) varit väldigt dåligt sedan sommaruppehållet.
Och snälla, snälla, kan vi bara få EN vecka utan att ha med impro-folket?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in