2020-11-18, 13:07
Medlem
Vad för hålhake har Sebastian på Martin?! Jag förstår ingenting.

Fantastiskt att han inte förstod att Konspiration 58 är en mockumentär... Han måste ju vara snudd på utvecklingsstörd?...
Citera
2020-11-18, 13:34
Medlem
Har aldrig tyckt Sebastian passat i AMK men denna vecka tar alla pris. Har han knarkat för mycket eller är han verkligen såhär lågbegåvad att hans lärare kan vara mer avslappnad och kul?
Igår var så pinsamt att jag inte kunde lyssna klart, varför ska han föra talan åt gästerna och ge en summering som oftast är fel av det som sagts 10 minuter tidigare?
Citera
2020-11-18, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzkorv
Har aldrig tyckt Sebastian passat i AMK men denna vecka tar alla pris. Har han knarkat för mycket eller är han verkligen såhär lågbegåvad att hans lärare kan vara mer avslappnad och kul?
Igår var så pinsamt att jag inte kunde lyssna klart, varför ska han föra talan åt gästerna och ge en summering som oftast är fel av det som sagts 10 minuter tidigare?

Lärare och lärare, dagisfröken ska det vara.

"Hur säger man lektioner på engelska? Aha lessons det borde jag kunna"... Låter ju snarare som en LSS-vårdare. Har de en lärare per elev?
Citera
2020-11-18, 14:13
Medlem
ungtkaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Lärare och lärare, dagisfröken ska det vara.

"Hur säger man lektioner på engelska? Aha lessons det borde jag kunna"... Låter ju snarare som en LSS-vårdare. Har de en lärare per elev?
Kan det inte vara så att Martin får något slags bidrag för att Sebastian är där, kan det vara ett instegsjobb för Sebastian möjligtvis? Som du säger Sebastian får säkert permission från sitt LSS-boende 8-10 varje dag så han får lajva programledare. Martin får bidrag en win-win.
Citera
2020-11-18, 14:58
Medlem
DemonDeaths avatar
Citat:

Fantastiskt att han inte förstod att Konspiration 58 är en mockumentär... Han måste ju vara snudd på utvecklingsstörd?...
Det har tidigare spekulerats i tråden ifall Sebastian är Martins kran.
Citera
2020-11-18, 15:02
Medlem
sk0gens avatar
Han måste väl kunna ha en kran utan att kranen är återkonmande gäst i programmet och programleder ?

Nån pratade om en hållhake , att det hänt något. Det har jag lite svårt att tro. Att han skulle utpressa sig att få vara med mot Martins vilja?
Citera
2020-11-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sk0gen
Han måste väl kunna ha en kran utan att kranen är återkonmande gäst i programmet och programleder ?

Nån pratade om en hållhake , att det hänt något. Det har jag lite svårt att tro. Att han skulle utpressa sig att få vara med mot Martins vilja?

Är något man säger, ingenting bokstavligt.
Citera
2020-11-18, 19:22
Medlem
Citat:

Haha, idag när han skulle freestyle-rappa, och ville dra ner Simon G med sig i hans tramserier. Börjar bli riktigt trött på snubben som hyllar var och varannan gäst som han tar dit, som om dom vore nåon jävla profet. Pinsam snubbe 30 bast och säger rätt ut i morgonsänd radio/podd att han inte hade råd i helgen att skicka minimumbidraget till Robin Berglunds kickstarter. Jubelidiot.
Citera
2020-11-18, 22:32
Medlem
Blorkums avatar
Bra av Agazzi att ryta till mot Sebastian i tisdagens avsnitt.

Bra att han försöker skapa lite variation med nya gäster men hans inställsamma stil är lite magstarkt.
Citera
2020-11-18, 23:46
Medlem
Ambivalens_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blorkum
Bra av Agazzi att ryta till mot Sebastian i tisdagens avsnitt.
När ungefär? Please.
Citera
2020-11-19, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalens_
När ungefär? Please.

01:22:10 och 01:05.x

Säga vad man vill om Järpen, men idag gillade jag avsnittet skarpt! Och fan va kul med John Landenfeldt som gäst!! Han gjorde ju ett par helt fantastiska vemodiga plattor för rätt många år sedan. Trodde nästan att han slutat helt men hade visst bara gett upp artistnamnet.
Citera
2020-11-19, 08:41
Medlem
kaoriblasts avatar
Att Sebastian fjäskar för sina lärare i direktsändning är bland det sämsta som någonsin producerats i AMK. Synd att förstöra avsnitt med i övrigt bra gäster på det sättet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in