2019-10-15, 16:57
Avslutad
Folk kan skratta åt ”Eurabia” hur mycket de önskar men någon gång kommer skrattet att fastna i halsen...
Citera
2019-10-15, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Inte syrianer, syrier.

Ok, tack
Citera
2019-10-15, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
"syrianer" ... yea right. det är afghaner som ljugit om sitt ursprung.
SYRIER.
Citera
2019-10-15, 17:04
Bannlyst
Total jävla förstörelse på väg.
Mitt folk har svikit mig.

Hatet inom mig växer.

Godtrogen hipster? Tugga grus jävla idiot. Ni kommer fan få karman tillbaka på er förr eller senare.
Citera
2019-10-15, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Lära av vilken historia? Att ett folk bjuder in människor från fjärran för att låta dem leva på deras välfärd saknar historiskt motstycke. Finns inga exempel på något liknande.

Jo, men min poäng är att även under mycket mildare omständigheter (mindre folkströmmar) så uppstår det i stort sett alltid krig. Så vad säger det om Sveriges framtid? Man har i princip bäddat för att det ska bli krig med väldigt stor sannolikhet - förutsatt att man inte får till stånd återvandring de kommande åren. Grejen är att om den massiva invandringen tillåts fortgå för länge så kommer svenskarna förlora möjligheten att tvinga tillbaka invandrare genom riksdagsbeslut, då man låter invandrare (tillsammans med förrädare) att rösta hit ännu fler av dem.
Citera
2019-10-15, 17:10
Medlem
staticages avatar
Älskar att det i trådar dyker upp inlägg att Svensken är dum i huvudet/Svenskarna har röstat för detta osv.
Å sen så är man själv etnisk Svensk men man har distanserat sej så från sitt folk att man har en retorik som att man inte själv är svensk.
Hahahaha

Jo Svensken är dum i huvudet.
Citera
2019-10-15, 17:11
Medlem
power.rangerss avatar
Födda i Syrien:

Kurder: oftast shia?
Sunnimuslimer: araber
Kristna: assyrier och araber
Yazidier

Det är inte bara massa radikala sunniislamister om folk tror det.
Senast redigerad av power.rangers 2019-10-15 kl. 17:18.
Citera
2019-10-15, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Älskar att det i trådar dyker upp inlägg att Svensken är dum i huvudet/Svenskarna har röstat för detta osv.
Å sen så är man själv etnisk Svensk men man har distanserat sej så från sitt folk att man har en retorik som att man inte själv är svensk.
Hahahaha

Jo Svensken är dum i huvudet.
Det är bara naturligt. Man,inser hur jävla hjärndöda svensken är. Jag vill fan inte kalla mig svensk för att det är så jävla pinsamt. Lite värdighet måste man väl ha
Citera
2019-10-15, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Här i Finland är det gott. Knappt en flykting så långt ögat når. Svenskar, finnar och ett gäng estländare. Känns bra.

Hellre finnar som majoritet än muslimer.

Finland var en av de länder som tog in flest flyktingar/ekonomiska migranter per capita under 2015-2016 främst irakier. Går ganska snabbt där med. Finland är var Sverige var under början av 90-talet ungefär skulle jag gissa. Ryssar och ester är nog största invandrargruppen.

Upplever att Finland är uppdelat mellan folk som vill göra precis som Sverige när det gäller allt och de som är nationalistiska och ser Sverige som ett skräckexempel.
Citera
2019-10-15, 17:14
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GR82BSTR8
SYRIER.

OK, nu har jag läst på lite, syrianer är alltså kristna och kommer från #pecifka regioner, medans syrier kan vara muslimer eller andra religioner och alla kommer från Syrien.
Citera
2019-10-15, 17:16
Avslutad
Enbart 6,9 miljoner etniska svenskar. Av 10 miljoner! Det går fort nu!
Citera
2019-10-15, 17:18
Medlem
Juliusdreads avatar
Det är så jävla tragiskt. Ansvariga politiker och makthavare borde ställas upp mot en vägg för att sedan grävas ner i en stor djup grop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in