Citat:
Ursprungligen postat av
junk
Jag tänker att hon inte längre får publicera att hon är hemma hos honom han vill inte synas i media på samma sätt som hon vill, men hon kan lite undangömt i kommentatorsfältet klämma in en kommentar om att hon varit i Göteborg igen utan att han läser det.
Det vore väl rimligt om han inte vill vara officiell med Blondinbella. Jag skulle inte heller vilja framstå som en idiot som trott på en fantasitillvaro och olika "utnämningar" för att sedan stå där med insikten att jag knullar en total jävla nolla. I det läget är inga bröst tillräckligt saftiga.
Men varför fokusera så mycket på om de träffas, inte träffas, träffas massor eller bara någon gång ibland? Det spelar ju vid det här laget ingen roll, det faktum att de har träffats räcker för att bedöma dem båda som djupt oseriösa och respektlösa inför andra människor, inte minst åtminstone hans barn. Det är nämligen oseriöst att inleda ett förhållande och sedan outa det när den ena fortfarande är gift. Eftersom detta dessutom skedde på internet är det inget som lär glömmas bort. Erik Selin lär för all framtid kallas Balder Balle, Sugardaddy och allt vad det nu är. Blondinbella hade väl redan innan öknamn nog, så där blir väl skillnaden förstås inte lika stor.
Och varför fundera över Blondinbellas ekonomi, privat och i företagen? Ingen utomstående kan ju bedöma situationen. Om hon säljer "huset" kan man väl börja anta att det är riktigt illa, men där är hon ju inte. Det viktiga att diskutera (och aldrig glömma) med Blondinbella är vilken falsk och vidrig människa hon är. Att hon kör snyftvals i bloggen nu (jag tror knappast att jag missförstått detta?) beror ju bara på att hon insett att det enda hon klarar är hemmaplan i Sverige. Hon är beroende av att svenskar läser hennes blogg och av att svenskar köper hennes skitprodukter. Utan detta faller hon rakt igenom och då försöker hon det hon tror ska funka på just svenskar: inte vara förmer.
Så skit i hennes korkade jävla bloggsurrande och minns i stället hur hon bar sig åt. Det gör folk också på andra forum, där diskuteras främst hennes obehagliga person. Personligen tror jag heller inte att hennes beteende de sista åren kommer att glömmas bort. Inte ens Blondinbellas följare, som samtliga verkar befinna sig i kvadranten längst till vänster i Stanford-Binet-skalan, tror jag kommer gå att dupera längre. Hon är rökt, dumfan, därför att hon inte förstod i tid att vårda sitt varumärke där det hör hemma. Och det är inte på en internationell marknad!
,