2019-10-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det är märkligt. Terassvärmaren måste precis täcka fönstret. Elelr så är det igenmurat.
Jeg tror at baderomsvinduet er skjult bak den mørke trestammen på dette bildet. Man kan se en tynn hvit kant (som er enden på husmuren i det området der vinduet er) inntil høyre del av stammen
https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/b5ePd5/bistandsadvokat-innkaller-til-pressekonferanse-om-forsvinningssaken-i-loerenskog
Citera
2019-10-15, 12:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruCarlsberg
Og kjellervinduet rett nedenfor ser ut til å stå på gløtt (åpent)?
Fra artikkelen: "firma som var på befaring hjemme hos ekteparet i begynnelsen av august". Da er kanskje bildene fotografert i august.

Ja tråden ligger nu bara två år efter hantverkarna i våra efterforskningar...

Det blir svårt för oss att bli klara till denna jul. 😄
Citera
2019-10-15, 12:58
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Jeg tror at baderomsvinduet er skjult bak den mørke trestammen på dette bildet. Man kan se en tynn hvit kant (som er enden på husmuren i det området der vinduet er) inntil høyre del av stammen
https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/b5ePd5/bistandsadvokat-innkaller-til-pressekonferanse-om-forsvinningssaken-i-loerenskog

Naj. Nu hittar du på. Fönstret måste finnas vänster om lodlinjen från sidan på husets övervåning.
Citera
2019-10-15, 13:01
Medlem
Citat:
Men där är det ju!!!!!!!!
Du har funnet det!

Det är toafönstret intill garaget. Överdelen kan vinklas inåt. AE har sina blommor nedanför.

Tillägg: den bilden du först angav av den gaveln (med trädet i vägen) är förvriden till proportion o perspektiv av distansen och objektivet som använts. Om det är satellit elelr drönare eller journalisten suttit i något träd elelr vattentorn på andra sidan sjön.

Det stora fönstret som ser ut att sitta mitt på skogsgaveln är egentligen det lilla toafönstret.
Du er god til å se detaljer! Ja, nå ser jeg det helt klart! For det er jo kun 1 vindu i 1.etasje og 2 vindu i 2. etasje på den veggen. Jeg ble først lurt av forvridningene.
Citera
2019-10-15, 13:05
Medlem
Citat:
Naj. Nu hittar du på. Fönstret måste finnas vänster om lodlinjen från sidan på husets övervåning.
Ok. Du har nok rett Men hvorfor kan vi ikke se vinduet på det bildet? Pga vinkelen på bildet, så kan man ikke se vinduet som ligger noen cm inn i muren?
Citera
2019-10-15, 13:05
Medlem
Citat:
Du er god til å se detaljer! Ja, nå ser jeg det helt klart! For det er jo kun 1 vindu i 1.etasje og 2 vindu i 2. etasje på den veggen. Jeg ble først lurt av forvridningene.

Da må det være snakk om et uvanlig plassert, og veldig stort bad, hvis det skal ligge under det i 2 etg, som vel er vanlig.
Citera
2019-10-15, 13:06
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Du vet säkert vad det är för rosa blommor som står i krukorna utmed skogsgaveln? Är det hängpelargon? Nä?
Citera
2019-10-15, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Da må det være snakk om et uvanlig plassert, og veldig stort bad, hvis det skal ligge under det i 2 etg, som vel er vanlig.
Jeg vet ikke. Badet kan jo feks være langt og smalt?
Citera
2019-10-15, 13:09
Medlem
Citat:
Du vet säkert vad det är för rosa blommor som står i krukorna utmed skogsgaveln? Är det hängpelargon? Nä?
Jeg vet ikke. Men jeg er sikker på at du har funnet ut hvilke blomster det er
Citera
2019-10-15, 13:09
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ok. Du har nok rett Men hvorfor kan vi ikke se vinduet på det bildet? Pga vinkelen på bildet, så kan man ikke se vinduet som ligger noen cm inn i muren?

Vet ej. En möjlighet är att det går att sätta för fönstret med ngt vintertid elelr vid resor för att hålla ute oönskade saker (kyla, fallande trädgrenar, tjyvar). Kan det vara slikt?
Citera
2019-10-15, 13:10
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Jeg vet ikke. Men jeg er sikker på at du har funnet ut hvilke blomster det er

Min trädgård är f.n. ganska begränsad. Nej. Har bestämt sett såna dock.
Citera
2019-10-15, 13:12
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke. Badet kan jo feks være langt og smalt?

Og med et veldig stort og uvanlig vindu for et toalett.

https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/0ERo7G/politiet-har-gjennomfoert-nye-tekniske-undersoekelser-paa-hagen-familiens-tomt

Edit: Dette er nok del av en stue, eller et oppholdsrom. Toalettet ligger nok, slik det ofte gjør, i forbindelse med entreen. Midt i huset ca, uten vindu.
Hovedbad oppe har vindu ser det ut til.
Senast redigerad av agvvv 2019-10-15 kl. 13:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in