2019-10-14, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Såg att han från Uppsala favela tagit bort mestadels av sina bilder på insta. Han är ju bra vän med dp sett många bilder han poserar med dp
Såg också de nu vad kan de bero på? Supportar intr längre dp när de sitter?
Citera
2019-10-14, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Såg också de nu vad kan de bero på? Supportar intr längre dp när de sitter?

Man kan ha kontroll över gator även när man sitter inne.. visste du väl?
Citera
2019-10-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Man kan ha kontroll över gator även när man sitter inne.. visste du väl?
Jo absolut. Vi diskuterade bara varför denna s.favela från Uppsala tagit ner sina bilder på alla dp medlemmar, om de hade me o göra att många o dp sitter o shz medlemmar kommer ut. Eller så kanske han fått order av någon av dom att ta ner dem då de kanske märkt att bilderna har hamnat här på fb...
Citera
2019-10-15, 00:44
Medlem
En fegis såklart!!
Citat:
Jo absolut. Vi diskuterade bara varför denna s.favela från Uppsala tagit ner sina bilder på alla dp medlemmar, om de hade me o göra att många o dp sitter o shz medlemmar kommer ut. Eller så kanske han fått order av någon av dom att ta ner dem då de kanske märkt att bilderna har hamnat här på fb...
Citera
2019-10-15, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
En fegis såklart!!
Haha jo de var det som var frågeställningen hehe... om han nu helt plötsligt inte vill skylta med sin vänskap med dom när Farre o co. Är ute/påväg ut
Citera
2019-10-15, 06:57
Medlem
Citat:
Haha jo de var det som var frågeställningen hehe... om han nu helt plötsligt inte vill skylta med sin vänskap med dom när Farre o co. Är ute/påväg ut
Tro mig dom vet vem han är dom har mer koll än vi vet.
Tror de handlar om att alla i dp sitter så han ligger väl lågt och tar bort bilder så han inte torskar eller nått
Citera
2019-10-17, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tro mig dom vet vem han är dom har mer koll än vi vet.
Tror de handlar om att alla i dp sitter så han ligger väl lågt och tar bort bilder så han inte torskar eller nått
Jag satt och kollade igenom fup från när Musse o T dömdes för grovt narkotikabrott och en lite intressant sak var att de hade anteckningar på vilka som var skyldig dom pengar och där stog bland annat p0y, och jag blev lite fundersam, gör de verklgen affärer med sina fiender?
Citera
2019-10-17, 15:35
Medlem
Citat:
Jag satt och kollade igenom fup från när Musse o T dömdes för grovt narkotikabrott och en lite intressant sak var att de hade anteckningar på vilka som var skyldig dom pengar och där stog bland annat p0y, och jag blev lite fundersam, gör de verklgen affärer med sina fiender?
Det fanns också namn som Y och Sansiro som syftas på Y4sin och J4ffar.
Citera
2019-10-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Det fanns också namn som Y och Sansiro som syftas på Y4sin och J4ffar.
Ja precis tänkte också! Var dp alltså kran åt shottaz
Citera
2019-10-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ja precis tänkte också! Var dp alltså kran åt shottaz
Ingen aning, väldigt konstigt att ha affärer med fiender
Citera
2019-10-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Ingen aning, väldigt konstigt att ha affärer med fiender
Ja precis min tanke, låter mycket konstigt att ha affärer med dödsfiender. Har på sistone sett många konton på appen instagram med yngre individer som väldigt öppet visar stöd för mackan Musse och talang. Kanske har de en ny generation på gång.
Citera
2019-10-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ja precis min tanke, låter mycket konstigt att ha affärer med dödsfiender. Har på sistone sett många konton på appen instagram med yngre individer som väldigt öppet visar stöd för mackan Musse och talang. Kanske har de en ny generation på gång.
Poy och Yasin va bra vänner med Makael (Maslahs lillebror) Makael och Yasin sluta tugga tillsammans 2016 pga DP var efter Yasin fast Poy tugga med Makael och Mackan ända till 2017 sommaren om du bor i Rinkeby eller bruka va här runt den tiden så skulle du kunna se de i centrum ofta tillsammans Poy och Mackan men Poy var alltid Shottaz innerst inne för han kör för Izzy, Fayye och Smokey det är konstigt att han hängde med Mackan efter allt han gjort mot Poys grabbar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in