Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Du borde ställa upp för de ensamma männen som vill kunna köpa sex billigt eftersom du inte tycker att det inte är något problem att ha sex med vem som helst. Du har ju oändligt med tid som du kan använda till detta och dessutom kan det vara trevligt för din man att få lite omväxling till wow. Du har ju i åratal gjort reklam för att du gillar ju äckligare män som möjligt och då kan du ju göra en god gärning och ta emot ensamma flashbackare blir ju ännu mer roligt om du gör det gratis
1) Du är bara avundsjuk för att ingen vill knulla dig.
2) Jag kan tänka mig att göra det. Skulle föredra om de är flera på samma gång.
a) Däremot har jag inte oändligt med tid eftersom jag har små barn, så det kräver en del planering.
3) Vill inte du joina mig så kan vi göra det tillsammans?
Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Ja det är en helt annan sak därför har den diskussionen hemma i en helt annan kategori än feminism inte minst med tanke på de mängder med män om utnyttjat sina konfirmander, elever, de som de tränat, de som de varit god man eller haft som fosterbarn
1) Poängen är att det finns kvinnor som köper sex av män också. Ofta män som är beroende av kvinnorna eller är utsatta.
2) Så det är sten i glashus för kvinnor att anklaga män för att utnyttja kvinnor när kvinnor gör exakt samma sak.
a) Egentligen är det värre när kvinnor gör det för att de kan lätt få sex av helt vanliga män på krogen.