2019-10-14, 10:35
Medlem
Musselins avatar
Jag tror han bröt nacken av henne först och sen knullade henne. Hon var inte delaktig i detta. Och så var det väl första gången för honom. HAN var mkt angelägen om att ha sex.
Citera
2019-10-14, 10:39
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musselin
Jag tror han bröt nacken av henne först och sen knullade henne. Hon var inte delaktig i detta. Och så var det väl första gången för honom. HAN var mkt angelägen om att ha sex.
Dagböckerna tyder på att dom hade haft sex flera gånger tidigare.
Citera
2019-10-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Han måste ju nu frisera til det hela till sin fördel.
Hans version: Kvinnan tog på mig och krävde saker av mig och jag var rädd att jag skulle bli utvisad till mit hemland där bomber briserar hela tiden. Jag hade sparat mig till mitt äktenskap men denna kvinna krävde detta av mig och det brast för mig. snyft snyft

Hennes version (om det varit möjligt). Han sa han var minst trettio och att han älskade mig som han aldrig trott det var möjligt Han sa att ålder inte var viktigt men att vi måste smyga pga situationen.
Han brukade komma hit och flirta med mig och säga underbara saker som fick mig att tappa fotfästet.

Har jag inte nyligen läst om en svensk tant som gifte sig med ett ensamkommande barn?
Att tanten är rik som ett trol. Var det inte något hemmahosreportage där dom sitter i soffan och håller handen?
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/blekinge/hon-rev-prastens-miljontestamente-da-borjade-problemen

Tanten :
Citera
2019-10-14, 11:10
Medlem
Hur kan en 69årig tant ens ha någon sexdrift?
Hon har ju gått igenom klimakteriet.
Ofattbart.
Citera
2019-10-14, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamerror
Hur kan en 69årig tant ens ha någon sexdrift?
Hon har ju gått igenom klimakteriet.
Ofattbart.

69 åriga tanter har sexdrift. Inga problem
Men det finns en viss seleketiv spärr, eller snarare borde finnas hos både kvinnor som män att inte pöka folk som står i beroende till en.

Om man nu inte tar för sig och skiter i att det är utnyttjande.
Citera
2019-10-14, 11:13
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Har jag inte nyligen läst om en svensk tant som gifte sig med ett ensamkommande barn?

Har ingen som helst aning om vad du har läst.
Citera
2019-10-14, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Har ingen som helst aning om vad du har läst.

Fick det precis som svar av en flashbackare

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bl...jade-problemen
Citera
2019-10-14, 12:19
Medlem
Spritnotas avatar
Jag hoppas den typen av nätverk som BO och GM var med i inför interna granskningar om misstänkta förhållanden. GM gjorde plötsliga och oönskade sexuella närmanden mot två kvinnor i BOs ålder, något som helt verkar ha sopats under mattan. Stora varningsklockor borde ha ringt, både om GMs mentala skick och förmåga att manipulera, även att en liknande relation förmodligen redan pågick med någon då han annars inte borde ha varit så framfusig och sett en sexuell kontakt med någon 50 år äldre som aktuell.

Om två personer med en åldersskillnad på 50 år ska kunna ha en sund romantisk och sexuell relation (om det ens är möjligt alls) kan de inte stå i sådan beroendeställning till varandra som den mellan ensamkommade versus lärare/förmyndare/den som tillhandahåller bostad. Jag får sektvibbar av den här sortens nätverk och föreningar. Hade han försökt kyssa och tafsa på en 50 år äldre kvinna utanför sekten, hade hon berättat för närstående och/eller polis eller socialtjänst. I Knutbyförsamligen och i grupperna "Jag är här låt de unga stanna mot rasism" frodas sjuka relationer och beteenden. Hur det aktuella nätverket BO och GM var med i valt att hantera uttalanden om mordet visar på en skrämmande tystnadskultur.
Citera
2019-10-14, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Dagböckerna tyder på att dom hade haft sex flera gånger tidigare.

Förnekarna hävdar snart att han antagligen bröt nacken av henne innan de hade sex, varje gång.
Citera
2019-10-14, 12:33
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Jag hoppas den typen av nätverk som BO och GM var med i inför interna granskningar om misstänkta förhållanden. GM gjorde plötsliga och oönskade sexuella närmanden mot två kvinnor i BOs ålder, något som helt verkar ha sopats under mattan. Stora varningsklockor borde ha ringt, både om GMs mentala skick och förmåga att manipulera, även att en liknande relation förmodligen redan pågick med någon då han annars inte borde ha varit så framfusig och sett en sexuell kontakt med någon 50 år äldre som aktuell.

Om två personer med en åldersskillnad på 50 år ska kunna ha en sund romantisk och sexuell relation (om det ens är möjligt alls) kan de inte stå i sådan beroendeställning till varandra som den mellan ensamkommade versus lärare/förmyndare/den som tillhandahåller bostad. Jag får sektvibbar av den här sortens nätverk och föreningar. Hade han försökt kyssa och tafsa på en 50 år äldre kvinna utanför sekten, hade hon berättat för närstående och/eller polis eller socialtjänst. I Knutbyförsamligen och i grupperna "Jag är här låt de unga stanna mot rasism" frodas sjuka relationer och beteenden. Hur det aktuella nätverket BO och GM var med i valt att hantera uttalanden om mordet visar på en skrämmande tystnadskultur.
Tystnadskulturen i det här fallet är väl ganska genomtänkt. Antalet batikhäxor som har sex med hazarerna har ju visat sig vara omfattande & man inser givetvis att detta kommer att leda till ifrågasättande av hela hazar-vansinnet.

Så då håller man helt enkelt käft om de problem som kan uppstå på vägen, för man vill ju inte riskera att allt uppdagas & kuk-karusellen tas ifrån dom.

Det ser ju inte så bra ut för någon av de inblandade aktivisterna & politikerna när det uppdagas att hela gymnasieamnestin helt baserades på dunkla sexuella motiv hos batikhäxorna.

Jalla Jalla, hazarkuk åt alla.
Citera
2019-10-14, 12:38
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaxy
Förnekarna hävdar snart att han antagligen bröt nacken av henne innan de hade sex, varje gång.

Ja, otroligt naivt. Inte bara visar FUPen att de hade sex regelbundet, de hade även en destruktiv parrelation i smyg. Men att omgivningen verkligen inte anade något köper jag inte. Men ensamkommade och vurmandet för dessa är en för helig ko i dessa grupper för att de ska våga avslöja sina egna missförhållanden. Fullt fokus på hur de kommer dö vid en eventuell utvisning, vilka fina killar de är och hur fantastiska medborgare de själva är som engagerar sig.
Citera
2019-10-14, 12:56
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Tystnadskulturen i det här fallet är väl ganska genomtänkt. Antalet batikhäxor som har sex med hazarerna har ju visat sig vara omfattande & man inser givetvis att detta kommer att leda till ifrågasättande av hela hazar-vansinnet.

Så då håller man helt enkelt käft om de problem som kan uppstå på vägen, för man vill ju inte riskera att allt uppdagas & kuk-karusellen tas ifrån dom.

Det ser ju inte så bra ut för någon av de inblandade aktivisterna & politikerna när det uppdagas att hela gymnasieamnestin helt baserades på dunkla sexuella motiv hos batikhäxorna.

Jalla Jalla, hazarkuk åt alla.

Jag tror du har helt rätt. Möller var ett extremfall, fullblodspsykopat som utnyttjade sin egen familj som hade hittat offer att manipulera i alla miljöer även om få betalt för att knulla ung kuk blev en jackpot för henne. Till skillnad mot IG är Möller dessutom ganska ung och snygg, hon hade lika gärna kunnat börja "vårda" svenska tonårskillar dömda för häleri och cannabis.

Men de här fallen, relationer som börjar som "min svenska mamma" och utvecklas till att de sover i samma säng, knullar och skickar romantiska sms är nog betydligt vanligare än vad som framkommit. Även om mord är en ovanlig utgång så lär det inte vara hälsosamma relationer. Mycket svartsjuka och drama. Vad händer när hazaren blir påkommen med ha mött en yngre tjej? Hot om "ska gola ner att du är 26 år" och liknade? Förutom att merparten saknar asylskäl och inte ska vara här, var det inte rättssäkert införa ett system där de bor hemma hos sina "svenska mammor". För att anknyta till det aktuella fallet tycker jag inte FUPen gått tillräckligt djupt på motivet för mordet. Att han är labil och fick någon form av flipp må vara, men hur den destruktiva relationen steg för steg banade väg för mord önskar jag granskades ytterligare. Men är knappast så han vill gola ner sig själv och avslöja vilka hållhakar BO hade på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in