2019-10-13, 19:53
Medlem
När är det nog med dessa afganer? Sä jävla äckligt att låtsas bry sig om de stackars ”barnen” när det enda batikhäxorna vill är att bli k-e. Ledsen, men inte ens jag visste hur illa ställt det var.
Citera
2019-10-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jag visste inte att RMV gjort ett utlåtande. Länka gärna

Han blev ju skickad på stor sökning och enligt den så led han ej av allv psyk-störning då han begick brottet.
Orkar ej leta nu men uppgift om det finns postat.
Citera
2019-10-13, 19:56
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Han blev ju skickad på stor sökning och enligt den så led han ej av allv psyk-störning då han begick brottet.
Orkar ej leta nu men uppgift om det finns postat.

stort tack. Det visste jag inte
Citera
2019-10-13, 20:00
Medlem
Citat:
stort tack. Det visste jag inte

Trodde du hade koll på fallet. Här en uppgift på att han är "frisk"

"Rättsmedicinalverket skriver även att han ”ej lider av en allvarlig psykisk störning” och att det därför inte finns skäl att döma honom till rättspsykiatrisk vård."

Citat:
Ursprungligen postat av Geggen
Ej psykiskt sjuk.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/varmland/misstankt-for-mordet-i-kil-ar-inte-psykiskt-sjuk
Citera
2019-10-13, 20:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

"Rättsmedicinalverket skriver även att han ”ej lider av en allvarlig psykisk störning” och att det därför inte finns skäl att döma honom till rättspsykiatrisk vård."

Tack! Tydligen inte
Skönt då kommer han sannolikt att dömas till livstid
Senast redigerad av Kellywoman 2019-10-13 kl. 20:04. Anledning: felstavat
Citera
2019-10-13, 20:12
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:

De diagnoser som figurerat avseende mördaren är ju bara sånt som andra batikhäxor har hittat på vid intervjuer, för att förminska händelsen & ansvaret.
Citera
2019-10-13, 20:26
Medlem
Livstid?? Då slipper han utvisning och kan spela dataspel dagen lång
Citera
2019-10-13, 20:32
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
De diagnoser som figurerat avseende mördaren är ju bara sånt som andra batikhäxor har hittat på vid intervjuer, för att förminska händelsen & ansvaret.

Att han åkt in och ut på rättspsyk är väl otvivelaktigt? Känns ju knappast som påhitt att han lider av bipolär sjukdom och medicinerar med Litium.
Men hans sjukdom har sannolikt inte med hans ingivelse att ta livet av Ingrid.

Skönt att läsa att han kan dömas och är inte tillräckligt sick
Citera
2019-10-13, 20:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Att han åkt in och ut på rättspsyk är väl otvivelaktigt? Känns ju knappast som påhitt att han lider av bipolär sjukdom och medicinerar med Litium.
Men hans sjukdom har sannolikt inte med hans ingivelse att ta livet av Ingrid.

Skönt att läsa att han kan dömas och är inte tillräckligt sick
Han kan ju få en del straffrabatt pga. låg uppgiven ålder. Hur gammal påstås han vara?

Jag gissar på 8 år + 10 års utvisning (som aldrig verkställs)
Citera
2019-10-13, 20:42
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Han kan ju få en del straffrabatt pga. låg uppgiven ålder. Hur gammal påstås han vara?

Jag gissar på 8 år + 10 års utvisning (som aldrig verkställs)

du gissar på 8 år och dråp? Dråp är ju mellan 6-10 år. Så du kan ha rätt. Säkert svårt att bevisa mord.
Fast jag hoppas idioten blir utvisad med huvudet före
Citera
2019-10-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonov14
Klockrent skrivet !!!
Tack🤗, tror jag fick ihop verkligheten rätt så bra i min text.
Genom mina analyser som exempelvis med vänsteblivna batikhäxor. Har man kunnat analyserat problematiken med damer som dessa... Det handlar till stor del av vilsna intellektuellt nedsatta kvinnor..
Dom vill gärna följa samhällets normer men klarar tyvärr inte av att göra det till fullo, som i detta fallet...
För långt tillbaka i tiden brändes sånna här kvinnor på bål, dom kallades för häxor.. Vilket självklart var mycket grymt oxå.
Nu förtiden letar dom uppenbart upp sina mördare självmant, så dom kan avsluta sina liv..
Märkligt men fakta!.
Citera
2019-10-13, 21:09
Medlem
Citat:

Jo nog har Kil-tanterna gjort sitt bästa för att coacha honom till psykvården för att därigenom stärka hans aktier som asylant: varje registrerat besök blir ju i deras inlagor till "bevis" för hur dåligt han mår, alldeles oavsett om han blir inlagd eller ej, oavsett vad psykvården anser etc.
Men kanske var han lite snurrig trots allt. Bara en sån sak som att verkligen lyckas ingå ett sexuellt förhållande med gumman, han kan ej vara vid helt sunda vätskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in