2019-10-12, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
A hade ett utvisningsbeslut från migrationsverket men som var överklagat till Migrationsdomstolen som inte avgjort målet. Migrationsverket ändrade hans ålder då han genomgått medicinsk åldersbedömning av knän och tänder som visade att han med all sannolikhet var 18+. Skalorna är satta med +4 år för att försäkra sig om korrektheten.
Han skulle inte vara i Sverige överhuvudtaget!.
Hade varit bättre att kärringen använt motorpick, då hade hon levt idag!.
Citera
2019-10-12, 23:11
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatia
Tyvärr jag tycker inte om batikhäxor, deras sätt att leva är tyvärr inte sunt för mig!. Att förklara genom text och ord betyder INTE att man hatar dom vänsteblivna slödder tanterna. Man ska inte hata människor bara för att dom lider av interlektuellt nedsatthet.. Många av dessa vilsna kvinnor är ständigt på jakt efter att göra allt tvärs i mot. Med tron på att dom är goda, fast i själva verket lider dom av någon störning...
Trotts allt är dessa vänsterblivna kvinnor svenskar, så dom måste svenska samhället behålla. Vilket jag respekterar!.

När det gäller afgan gossar så tycker jag att dom ska åka hem omg. Dom tillför inte det svenska samhället någon nytta förutom stora problem..
Så mot afgan gossar finns det ett STORT HAT, svar JA.
Då tyvärr jag är en människa med gammalt sunt tänk, vill inte ha våldtäkter,mord, eller rättare sagt importerad brottslighet..
Här bör återvandring påbörjas omg, bara att fylla upp flygplan!

Tack! Du underströk just nu mina inlägg om dig och ditt hat. Jag kan bara beklaga att du inte har förmånen att skilja klarsynthet och hat

Önskar dig allt gott. Det behöver du
Citera
2019-10-12, 23:46
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Det återstå att se. Om man läser FUP:en så tycker jag det är ganska uppenbart att de hade en "kärleksrelation".

Bara en sådan sak att Ahmed säger att Ingrid inte ville använda ordet sex, utan älska. Känns inte som en 19-årig Afghan väljer att koka ihop en story och sen komma på att man kan byta ut ordet sex till ett gammalt vackert ord istället.
Du kanske kan ha godheten att förklara varför det är "ganska uppenbart" att de haft en (sexuel) kärleksrelation? Ego får nämligen inte alls den bilden när jag läser FUP.

Sedan angående ahmeds trovärdighet och språkkänsla med mera... Läs förhören med honom. Det är till stora delen rapparkalja. Han vet intehur gammal han är, var han bor, vet inte vem Ingrid är och påstår sig ha mördat namngivna politiker och journalist. Han har varit fysiskt rädd för ingrid. I denna ström av nonsens kanske man kan hitta något om sex, men varför tro på det när allting annat är fel? Men Ahmed, som ingalunda är 19 utan säkert minst 26 eller så, är inget dumhuvud. Han är omvittnat skicklig på att formulera sig på svenska i både tal och skrift, och kan mycket väl ha uppfattat de språknyanser du tar upp.
Citera
2019-10-13, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Du kanske kan ha godheten att förklara varför det är "ganska uppenbart" att de haft en (sexuel) kärleksrelation? Ego får nämligen inte alls den bilden när jag läser FUP.

Sedan angående ahmeds trovärdighet och språkkänsla med mera... Läs förhören med honom. Det är till stora delen rapparkalja. Han vet intehur gammal han är, var han bor, vet inte vem Ingrid är och påstår sig ha mördat namngivna politiker och journalist. Han har varit fysiskt rädd för ingrid. I denna ström av nonsens kanske man kan hitta något om sex, men varför tro på det när allting annat är fel? Men Ahmed, som ingalunda är 19 utan säkert minst 26 eller så, är inget dumhuvud. Han är omvittnat skicklig på att formulera sig på svenska i både tal och skrift, och kan mycket väl ha uppfattat de språknyanser du tar upp.

Min vän, nu är det ju så att i protokollet framgår att migrationsverket felaktigt angivit hans ålder, han är yngre enligt AN. Så då bör hans ålder rättas samt hans vårdbehov då han inte var frisk under tillfället som tydligt framgår i fup. Bipolär, Trauma och Hepatit. Som troligen framgår innan rättegång, psykos.

#vistårinteut
#vistårkvar

Rymdkram.
Citera
2019-10-13, 04:02
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Du kanske kan ha godheten att förklara varför det är 'ganska uppenbart' att de haft en (sexuel) kärleksrelation? Ego får nämligen inte alls den bilden när jag läser FUP.

Tycker nog det är en del som talar för det. Rättsväsendet verkar för övrigt dela den bedömningen. Din fundering är dock inte orimlig, och kanske fanns det mer "evidens" i något av dina tidigare inlägg. Är bara typ halvvägs genom FUP anyway.
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-10-13 kl. 04:04.
Citera
2019-10-13, 04:43
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Ingrids dagbok finns inte med i den del av FUP som är tillgängligjord, men avslöjande referat från den används ju som ett verktyg i förhören. Har du verkligen läst FUP?
Citera
2019-10-13, 04:55
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Citat:
N: Och sen har vi också, när vi gör husrannsakan, husrannsakan är när man går igenom.
A: Mm.
N: Saker och ting i, och det gjorde vi i Ingrids bostad.
N: Ja. Och då har vi hitta hennes dagböcker.
N: Vet du vad en dagbok är?
A: Ja.
N: Ja. Och där i skriver Ingrid ganska, väldigt mycket, om sitt liv.
N: Mm. Så det var väl som vi, som vi kanske trodde att ni hade.
N: Ett sexuellt förhållande.

Alltså, jag vet inte om du (1) ljuger om att ha läst förundersökningen, (2) är allmänt trög eller (3) är intellektuellt ohederlig. Klädsamt är det i alla fall inte.

I vilket fall har du nog rätt om MGM:s sexuella läggning.
Senast redigerad av CarolSeaver 2019-10-13 kl. 04:59.
Citera
2019-10-13, 07:26
Medlem
Hur får man hepatit? Genom sprutor, droger? Kan han ha smittat henne?
Citera
2019-10-13, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Alltså, jag vet inte om du (1) ljuger om att ha läst förundersökningen, (2) är allmänt trög eller (3) är intellektuellt ohederlig. Klädsamt är det i alla fall inte.

Det du citerar är ju återigen enbart gärningsmannens ord. Du tror han talar sanning rakt igenom?
Citera
2019-10-13, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Helt rätt. Det handlar om en vuxen person, troligen +25
Problemet är ju att flera av batikhäxorna har ju tillsammans med afghanerna drivit tesen att deras ålder är under 15 för att förbättra chansen till PUT. När migrationsverket går med på detta och skriver deras ålder som sådan och sätter dem på högstadiet tillsammans med RIKTIGA 12-14 åringar så blir det svårt för dessa batikhäxor att hävda att deras perverterade relation är giltig i lagens ögon. M.a.o. man kan inte både äta kakan och behålla den.
Citera
2019-10-13, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hur får man hepatit? Genom sprutor, droger? Kan han ha smittat henne?
Hepatit sprids främst via kroppsvätskor, främst blod, antingen sexuellt eller genom intravenöst missbruk samt från smittad mor till förlöst barn.
Citera
2019-10-13, 07:57
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver

Haha. Det var ord och inga visor minsan... Tja lite trög får jag nog tillstå att jag känner mig då och då, men knappast ohedlig. Jag har snabbläst/skummat FUPen ja, men vissa delar har jag gått snabbt förbi, så visst kan man missat något, och det är ju helt tydligt att polisen tror att BO och MGM hade ett ömsesidigt sexuellt förhållande - helt i enlighet med det citatet du gav - det har jag aldrig förnekat, MEN jag har inte sett något riktigt bevis på detta annat än förvirrade utalanden från den spelat eller verkligt ytterst förvirrade Ahmed, men har du hittat sådanna bevis i FUPen får du gärna anföra dem (och med bevis menar jag förståss inte att en poiis säger att det är så!) Det kanske finns i dagboken, men det jag sett hittills därifrån tycker jag gott kan förklaras av BOs känslomässiga engagemang för flykting "pojkarna". Motbevisa mig gärna ed direkta citat ur dagboken. Jag kan mycket väl missat något.

Så jag tycker nog att den allternativa teorin om GM som gerontofil våldtäktsman och mördare inte kan avvisas hursomhelst. Törs jag påminna om att det inte är helt ovanligt att våldtäktsmän påstår att offren var med på det hela, ville det. Så kan det vara även här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in