2019-10-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 960
Helt sikker på det?

Husk på, det var et annet åsted enn det "virkelige" det ble fokusert på.

Hvis det var et rom med gulvbelegg og sluk i huset så tror jeg det er fullt mulig.

Presenning, støvler, hansker, sag og ellers alt tenkelig som var nødvendig var rigget og klart.

Hvis alt er gjort mest mulig korrekt, med tapping av blod først, så tror jeg ikke sagingen tar så vanvittig lang tid.

Så en sekk alt utstyret pakkes i til slutt..

Alt helt systematisk etter manus..
Jeg skjønner at du tror at et lik i en tønne med syre er oppløst på 123, men så enkelt er det nok ikke.
Citera
2019-10-13, 01:12
Medlem
Jeg vet godt at det ville tatt altfor lang tid.

Partering derimot tror jeg er fullt mulig.

Hvis du har vært med på slakting noen gang, så hadde du visst bedre..

God planlegging, og riktig utstyr så vil det gå fint i løpet av noen timer uten stort søl.
Senast redigerad av 960 2019-10-13 kl. 01:14.
Citera
2019-10-13, 01:14
Medlem
Citat:
Jeg vet godt at det ville tatt altfor lang tid.

Partering derimot tror jeg er fullt mulig.

Hvis du har vært med på slakting noen gang, så hadde du visst bedre..
Slakting er noe helt annet enn et åsted som granskes med lupe etter spor, politiet finner alt det du verken kan se eller lukte.
Citera
2019-10-13, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Slakting er noe helt annet enn et åsted som granskes med lupe etter spor, politiet finner alt det du verken kan se eller lukte.

Det trenger ikke bli synlige spor i det hele tatt.

Samt dette var ikke en retning eller åsted som hadde hovedfokus i starten..

Hva om det er denne type spor som er funnet, som gjør at politiet mener hun ble drept hjemme??

Luminol, blodrester i sluk etc..
Citera
2019-10-13, 01:22
Medlem
Citat:
Det trenger ikke bli synlige spor i det hele tatt.

Samt dette var ikke en retning eller åsted som hadde hovedfokus i starten..

Hva om det er denne type spor som er funnet, som gjør at politiet mener hun ble drept hjemme??

Luminol, blodrester i sluk etc..
Ja det er mulig at de har funnet noe, men at hun har rent ut i avløpet er utelukket.
Citera
2019-10-13, 01:29
Medlem
Citat:
Jeg så en treffende kommentar på resett: "Grav opp hele eiendommen"'
Merwinna sa at det ikke kan utelukkes at det finnes hemmelige rom under bakken, jeg tenkte kan det finnes en nedgravd oljetank på eiendommen. De har ofte mannelokk og er helt lufttette hvis lufterøret er blokkert.

Jeg tror at politiet får investere i en georadar og sjekke grunnen for hele eiendommen.

Att gräva upp en gammal oljetank (får man ha sådana nedgrävda i Norge för privat bruk?) skulle utan tvivel ha lämnat synliga spår (för att inte tala om lukt!). Om man nu ens lyckas få loss det fastrostade locket.
Citera
2019-10-13, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakkvarr
Att gräva upp en gammal oljetank (får man ha sådana nedgrävda i Norge för privat bruk?) skulle utan tvivel ha lämnat synliga spår (för att inte tala om lukt!). Om man nu ens lyckas få loss det fastrostade locket.
Private oljetanker finnes ja, det eneste som forhindrer likhunder lukt er metall eller glass.
Citera
2019-10-13, 01:34
Medlem
Citat:
Ja det er mulig at de har funnet noe, men at hun har rent ut i avløpet er utelukket.

Blir spennende å se hva som kommer frem..

Partering er ikke så uvanlig og umulig som du tror.

Journalisten som ble drept på konsulatet ble partert.

https://nypost.com/2018/11/23/jamal-khashoggis-body-was-drained-of-blood-before-dismembering/

I USA er dette ganske vanlig. De fleste saker er begått i affekt, eller av meget syke personer.

Men dersom vedkommende har planlagt dette godt nok, så er jeg sikker på at det er fullt mulig :-)
Citera
2019-10-13, 01:36
Medlem
Citat:
Private oljetanker finnes ja, det eneste som forhindrer likhunder lukt er metall eller glass.
Glass, funkar Ben&Jerrys?
Citera
2019-10-13, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkoholiste
Glass, funkar Ben&Jerrys?
Google translate funker også på glass
Citera
2019-10-13, 01:57
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Google translate funker også på glass

Norsktillverkad glass då alltså?
Det är sån där nationalekonomisk översättning...

Jag förstår i princip diskussionen kring partering och slakt, och hoppas att åtminstone Holden sitter uppe och läser, men för en som försöker sova är det otrevligt, för att inte säga ”oroligt”. En norsk madsen... Det skapar bilder som inte går bort. Tänk på att de kanske ska fira guldbröllop och jul i huset... då hon ju är livet — ideologiskt sett.

Var det tjäle 31 oktober? Kanske inte. Men snormörkt. Inte stod han på tomten och handgrävde upp cisternen i ljuset av sin mobil.

Transportstyckning ska kanske inte utelukkes men roligt är det inte. Och i så fall har man nog säkrat spår vid det här laget. Efter det, men kanske inte vem som gjorde den.

Natti natti. Vyss lull liten palt...
Citera
2019-10-13, 02:00
Medlem
Citat:

Det gör de kanske så länge de förblir intakta och oöppnade; men har du känt pusten från en nyss öppnad gammal oljetank? (En granne till mig, vars fastighet tidigare varit bensinstation, hade en på sin tomt som kommunen tog bort för flera år sedan -- jag kan lova att det luktade!) För att inte tala om att du sedan står där med ett stycke oförhappandes nygrävd mark!

(-Jo, konstapeln, jag grävde upp den här plätten häromdan för att sätta påskliljor -- frugan har velat det så länge -- men just när jag höll på med jordfräsen upptäckte jag att tanken rostat sönder, så att bensinen rann ut! Jäkla otur, va?)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in