Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Bor man i stan så får man räkna med liv och rörelse i kvarteret. Vi vill väl ha en levande stad?
Att ha en arab som strutsar runt med slaktrester på sin innergård, bara för att hyresvärden hyr en hyresrätt till ett kebabhak, det står nog inte i verksamhetsbeskrivningen och i vilket fall så vill jag inte veta av någon industriverksamhet i mitt hem, såvida jag inte utför den själv, och då stör jag inte mina grannar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sverigedumbokraten
säger som det är
det är inte Midan de stör sig på utan "halalplayans" besökare. När resturangen stängt och klientelet bara flyttar till kafét på andra sidan , då kommer bostadsrättsföreningen att börja hitta småfel där med.
1) ingen har blivit kallad för horunge
2) det har inte slaktats lamm på den externa lokalen.
3) De boende i området vill inte se bruna och svarta människor runt sin dyrbara investering. Inget fel med det , så länge man är ärlig med vad man tycker.
Fram, fram, fram med utredningarna som säger att det inte hanterats slaktavfall på er restaurang!

Du gör ett påstående som måste vara underbyggt med fakta, detta finns det underlag för genom utredningar och tillsyn av LV. Nu har du dina drömmars chans, att slå ett slag upp mot den vita societeten som livnär araber i Sverige.