2019-10-11, 18:46
Medlem
KorvkastarNs avatar
Börjar WL sämst med en vinst på 3 matcher..

Mina spelare står som fågel holkar om jag inte styr dom manuellt medans motståndarnas spelare följer efter mig som blod iglar utan att dom behöver göra nått, ändra konstant till manuell på shooting och skotten går tamefan åt helvette så vette fan om det bara är en visual glitch. Första matchen tog mina spelare löpningar och jag hade alltid passnings alternativ men sen i matcherna efter så gör dom 0 och ingenting.

Nästan så jag ger upp redan nu
Citera
2019-10-11, 19:19
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
https://www.futhead.com/20/squads/100657/

Satte ihop en squad som du kan rucka lite på. Med mb, hb och mv. Sen spelar givetvis ekonomi och uppställning också in. Men kanske kan inspirera lite.
Ser riktigt nice ut. Kommer nog justera lite i backlinjen bara. Douglas Costa är förövrigt mitt favorit kort hittills av alla jag testat. Tack.
Citera
2019-10-11, 19:26
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Klart du ska ha tur mee packs/red picks.. en annan får ju öppna plånkan för att få ngt 😂😂😂
Med din plånka behöver du inga rewards barrelito. Dröjer inte länge innan du lirar med Gullit Zidane R9 o all star team ändå 😁😁. Har jag råd med Neymar i november är jag mer en nöjd och kan chilla sen.
Citera
2019-10-11, 19:33
Medlem
UnEasys avatar
AMAAGADD!!! Packade just Auba i ett megapack jag fick från den där nya sbc'n. Tradeable. Vad ska jag göra? Han är värd 5ggr mer än hela min klubb!
Ser beastig AF ut. Ska jag dissa hela mitt lag och börja bygga runt honom eller ska jag bada i pengar och skratta åt fattiga?

Happy friday!!
Citera
2019-10-11, 19:36
Medlem
Korders avatar
Fint när en mupp med 2 WF lyckas sätta långskott i krysset med fel fot trots att en försvarare drar och sliter i honom.

Synd att det aldrig är mina egna spelare som gör det bara...
Citera
2019-10-11, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
AMAAGADD!!! Packade just Auba i ett megapack jag fick från den där nya sbc'n. Tradeable. Vad ska jag göra? Han är värd 5ggr mer än hela min klubb!
Ser beastig AF ut. Ska jag dissa hela mitt lag och börja bygga runt honom eller ska jag bada i pengar och skratta åt fattiga?

Happy friday!!

Sälj nu, handla nytt på onsdag. Du kan såklart spela med honom ikväll oxå men du kan få några tuss extra för att det är ett fräsch kort.
Citera
2019-10-11, 19:48
Medlem
Joelfrogs avatar
Tråkig helg var 500 poäng från weekend league och finns ingen ligafotboll o kolla på...
Citera
2019-10-11, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Tråkig helg var 500 poäng från weekend league och finns ingen ligafotboll o kolla på...

grattis till en trevlig helg utan WL

men vill du förstöra den så kan du faktiskt fortfarande kvalificera dig, fram till tolv i morgon eller nått tror jag

så var det förra året
Citera
2019-10-11, 20:38
Medlem
Skulle de inte släppa icon swap ikväll?

Stod ju den 11e oktober !
Citera
2019-10-11, 21:20
Medlem
Icon Swaps är här, vilka kommer ni gå för? 23 av 24 tokens för Drogba bl.a.
Citera
2019-10-11, 21:26
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livetsspelare

Kul! Går helt klart för Drogba om tiden räcker till för att grinda.
Citera
2019-10-11, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av livetsspelare

drogba, owen, ballack eller spanjoren, butanegro?

blir till att åka ner i div 10 i rivals och grinda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in