2019-10-11, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotesau
Nu knep man ju henne på plats och kunde hålla ett par dagar. Uppenbart utredningsskäl där, då man kunde samla in allt kring henne.

Vad är det som du försöker att påstå nu? Man får ju ränna in här titt som tätt för att hålla reda på dina upptåg. Ofta rena felaktigheter och mest andrahandsuppgifter. Det var ju ett enormt avbräck för utredningen att KL inte kunde bli häktad. Och självklart är inte alla lika inför lagen. Det här kommer troligtvis aldrig att klaras upp för att det skulle vara alldeles för känsligt för alldeles för många. Det finns inget som talar för din egensinniga teori att KL inte skulle klara av att hålla sig undan lagens långa arm och du verkar mest försöka att göra dig märkvärdig i tråden. De riktigt insatta har inga tvivel kring hur mordförsöket på HOL anstiftats.
Citera
2019-10-11, 23:51
Medlem
develis avatar
Citat:
Möller var på fri fot under span i tolv dagar. Enorm skillnad mot här, där det nu är över trettiosex dagar.
Man bör ha klargjort saker & ting i utredningen vid det här laget, särskilt eftersom Karin bör vara en såpass enkel profil för polisen.

Norgeärendet vet jag inte mycket om, men hon verkar ju vara en speciell varelse.
Ja, Karin är manipulativ och charmig. Sex tror jag inte, men hon lyckas i ca hälften av fallen att prata upp folk på sin läktare.

Samt apropå detta, om nu utredningen inte rör sig kanske man skulle prova att ta in GMP-gruppen.
Mord 3/8, gripen 16:e och frisläppt för att sen gripas igen 30:e.

Den galna människan i Norge som är i samma division som Möller:
https://www.expressen.se/gt/polisens-hemliga-jakt-pa-domda-sjubarnsmamman/

Jag ser det inte som värst uppseendeväckande tidsmässigt när det kommer till kartläggning anstiftan.

Är hon skyldig och åker in är stalltipset via megalomani eller annat i klass med narcissistic downfall eller rage.
Hon är såpass slutkörd och dirigentpinnen är rätt slak.
Fast hon tror garanterat det är a walk in the park ihop med några blinda dårfinkar som fortfarande ryggar henne.
Hoppas det blir motsättningar med skytten. HOL dog ju inte.
Hur gick det med betalning?

Det jag undrar kring är hennes nuvarande ekonomi. Verkar mer leva ur hand i mun och soffsurfar. Lär ha bränt en del under åren.
Har hon fått nån att begå mord på beställning via löften om inkommande miljoner (lgh) så lär det väl vara nån hon är tight med.
Finns väl inte många som skulle mörda med betalning i efterskott. Skulle tippa att många vet hur opålitlig hon är vid det här laget. Lurade ju bl.a den bekant som fixat lgh, han stod m skuld sen om jag inte minns fel.
Citera
2019-10-12, 00:30
Avslutad
Sid 938 beskriver Timeout skulden samt bokningen av lägenheten.
Senast redigerad av sherlocksnake 2019-10-12 kl. 00:35.
Citera
2019-10-12, 00:43
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Nop
Nop tbx, haha. Sååå långt blev tre ord vid svar.

Tack. Det var det jag erinrade mig.
Vilka är det hon har soffsurfat hos?
Hon verkar valsa runt bland poliser och utredare.
Kanske SH?

Nån advokat också?
Citera
2019-10-12, 00:51
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 232323
Vad är det som du försöker att påstå nu? Man får ju ränna in här titt som tätt för att hålla reda på dina upptåg. Ofta rena felaktigheter och mest andrahandsuppgifter. Det var ju ett enormt avbräck för utredningen att KL inte kunde bli häktad. Och självklart är inte alla lika inför lagen. Det här kommer troligtvis aldrig att klaras upp för att det skulle vara alldeles för känsligt för alldeles för många. Det finns inget som talar för din egensinniga teori att KL inte skulle klara av att hålla sig undan lagens långa arm och du verkar mest försöka att göra dig märkvärdig i tråden. De riktigt insatta har inga tvivel kring hur mordförsöket på HOL anstiftats.

Det blev inte stopp i utredningen för det. Det var på detta vis man kunde kraftstarta en utredning. Man är ju nog mer intresserade av hennes datorer och telefoner, snarare än av henne direkt så.
Eller tror du åklagaren på riktigt trodde han skulle få henne häktad på den ludna rubriceringen?
Samt när facit kom och båda instanser sa exakt detsamma: Det når ej ens upp till skäligen. Det når till noll.
Ok, men om dom riktigt insatta inte hyser några tvivel, varför sitter hon just nu då inte och väntar på rättegång?
Frågorna ovan är egentligen ett finare sätt att säga - Tänk efter lite när det torkat upp bakom öronen på dig.

Självklart tog man in henne bara för att man kan, om än för några dagar. Man får då snabb tillgång till husis på hela hennes liv. Viktigt att det blir fart från början.

Citat:
Ursprungligen postat av develi
Mord 3/8, gripen 16:e och frisläppt för att sen gripas igen 30:e.

Den galna människan i Norge som är i samma division som Möller:
https://www.expressen.se/gt/polisens-hemliga-jakt-pa-domda-sjubarnsmamman/

Jag ser det inte som värst uppseendeväckande tidsmässigt när det kommer till kartläggning anstiftan.

Är hon skyldig och åker in är stalltipset via megalomani eller annat i klass med narcissistic downfall eller rage.
Hon är såpass slutkörd och dirigentpinnen är rätt slak.
Fast hon tror garanterat det är a walk in the park ihop med några blinda dårfinkar som fortfarande ryggar henne.
Hoppas det blir motsättningar med skytten. HOL dog ju inte.
Hur gick det med betalning?

Det jag undrar kring är hennes nuvarande ekonomi. Verkar mer leva ur hand i mun och soffsurfar. Lär ha bränt en del under åren.
Har hon fått nån att begå mord på beställning via löften om inkommande miljoner (lgh) så lär det väl vara nån hon är tight med.
Finns väl inte många som skulle mörda med betalning i efterskott. Skulle tippa att många vet hur opålitlig hon är vid det här laget. Lurade ju bl.a den bekant som fixat lgh, han stod m skuld sen om jag inte minns fel.

Hon har många brända broar i sitt bagage, och fler lär väl så vara efter denna händelse och allt massmedia lagt fram om henne.
Men jag håller det inte helt rimligt att hon, som hon är som person, lyckas segla iväg på detta viset. Puckon plockas hårt på några dagar, och jag skulle inte klassa Karin som motsatsen.

Bortsett från några enstaka utmärkanden håller tråden samma trista spår.
Vi får se vad som sker, om något sker.
Citera
2019-10-12, 01:09
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Sid 938 beskriver Timeout skulden samt bokningen av lägenheten.
Här är länk till det inlägget... och Karin lär ha mist en hel del vänner efter den vurpan...
Betalar hyran är det första man gör och inte sätter man vänner i skiten heller.
(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.

Det är många lösa skruvar där och hur tror hon att hon ska komma undan med sånt här i längden?
Dom som hjälpte henne där lär inte lägga två fingrar i kors för henne nu.
Citera
2019-10-12, 01:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Hon har många brända broar i sitt bagage, och fler lär väl så vara efter denna händelse och allt massmedia lagt fram om henne.
Men jag håller det inte helt rimligt att hon, som hon är som person, lyckas segla iväg på detta viset. Puckon plockas hårt på några dagar, och jag skulle inte klassa Karin som motsatsen.

Bortsett från några enstaka utmärkanden håller tråden samma trista spår.
Inte förvånad för den sakens skull. På fyllan tappar hon masken, som nykter har hon kvar förmåga att manipulera. Om än jäkligt naggat i kanten mot fornstora dar.
Däremot super hon mer och.mer och ballar således ur mer och mer.
Hon avskyr att inte kunna bestämma och beundras. Absorbera folk, suga upp dem på läktaren.
Kommer hon sträva efter respons?
Garanterat.Störningen finns kvar för evigt. Desperat heter den nivån alt hybris (skrävla). Se mig.

En personlighetsstörd, om så är fallet, är eg. inte charmig och värst cool.
De lever som parasiter för att omgivningen tillåter dem.
Lever genom folk, beroende av deras beundran. Luftslott som pyser ihop när motgångar ökar.

KL som fortsatt misstänkt är givet som ämne.
Vilket spår vore mer lattjolajban menar du?

Eller var det nåt annat du hade i åtanke?

Edit. Tror du nån mördar mot betalning i efterskott?
Senast redigerad av develi 2019-10-12 kl. 01:37.
Citera
2019-10-12, 01:16
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
//...//
Vad händer om inget sker?
Senast redigerad av Kallix 2019-10-12 kl. 01:19.
Citera
2019-10-12, 07:23
Medlem
En av de inblandade fick huset bombat i natt i Bromma. Inte bara en advokat som skjuts.
Citera
2019-10-12, 07:26
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
En av de inblandade fick huset bombat i natt i Bromma. Inte bara en advokat som skjuts.

Va!? Vem då? Känner inte igen något av namnen i den porten.
Citera
2019-10-12, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Kan du vara lite mer specifik om vem det är och/eller hur nära den personen står HOL alt KL?
Senast redigerad av EdgarAllaPoe 2019-10-12 kl. 08:47.
Citera
2019-10-12, 09:10
Medlem
Mike eller Alex som är den egentliga ägaren till gymmet var FO:s vän och som var en av FO:s tidigare arbetsgivare och referens.

Dömd för massa narkotikabrott och sysslar med dopning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in