2019-10-11, 21:37
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
grattis till en trevlig helg utan WL

men vill du förstöra den så kan du faktiskt fortfarande kvalificera dig, fram till tolv i morgon eller nått tror jag

så var det förra året

Ja det stämmer ser jag nu! Tack!
Senast redigerad av Joelfrog 2019-10-11 kl. 21:45.
Citera
2019-10-11, 21:40
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
drogba, owen, ballack eller spanjoren, butanegro?

blir till att åka ner i div 10 i rivals och grinda

Behöver du verkligen droppa till div 10 för att vinna 3 matcher med först ägda spelare från olika ligor? Rivals kan ju va svettigt osv men 3 matcher löser man ju på en dag ändå, även i högre serier. Du lär ju få möta många lag som är liknande ditt då många kommer grinda.
Citera
2019-10-11, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Börjar WL sämst med en vinst på 3 matcher..

Mina spelare står som fågel holkar om jag inte styr dom manuellt medans motståndarnas spelare följer efter mig som blod iglar utan att dom behöver göra nått, ändra konstant till manuell på shooting och skotten går tamefan åt helvette så vette fan om det bara är en visual glitch. Första matchen tog mina spelare löpningar och jag hade alltid passnings alternativ men sen i matcherna efter så gör dom 0 och ingenting.

Nästan så jag ger upp redan nu

Spelade några matcher i dag på wl va helt olidligt uselt gameplay spelarna står helt stil och klarar inte av en första touch
Citera
2019-10-11, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Behöver du verkligen droppa till div 10 för att vinna 3 matcher med först ägda spelare från olika ligor? Rivals kan ju va svettigt osv men 3 matcher löser man ju på en dag ändå, även i högre serier. Du lär ju få möta många lag som är liknande ditt då många kommer grinda.

det var skrivet med glimten i ögat

men med detta gameplay som är nu så kan de nog bli division 11

Citat:
Ursprungligen postat av Stoichkov88
Spelade några matcher i dag på wl va helt olidligt uselt gameplay spelarna står helt stil och klarar inte av en första touch

ja, det är helt ospelbart just nu

blir till att lägga sig istället, sitter och asgarvar åt spelet nu bara
Citera
2019-10-11, 22:44
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
det var skrivet med glimten i ögat

men med detta gameplay som är nu så kan de nog bli division 11

ja, det är helt ospelbart just nu

blir till att lägga sig istället, sitter och asgarvar åt spelet nu bara

Ja dagens gameplay kan vara den sämsta skit jag någonsin upplevt. RIP EA Sports vilket jävla skämt till spelutvecklare. Funderar på att lägga ner redan nu, vad är det för mening att ens försöka när vi blir serverade denna skitsirapen till gameplay varje helg.
Citera
2019-10-11, 22:54
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ja dagens gameplay kan vara den sämsta skit jag någonsin upplevt. RIP EA Sports vilket jävla skämt till spelutvecklare. Funderar på att lägga ner redan nu, vad är det för mening att ens försöka när vi blir serverade denna skitsirapen till gameplay varje helg.

Håller med! Brukar aldrig ha delay, men idag så är det som att spela under vatten
Citera
2019-10-11, 23:07
Medlem
Citat:

Ja, e glad att jag sket i WL och softar i rivals, även om div 4 e nog så tufft just nu

Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Håller med! Brukar aldrig ha delay, men idag så är det som att spela under vatten

Ja, fattar inte att de kan va så svårt att fixa
Citera
2019-10-11, 23:33
Medlem
Citat:

Håller med alla här är skärp detta spel i wl fy fan vad dåligt
Citera
2019-10-11, 23:51
Medlem
Om jag inte är fel på det så kan man bara fixa 12 icon swaps just nu?
Tror det va 29 dagar till de gick ut, så antar det kommer nya efter det.
Citera
2019-10-12, 00:07
Medlem
Varför är det så i Rivals att motståndarna har mina kits som jag inte använder? Typ mitt bortaställ! Är det en bugg???
Citera
2019-10-12, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Om jag inte är fel på det så kan man bara fixa 12 icon swaps just nu?
Tror det va 29 dagar till de gick ut, så antar det kommer nya efter det.

Yes, det kommer 12 nya tokens nästa månad, du behöver 20 för att lösa den dyraste

Sen efter kommer det en ny batch med 12x2 med nya tokens och icons

Citat:
Ursprungligen postat av Hyffsat-Bra
Varför är det så i Rivals att motståndarna har mina kits som jag inte använder? Typ mitt bortaställ! Är det en bugg???

Du väljer innan mstchen startar om motståndaren skall ha ditt ställ eller sitt eget det är bara du som ser det, på hans skärm spelar han med sitt eget (såklart)
Citera
2019-10-12, 00:35
Medlem
Kan någon hjälpa mig förstå, den nya Icon-utmaningen..
Vilka kort är player tokens?
Röda, svarta? Är riktigt grön så förklara gärna enkelt 😜
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in