2019-10-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Hur fasen kan man sympatisera med en mördare och kalla offret pedofil.

Det var Ingrid som bjöd in mördaren till Sverige. Hade han inte mördat henne hade han mördat någon annan svensk, det ligger i deras gener. Så batikhäxor är ju egentligen anstiftare till mord. Kalla det för vad det är.
Senast redigerad av pissbogen5 2019-10-11 kl. 20:49.
Citera
2019-10-11, 20:50
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissbogen5
Det var Ingrid som bjöd in mördaren till Sverige. Hade han inte mördat henne hade han mördat någon annan, det ligger i deras gener. Så batikhäxor är ju egentligen anstiftare till mord.

Vad menar du? Köpte hon en smuggeltjänst åt honom? Eller menar du att hon bär skuld till att ha blivit mördad för att hon hjälpte honom på plats i Sverige?
Citera
2019-10-11, 20:52
Medlem
Clodiuss avatar
Hur är det egentligen? Finna det några andra starka evidens på att BO och MGM hade ett sexuellt förhållade än MGMs egna uppgifter?

Jag måste säga att tanken på en nära 70årig kvinna som har sex med en tjugoåring är lite - exotisk, men den är kanske bara jag som är inskränkt?

Vad jag tror att jag försöker säga är: kan MGM hittat på det sexuella förhållandet för att komma i bättre dager?
Senast redigerad av Clodius 2019-10-11 kl. 20:56.
Citera
2019-10-11, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
GM verkar störd, Ingrid var omtyckt av väldigt många.

Hur kan en människa som bjuder in en mördare till Sverige så att kan börja döda vara "omtyckt"? I din sjuka värld?

Det batikhäxor gör är anstiftan till mord, vilket de borde få fängelse för.
Citera
2019-10-11, 20:53
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Vad menar du? Köpte hon en smuggeltjänst åt honom? Eller menar du att hon bär skuld till att ha blivit mördad för att hon hjälpte honom på plats i Sverige?

Edit, alla bussförare är medhjälpare till mord eftersom samtliga mördare någon gång åkt buss, logiskt.
Citera
2019-10-11, 20:53
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Undrar förresten hur stämningen nu är i föreningen: nog en och annan batikkollega som skyndar sig att elda upp dagboken.

De som inte tog för sig känner sig nog rätt blåsta nu. Jobba hårt för andras fredagsmys och så bli utan själv...
Citera
2019-10-11, 20:55
Medlem
Citat:

Släpper du in en varg i ditt lammstall och vargen äter upp lammen, vem är skyldig?

Hon agerade för att få en sån här människa att stanna här, även fast hon vet att han kommer äta upp alla lammen i Sverige. Det är anstiftan till mord.
Citera
2019-10-11, 20:56
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Hur fasen kan man sympatisera med en mördare och kalla offret pedofil. Det handlar om en 20 + man och offret hade vad jag förstår ingen beslutanderätt så att hon utnyttjat sin ställning. Vad (vuxet) folk tänder på är väl deras ensak hur obegripligt eller stötande det än kan uppfattas.

Kan bara instämma. En 26åring och en 70åring är säkert stötande och verkligen osunt. Men att kalla det pedofili? Alltså rasismen är vanligtvis här total och speciellt när många skriver hatiska inlägg och kallar alla för skäggbarn. Men nu plötsligt är det värre med att en gamling till tant som kärar ner sig i en 26åring? Jag fattar inte? När man läser förhören så märks det tydligt att han är övertydligt psyksjuk. Hur en 70årig i övrigt samhällsengagerad kvinna blir intresserad av en psyksjuk 26åring har jag ingen aning om. Men pedofili, alltså lägg ner.
Enligt förhör så har han försökt vid ytterligare tillfälle att försöka kyssa två andra äldre kvinnor. Lisbeth och Lisa. Säkert mammasyndrom
Senast redigerad av Kellywoman 2019-10-11 kl. 20:57. Anledning: felstavat
Citera
2019-10-11, 20:57
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Släpper du in en varg i ditt lammstall och vargen äter upp lammen, vem är skyldig?

Hon agerade för att få en sån här människa att stanna här, även fast hon vet om att han kommer äta upp alla lammen i Sverige. Det är anstiftan till mord.

Med det resonemanget är du som (förmodad?) Skattebetalare också anstiftare.
Citera
2019-10-11, 21:03
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Vad jag tror att jag försöker säga är: kan MGM hittat på det sexuella förhållandet för att komma i bättre dager?

Dagboksanteckningar, telefontrafik och vittnen finns, så nej, det verkar inte vara något han hittat på.

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Enligt förhör så har han försökt vid ytterligare tillfälle att försöka kyssa två andra äldre kvinnor. Lisbeth och Lisa. Säkert mammasyndrom

Snarare så trodde han att han skulle få fördelar genom att ha sex med dessa kvinnor, precis som många som ligger i underläge. Så det rör sig knappast om "mammasyndrom"; bara någon som tror att dessa kvinnor som svärmar kring dom är nyckeln till PUT och förstår inte vårat system.
Citera
2019-10-11, 21:04
Medlem
Citat:
Hur kan en människa som bjuder in en mördare till Sverige så att kan börja döda vara "omtyckt"? I din sjuka värld?

Det batikhäxor gör är anstiftan till mord, vilket de borde få fängelse för.

Hon visste inte att han tänkte mörda.

Det är nästan perverst hur ni sitter och smutskastar den döda kvinnan.
Citera
2019-10-11, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Hur är det egentligen? Finna det några andra starka evidens på att BO och MGM hade ett sexuellt förhållade än MGMs egna uppgifter?

Jag måste säga att tanken på en nära 70årig kvinna som har sex med en tjugoåring är lite - exotisk, men den är kanske bara jag som är inskränkt?

Gärningsmannens sperma hittades i den döda kvinnans allra heligaste, står i fup:en. Hon skrev dessutom dagbok som polisen läst, där tror jag dock inte att det finns fotat eller citerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in