2019-10-11, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Herregud människa. Packade Kanté i ett vanligt guld pack för nån vecka sen samt OTW-Hernandez i de där OTW-packsen man fick köpa 5 av, men annars har jag inte varit i närheten.

EDIT: Efterbliven fråga kanske, men hur slänger man sig på straffar?

Du förflyttar dig med vänster styrspak och slänger dig med höger om jag inte minns helt fel
Citera
2019-10-11, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Kan inte va helt missnöjd med rewards när man får röda Gomez. Nu måste man få in han i laget bara. Någon med lite sköna tips på en hybrid med honom och IF Ndiddi samt FB Walcott?

Klart du ska ha tur mee packs/red picks.. en annan får ju öppna plånkan för att få ngt 😂😂😂
Citera
2019-10-11, 09:41
Medlem
Man kan inte längre se sina vänners trupp. Samma sak när man ska möta dem så ser
Man inte den heller..

Varför?

En liten sak men som har en stor betydelse för mig..
Citera
2019-10-11, 11:17
Medlem
karl120s avatar
1,4 mille på ps4, vad ska jag köpa? Tänker mig en 41212 narrow.

Precis sålt mbappe och griezmann.
Citera
2019-10-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karl120
1,4 mille på ps4, vad ska jag köpa? Tänker mig en 41212 narrow.

Precis sålt mbappe och griezmann.

Har du spelat något med dessa?

Jag sparar mina coins just till de två. Men har läst en hel del att Mbappe är en besvikelse i fifa20 och inte alls lever upp till sin miljon.
Kort för 70% av priset ska tydligen vara minst lika bra och bättre.
Citera
2019-10-11, 12:32
Medlem
Dubbel
Citera
2019-10-11, 12:50
Medlem
karl120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoyo333
Har du spelat något med dessa?

Jag sparar mina coins just till de två. Men har läst en hel del att Mbappe är en besvikelse i fifa20 och inte alls lever upp till sin miljon.
Kort för 70% av priset ska tydligen vara minst lika bra och bättre.
Har 60-ish matcher med Mbappe, han är bra, men inte i närheten av att vara värd millen tyvärr. Griezmann var en något positivare överraskning.
Citera
2019-10-11, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
Man kan inte längre se sina vänners trupp. Samma sak när man ska möta dem så ser
Man inte den heller..

Varför?

En liten sak men som har en stor betydelse för mig..

Dom har tagit bort en del bra smågrejer i fifa20, vet ej varför

Kanske inte ens är medvetet
Citera
2019-10-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Kan inte va helt missnöjd med rewards när man får röda Gomez. Nu måste man få in han i laget bara. Någon med lite sköna tips på en hybrid med honom och IF Ndiddi samt FB Walcott?

https://www.futhead.com/20/squads/100657/

Satte ihop en squad som du kan rucka lite på. Med mb, hb och mv. Sen spelar givetvis ekonomi och uppställning också in. Men kanske kan inspirera lite.
Citera
2019-10-11, 13:59
Medlem
Trillskes avatar
Dumpade laget för Salah, och har lite packluck även i år för utan striker dök plötsligt Aguero upp.

Men att man aldrig tappar hoppet på den här skiten. Spelade ett 10-tal matcher igår; samtliga hade varierad grad av delay samt så kallat "bad gameplay" (AIn slutar fungera som den ska osv).

Vad gäller spelet i övrigt är det ingen tvekan om att det är en förbättring mot 19 vad gäller balans osv. Men inte tillräcklig. En stor del av matcherna handlar fortfarande om random studsar där en spelar kommer fri för att bollen studsar rätt när sopan springer in i tre tacklingar.

Det bedrövliga med detta är att många beta-testare har verifierat att gameplay, framförallt tacklingar, var riktigt bra under betan.

Hur lyckas de försämra spelet så markant efter betan? Det är ju helt sjukt.
Citera
2019-10-11, 14:05
Medlem
Trillskes avatar
Vill ni ha en budget-CAM så titta på Dele Alli. Ser inte spännande ut på stats, men grym in game.
Citera
2019-10-11, 16:11
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Vill ni ha en budget-CAM så titta på Dele Alli. Ser inte spännande ut på stats, men grym in game.

Jaså? Har inte fått ut så mycket av honom i mitt budgetlag, faktiskt. Slutade med att jag petade honom till förmån för ärkesopan (IRL dvs) Jesse Lingard som med sin smidighet och bollkontroll funkar mycket bättre för mig.

En annan skitbillig spelare jag gillar är Lucas Torreira. Rörlig som fan och brytningssäker. Dessutom bra passningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in