2019-10-10, 17:04
Medlem
needAlifes avatar
Hur kommer det sig att man aldrig ställs mot sämre lag egentligen? Även när jag testade lira med ett silverlag fick man möta samma motstånd som vanligt. Saknar tiden då det fanns brons-turneringar och liknande, blev ett annat spel då. Däremot är det ju roligt ibland också. Mötte just det här laget med mitt 77-ratade halvkassa B-lag men vann med 1-0 Ibland är det jävligt skönt ändå.
https://www.futhead.com/20/squads/98713/
Senast redigerad av needAlife 2019-10-10 kl. 17:06.
Citera
2019-10-10, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Hur kommer det sig att man aldrig ställs mot sämre lag egentligen? Även när jag testade lira med ett silverlag fick man möta samma motstånd som vanligt. Saknar tiden då det fanns brons-turneringar och liknande, blev ett annat spel då. Däremot är det ju roligt ibland också. Mötte just det här laget med mitt 77-ratade halvkassa B-lag men vann med 1-0 Ibland är det jävligt skönt ändå.

det är ganska lätt att göra coins och skaffa hyfsade lag, så du möte sällan riktigt dåliga lågrateade lag helt enkellt.. inte ens i början av spelet

väldigt trist att det inte finns cuper, det håller det flesta med om, men jäkligt gott att spöa monster lag

------------------------

packade inte ett skit i mina WL rewards, men i untradeable rewards fick jag lucas, fernandinho och azpi. helt ok. spelare för 100k iaf

blir väll till att försöka hybrida in i laget, iaf lucas och fernandinho
Citera
2019-10-10, 17:26
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife

Bästa formationen e 532

Ta brons spelare Max 50 rating

Silver striker på bänken med mycket pace . Redan där har du vunnit halva matchen 😅

Å glöm inte att använda nätverkskabel så slipper du delay , kick off mål osv
Citera
2019-10-10, 17:31
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Bästa formationen e 532

Silver striker på bänken med mycket pace . Redan där har du vunnit halva matchen 😅

Hawk kort på strikers, annars går de ej
Citera
2019-10-10, 17:33
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Hawk kort på strikers, annars går de ej

Bra tips

Har Dock bara 55 coins kvar

Byggt 23 lag sen igår

Max 34 i skott
Citera
2019-10-10, 17:53
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Bästa formationen e 532

Haha fyfan, låter ju som att laiva gnaget ungefär. Nej, jag försöker köra bollinnehav men det är inte lätt alltså. Alla kör ju pace, pace, pace så det blir ju en del kontringar. Fördelen är väl att man lär sig försvara kontringarna bättre och bättre.
Citera
2019-10-10, 19:30
Medlem
Köpte nyss till mitt lag alderweireld o vertonghen
Fick sen i undtradeable pack thiago silva bara att göra om backlinjen...
Citera
2019-10-10, 19:40
Medlem
KorvkastarNs avatar
Fick inget vidare i rewards packsen men gjorde sbc'na som släpptes nyss med helgens matcher och fick pogba, militao och fernandinho

Packat pogba, de bruyne och reus i sbc packs nu haha
Citera
2019-10-10, 20:55
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Fick inget vidare i rewards packsen men gjorde sbc'na som släpptes nyss med helgens matcher och fick pogba, militao och fernandinho

Grattis! Det bästa jag fått är någon random IF i frankrike. Utöver det så är det inget som går över 2000 coins. Skulle valt mina 45k coins istället för paketen
Citera
2019-10-10, 20:56
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Kan inte va helt missnöjd med rewards när man får röda Gomez. Nu måste man få in han i laget bara. Någon med lite sköna tips på en hybrid med honom och IF Ndiddi samt FB Walcott?
Citera
2019-10-10, 21:48
Medlem
icon swaps börjar imorgon, skall bli spännande och se vad det innebär exakt

ryktet säger att man kommer behöva "first owner" spelare för vissa saker (för att få folk att öppna packs), så kanske läge att hålla i era spelare nån dag innan ni säljer de ni packat

https://inews.co.uk/culture/gaming/fifa-20-icon-swaps-explained-fut-ultimate-team-feature-643441
Citera
2019-10-10, 22:34
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN

Herregud människa. Packade Kanté i ett vanligt guld pack för nån vecka sen samt OTW-Hernandez i de där OTW-packsen man fick köpa 5 av, men annars har jag inte varit i närheten.

EDIT: Efterbliven fråga kanske, men hur slänger man sig på straffar?
Senast redigerad av Korder 2019-10-10 kl. 22:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in