Citat:
Ursprungligen postat av
Mittiseptember
Jag tänker att hat och längtan efter att han som förstört ALLT äntligen kan vara borta kan vara en stark drivkraft.
Självupplevt hos KL alltså. Jag menar inte att jag tror att han förstört allt, det tycks hon ha gjort bra själv. Men hon kan ha förklaringsmodeller för det.
Tror inte på pengar eller kontakt med barn som förklaring. Hat är troligare.
Män mördar allt för ofta kvinnor pga av hat när dom blir lämnade och jag förstår inte varför inte hat från Karin skulle kunna vara anledningen här?
Hat är det enda jag ser... och hon gör allt för att svärta ner HOL, falskanmäler honom gång på gång, ljuger i rätten om vad som har hänt i hemmet, som går tvärtemot vad utredningar visar.
När hon inte får vårdnaden om barnen skyller hon på att HOL ska ha påverkat dom till att inte vilja umgås med henne, allt är hans fel.
Men utredningarna visar något annat, men det blundar hon för och går på ändå.
HAT HAT HAT driver Karin och har drivit henne i över 6 år nu.
En personlighetsstörning kan ligga bakom. Hon som är van att bestämma ska vara den som lämnar, inte blir lämnad...
Men faktum är att Karin har svalt till alltihop själv. Fråga någon som har levt ihop med en alkoholist och dennes barn hur dom har haft det. Ett rent helvete... och barnen tar oftast avstånd från den föräldern som super. Ingen står ut med ett lallande fyllo!