Kan det vara den där Hammarbylåten som var populär förut? Orden "Bröder, Glöder och Söder" användes i refrängen minns jag.
Det jag verkar hitta om den överensstämmer inte. Den du menar(?) verkar vara mer av en längre hejaramsa eller något, eller så hittar jag bara inte något om någon sån låts existens via Google.
Blir knäpp i huvudet snart.. Har en låt på huvudet och kommer fasiken inte på vilken det är. Det är en mansröst som i början sjunger det som finns i ljudfilen i länken. Någon människa som vet vilken låt som är fast i huvudet på mig?
Den version jag är ute efter innehåller (som jag kommer ihåg det textraderna, kanske fel)
"vi förstod inte riktigt orsaken till att man tappade denna säck,
man hade sagt oss att detta var världens modernaste otappbara säck"
https://youtu.be/Jf-djAh28EY
Någon som kan hjälpa mig att hitta denna (första låten som spelas) som studieversion?
R kelly/jay z - best of both Worlds?
Såg för några år sedan en musikvideo.
Den handlar om en ung kvinna som går in på en spritbutik och köper en massa. Sedan super hon ensam och blir till slut medvetslös hon ramlar ner för en trappa bland annat. Det är en man som sjunger men honom ser man inte i videon.
Har hört en låt på gymmet på i ett par veckor. Dom sjunger "one life" i refrängen, rytm baserad låt, upptempo, festlig och svängig, får nästan lite salsakänsla. Bra låt.