Citat:
Ursprungligen postat av
Dopamina
Jag saknar sjuka grejer. Jag saknar mitt intravenösa narkotikamissbruk och prostitutionen. Vet inte varför. Känner mig död inuti. Vill ha misären. Där och då ville jag inte men nu sitter jag här och saknar den. Tänk att ligga och flyta runt i badkaret en stund och skjuta lite knark samtidigt. Lite kokain med oxy eller något liknande. Brukade alltid låta sprutan sitta kvar i armen och flyta omkring medan jag njöt av kicken.
Vad är det jag håller kvar vid egentligen? Vad är det som jag har som är så viktigt att hålla fast vid framför det flyktiga och problematiska livet? Jag förstår inte. Jag vill bort. Är jag feg som sköter mig och lider? Något saknas i mitt liv och jag behöver det.
Vad du skulle behöva är en grov rensning av hela din kropp från kemiska substanser som inte ska vara där, jag menar typ låsa in dig i ett rum och inte släppa ut dig förrns hela du är rensad, givetvis med din egen konsensus så klart, ditt sinne skulle även behöva en liknande kur så att du lär dig att frigöra dig själv från begär.
Men det är bara jag.