Någon som vet om det är säkert eller inte? Blir lite less på att sitta i bastun och inte göra någonting, men är rädd för att man pajar mobilen om man har med den in.
Någon som vet om det är säkert eller inte? Blir lite less på att sitta i bastun och inte göra någonting, men är rädd för att man pajar mobilen om man har med den in.
Lek med snoppen
Nej men ärligt talat så kan det nog vara bra för dig att vara ifrån telefon/padda i 30minuter.
Varken batteri eller telefon tycker om höga temperaturer. Med hög så menas över ca 40 grader. Utöver det så kommer den höga luftfuktigheten.
Om du tröttnar på ditt eget sällskap så snabbt så se det som en övning att vara själv med dina tankar en stund. Annars kan man ta med någon annan person och prata med eller läs en bok.
Jag skulle bli jävligt irriterad om du steg in med din kameramobil i bastun.
Brukar lägga mobilen på golvet eller intill dörren ut från bastun då det är kallare där, sen tar jag upp den en stund och sen lägger tillbaka den så blir den aldrig för varm. Dock blir fingrarna väldigt svettiga så det är inte jättelätt att hålla på med den
Jag skulle bli jävligt irriterad om du steg in med din kameramobil i bastun.
Har en bastu där jag bor, skulle aldrig göra det i en offentlig med andra människor. Men det spelar ingen roll för det verkar inte som en bra idé ändå.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!