2019-10-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det stämmer bra om du menar Fotbollslabbet. Backe reagerade och menade att den han skulle köpt Johan Dahlin.

Just det.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Fniss Dahlin inte ens topp 3.

Avgå

Dahlin är helt klart en contender för topp 3. Personligen tycker jag nog att Abrahamsson är bäst, han kan vara helt sinnessjuk.
Citera
2019-10-09, 11:12
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
AIKare på forumet, några nyheter om Nyholm? Såg att hans kontrakt var utgående antar att det inte kommer förlängas?

Det är väldigt tyst som vanligt när det gäller skador i AIK, så även med Nyholm. Han tränar dock inte med laget men har kört något pass tror jag mig se, men det var nog senast i somras. Alltså träning med laget men individuellt anpassat.

Men han har utgående avtal i år så har extremt svårt att se att han blir kvar hos oss, om han ens kan spela elitfotboll längre. Annars kan jag tänka mig att Dalkurd kanske tar tillbaka honom, egen spekulation då givetvis.
Citera
2019-10-09, 13:07
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det är väldigt tyst som vanligt när det gäller skador i AIK, så även med Nyholm. Han tränar dock inte med laget men har kört något pass tror jag mig se, men det var nog senast i somras. Alltså träning med laget men individuellt anpassat.

Men han har utgående avtal i år så har extremt svårt att se att han blir kvar hos oss, om han ens kan spela elitfotboll längre. Annars kan jag tänka mig att Dalkurd kanske tar tillbaka honom, egen spekulation då givetvis.

Ekstrand då är han kvar?
Citera
2019-10-09, 13:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Ekstrand då är han kvar?

Kontraktet bröts idag. Avslutar karriären. Tragiskt han kunde fått en grym karriär men skador förstörde allt.

https://www.aikfotboll.se/nyheter/joel-ekstrand-avslutar-karriaren
Citera
2019-10-09, 19:19
Medlem
Känns så ologiskt om Nordfeldt inte spelar hos oss nästa säsong. Öppnar för flytt till Allsvenskan, är Stockholmare och vi är enda topplaget (vad jag vet?) som är i behov av målvakt.
Citera
2019-10-09, 19:28
Medlem
0174Affes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin

Tror inte Dalkurd finns efter årsskiftet.
Citera
2019-10-09, 19:56
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känns så ologiskt om Nordfeldt inte spelar hos oss nästa säsong. Öppnar för flytt till Allsvenskan, är Stockholmare och vi är enda topplaget (vad jag vet?) som är i behov av målvakt.
Dessutom har han ju haft Billborn som tränare i BP back in the days, hoppas verkligen att JJ är där och hugger!
Citera
2019-10-09, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Dessutom har han ju haft Billborn som tränare i BP back in the days, hoppas verkligen att JJ är där och hugger!

Är han bra i spelet med fötterna?
Citera
2019-10-09, 22:41
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinter00
Är han bra i spelet med fötterna?
Ingen aning, har väldigt dålig koll på Nordfeldt.
Citera
2019-10-09, 23:16
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
AIK borde byta ut Linner om de har högre ambitioner än att harva runt i allsvenskan.
Citera
2019-10-10, 08:56
Medlem
Ovcharkas avatar
Vilka spelare är värda att plundra ifrån ÖFK om de går under? Eller över huvud taget. De har ju inga pengar.

Pettersson har jag hört om. Bra back-up i t.ex. Djurgården? Man vet aldrig om Une och/eller Danielson säljs, samt Bergs skadefrånvaro.
Citera
2019-10-10, 09:05
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Vilka spelare är värda att plundra ifrån ÖFK om de går under? Eller över huvud taget. De har ju inga pengar.

Pettersson har jag hört om. Bra back-up i t.ex. Djurgården? Man vet aldrig om Une och/eller Danielson säljs, samt Bergs skadefrånvaro.

Nja, finns inget för något topplag att hämta i Östersund. Ingen som direkt har imponerat i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in