2019-10-09, 00:31
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Enig. De var tydeligvis ikke kjent med at det ble gjort rundspørringer i nabolaget allerede samme kveld. Ingen kommentarer fra GW på politiets drapsteori. Heller ikke tok de opp betalingen for livsbevis som skal ha blitt gjort i sommer. Hele innslaget bar preg av overflatisk arbeid.

Hur pass grundligt spørrede man runt, är det bekant? Min känsla sa mig redan tidigare att några tio veckor har nog inte polisen väntat med sånt... Rimligtvis bör polisen också ha prioriterat att försöka utelucke misstänkta kriminella och riskprofiltyper som bor eller vistas i det absoluta grannskapet och spanat och pejlat och på så sett successivt återtagit och säkrat närområdet.
Citera
2019-10-09, 00:40
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
GM har nok fått med seg hva GW "tror"

Jeg tror at GW spiller på lag med norsk politi og at de forsøker å få MGM til å gjenoppta kommunikasjonen.

Det är kanske där sportskon klämmer... GW kan inte med gott samvete göra ingrepp i grannlandets pågående polisarbete.
Citera
2019-10-09, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
GW ”tror” att AE bortrövats och sen har kontakten mellan kidnappare och Hagen brutits och AE dödats...
Du och jag GW, du och jag... Har ikke sett programmet, men forstår på kommentarene her at jeg og GW tenker nokså likt. Kanskje ikke så dum denne svensken...
Senast redigerad av univers123 2019-10-09 kl. 00:50.
Citera
2019-10-09, 00:52
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Det är kanske där sportskon klämmer... GW kan inte med gott samvete göra ingrepp i grannlandets pågående polisarbete.

Det er vel det vi såvidt har vært innom før også, om hvorfor GW ikke vil si noe særlig om hva han mener om denne saken.

Det er jo en pågående etterforskning, og det har han respekt for.
Citera
2019-10-09, 01:08
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er vel det vi såvidt har vært innom før også, om hvorfor GW ikke vil si noe særlig om hva han mener om denne saken.

Joo.
Citera
2019-10-09, 01:17
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy

Sen fanns det ju ändå en takesway, och det var ju den lite fryntlige farbrorn som talade om att det var en massa saker som inte stämde.
Citera
2019-10-09, 01:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Sen fanns det ju ändå en takesway, och det var ju den lite fryntlige farbrorn som talade om att det var en massa saker som inte stämde.

Ja, Finn Abrahamsen skulle jeg gjerne ha likt å høre uttale seg litt mer.....
Citera
2019-10-09, 01:56
Medlem
Niffys avatar
Sånn ellers la jeg merke til at journalisten fra Nettavisen var Farid Ighoubah, den samme journalisten som skrev artikkelen om FB-gruppen som AEH hadde blitt meldt inn i, den om leiligheter i Gjøvik.
Citera
2019-10-09, 03:19
Medlem
Bletchley-Parks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lbeb
Angrer på at jeg kastet bort dyrebar tid å så på tv4. Innslaget var helt elendig!

Jeg hadde ihvertfall ingen forhåpninger til at GW skulle komme med noe vettigt, den fyren kommer ikke med mye annet enn passe på sin egen "heltestatus". Han vet f.eks. mye mer om "Palmemordet", eller teatermordet på Palme som jeg kaller det, men fyren verner om sin egen status og fra han kan vi ikke forvente mye.
Citera
2019-10-09, 04:54
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bletchley-Park
Jeg hadde ihvertfall ingen forhåpninger til at GW skulle komme med noe vettigt, den fyren kommer ikke med mye annet enn passe på sin egen "heltestatus". Han vet f.eks. mye mer om "Palmemordet", eller teatermordet på Palme som jeg kaller det, men fyren verner om sin egen status og fra han kan vi ikke forvente mye.

Jeg skulle nok likt å høre en faglig og kompetent vurdering av saken ut i fra de fakta vi utenforstående har fått tilgang på pr. dags dato.

Som etterhvert begynner å bli ganske så omfattende, men samtidlig mangelfull, når det kommer til sentrale detaljer.
Citera
2019-10-09, 07:37
Medlem
Soterns avatar
Jag tror att mannen har mördat henne. Kvarglömda buntband tycker jag verkar vara utplacerade. Riktiga kidnappare skulle knappast lämna spår efter sig.
Jag tror GW också tror det precis som polisen men ingen vågar säga det eftersom det är känsligt att säga.
Citera
2019-10-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av univers123
Du och jag GW, du och jag... Har ikke sett programmet, men forstår på kommentarene her at jeg og GW tenker nokså likt. Kanskje ikke så dum denne svensken...

Tenkte på deg, og Emils berømte ord, da jeg så programmet.
Jeg holder også fortsatt en ørliten knapp på kidnapping som gikk galt. Men når politiet går så hardt ut som de har gjort, så tenker jeg at det må være noe de har konkludert med etter nøye åstedsgransking, samt analyser av brev og konkrete spor. Jeg synes programmet bar preg av hastverk og lite analyse. Skuffende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in