Efter att man nästan bröt ihop av att otroligt vackra Emma Molin åkte ut här om dagen så fick man en ny snygging att vila ögonen på Klara Doktorow wow !! Hade ingen aning om vem hon va men shit vad vacker !!
Trodde alla svenskar visste att leopardens geografiska utbredning är Afrika/Asien och att jaguar är Sydamerika. Precis som att alla vet att Lejon = Afrika, Tiger = Asien.
Dom borde inte ha med "Under Pressure" då Hanna är alldeles för överlägsen i det. Resten är ju totalt värdelösa i det. Ganska simpla frågor egentligen, typ som hur mycket är ett gross men det kunde ju för fan ingen av dom, pinsamt.
Soldoktorn är för övrigt totalt hjärndöd, han kan ju inte ens frågor inom sitt egna yrke.
Senast redigerad av tank77 2019-10-08 kl. 23:34.
Såg jag fel eller fick Hanna poäng i under pressure när hon svarade 1 på -hur många B’n finns i ordet abonnemang? Och svarade inte Klara 2 men fick fel?
Ja? Där är ju bara ett B i abonnemang så varför skulle då Klara få poäng när hon svarade två.......
Såg jag fel eller fick Hanna poäng i under pressure när hon svarade 1 på -hur många B’n finns i ordet abonnemang? Och svarade inte Klara 2 men fick fel?
Du såg rätt. Men faktum är att abonnemang stavas med endast ett b
Så kan du ju inte göra, låt ditt inlägg stå kvar och skriv ett nytt att du gjorde bort dig. Nu kan man ju iofs se ditt borttagna inlägg ändå eftersom jag citerade dig
Som man fick man skämmas för sitt kön när snubbarna skickades ut men inte kunde svara rätt på en enda fråga. Det är uppenbart att det Hanna drar Ebbot men är det Klara som drar Soldoktorn också?
Idiotfrågan "säg namnet på en nu levande känd indier" var riktigt bra för en gångs skull.
Alla samtyckande kändisar i samma program och som någon påpekat redan, bara sossar och vänsterliberaler får vara med och tävla. Plus två läsainnantillpålappen-programledare. Orkar inte se skiten.