2019-08-27, 19:48
Medlem
Citat:
En av männen bakom strippklubben på Holmen spred nakenbilder – döms av hovrätten: ”Spridningen var ägnad att medföra allvarlig skada”

Den 31-årige mannen har kopplingar till det kriminella mc-gänget No Surrender. Under de senaste åren har han förekommit i flera polisutredningar. I en av polisens förundersökningar berättar mannen att han är en av de drivande bakom strippklubben Efter två.

Det var någon gång mellan januari och juli 2018 som 31-åringen lade ut nakenbilder och videoklipp på en kvinnan på Facebook. Mannen fick materialet av kvinnan när de hade ett förhållande med varandra. När förhållandet tog slut lade mannen ut bilderna på internet.
https://www.na.se/artikel/en-av-mannen-bakom-strippklubben-pa-holmen-spred-nakenbilder-doms-av-hovratten-spridningen-var-agnad -att-medfora-allvarlig-skada

Problem med kvinnor
Citera
2019-08-28, 10:33
Bannlyst
Var några som såg den åka kortege i somras?
Citera
2019-08-28, 13:41
Medlem
ComplicatedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandysDiner
Var några som såg den åka kortege i somras?
Va du mena?
Citera
2019-09-12, 09:17
Medlem
P.O.Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
I Sverige hade/har väl Satadurah inget större våldskapital utan det är väl nästan bara i Holland dom har det?

Stockholmspresidenten, vice presidenten och en provmedlem dömdes till sex års fängelse i tingsrätten för ett kidnappningsdrama och utpressning i Hällefors i vintras. Vet inte hur stora de är i Sverige. Knappt man har hört om dem tidigare.
Senast redigerad av P.O.W 2019-09-12 kl. 09:37.
Citera
2019-09-12, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.O.W
Stockholmspresidenten, vice presidenten och en provmedlem dömdes till sex års fängelse i tingsrätten för ett kidnappningsdrama och utpressning i Hällefors i vintras. Vet inte hur stora de är i Sverige. Knappt man har hört om dem tidigare.
Vi får se....BMC har klappat på dom så nu får dom visa vad dom går för...
Citera
2019-09-30, 14:10
Medlem
Citat:
En högt uppsatt medlem i det kriminella mc-gänget No surrender åtalas för att ha dödshotat två poliser. Mannen misstänks under en match på Behrn arena ha hotat att ta hjälp av "sina grabbar" och skjuta poliserna.
Citat:
"Han säger att han skall döda min familj. Han säger att mina barn går i skolan någonstans. Han skall knulla mina barn och min fru. Sedan säger han också att han skall döda mina kollegor", berättar en av polismännen i förhör.
Knulla barn?
Citat:
Den svenska förgreningen av klubben heter No surrender mc Sweden och består av två så kallade "chapters". Avdelningarna heter Midtown och Ghost town. Den 48-årige mannen är enligt uppgift högt uppsatt medlem i Ghost town.
https://www.na.se/artikel/hogt-uppsatt-medlem-i-mc-ganget-no-surrender-misstanks-for-dodshot-mot-polis-pratade-om-att-han-ska- ta-hjalp-av-sina-grabbar

Behrn arena ligger i Örebro för den som inte vet det
Citera
2019-10-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Genderfluid
Knulla barn?

https://www.na.se/artikel/hogt-uppsatt-medlem-i-mc-ganget-no-surrender-misstanks-for-dodshot-mot-polis-pratade-om-att-han-ska- ta-hjalp-av-sina-grabbar

Behrn arena ligger i Örebro för den som inte vet det
Högt uppsatt nån som vet vem?
Citera
2019-10-08, 14:53
Avslutad
Citat:
Vi får se....BMC har klappat på dom så nu får dom visa vad dom går för...

Det var väntat ja! Det verkar vara en del nere i Skåne med nu. Vet du om det är där eller STHLM det hänt?
Citera
2019-10-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Det var väntat ja! Det verkar vara en del nere i Skåne med nu. Vet du om det är där eller STHLM det hänt?
Nej jag vet ingenting direkt. Men jag vet ju att BMC har rykte om att inte backa och tror inte dom kommer göra det mot någon.

DANO= Fitta!!
Citera
2019-10-08, 15:21
Medlem
"NSFFNS"

ha ha ha man tänker på NSF
Citera
2019-10-08, 15:41
Avslutad
Citat:
Nej jag vet ingenting direkt. Men jag vet ju att BMC har rykte om att inte backa och tror inte dom kommer göra det mot någon.

DANO= Fitta!!

Är Dano inblandad i detta? Nej BMC lär inte backa. Verkar finnas folk över hela landet nu från denna klubben. Samt ett samarbete med tidigare lyckade RMMC . Börjar bli intressant!
Citera
2019-10-08, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Är Dano inblandad i detta? Nej BMC lär inte backa. Verkar finnas folk över hela landet nu från denna klubben. Samt ett samarbete med tidigare lyckade RMMC . Börjar bli intressant!

Dano är inte inblandad i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in