2019-10-08, 10:41
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgatonSax
Så pipig så att man knappt hör att det är "Skepp ohoj" han säger

Haha tack för den- du har alldeles rätt -det går knappt att höra vad han säger han låter mer som en tant...Ingen sängkammarröst direkt!

https://m.youtube.com/watch?v=GKInWdWT59M&t=00m19s&feature=youtu.be
Citera
2019-10-08, 10:42
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jagade?
Män (pluralis)?
Det fanns flera.
Citera
2019-10-08, 10:54
Medlem
Champagneoclocks avatar
Om vi ska försöka komma tillbaka till det tråden handlar dvs. mordet på Lena W så kanske någon vet när åtal skulla vara väckt ?
Citera
2019-10-08, 10:55
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Ja om hon jagade en gift SD så kan det likagärna ha varit flera?

Det är en spekulation, om du skriver "lika gärna".

Så skriver inte Snoris.
Han skriver det som fakta:
"Hon jagade gifta män för att testa sin dragningskraft. "

Enligt tråden/media har vi inga uppgifter på vem som "jagade" vem.
Enligt spaningsledare MN har det varit en ojämn syn på hur de skulle umgås, och enligt SDs försvarare har det varit ett förhållande som kunnat definieras olika beroende på när i tid man pratar; inget han ville gå in på då det ska vara något som är åklagarens teori om motivbild för mordet.

Han behöver visa källa när han skriver det som fakta.
Skillnad om han skulle skriva att det är spekulation.
Citera
2019-10-08, 10:56
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Det fanns flera.

Vilka?
Visa när de var gifta, skilda och när LW hade förhållande med respektive.
Och din källa.
Citera
2019-10-08, 10:58
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Om vi ska försöka komma tillbaka till det tråden handlar dvs. mordet på Lena W så kanske någon vet när åtal skulla vara väckt ?

24/10-19 om jag inte missminner mig.
Citera
2019-10-08, 11:00
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
24/10-19 om jag inte missminner mig.
Ok, tack för svar.
Och locket ligger nog på fram tills dess.
Citera
2019-10-08, 11:01
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Naturligtvis har jag belägg för det. Tycker väl att fria fantasier inte är vad jag ägnat mig åt.
Att kalla den hela sanna bilden av LW som personangrepp är felaktigt.

Om även det ovackra får finnas med så känner jag iaf starkt kärlek till LW,s liv. För dom som inte reflekterat över det var Lena Wesström,s liv var oerhört vackert. Allt där i.
Det är en gåva att haft förmånen att få ta del av det. Ibland snuddar tanken vid att det är LW själv vill säga oss något genom att bjuda oss in i hennes sagolika liv.

Vilka belägg????
Citera
2019-10-08, 11:06
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honan6
Vill du att jag ska skriva ut väninnornas namn i tråden så att DU får bevis på att vännerna finns, eller vad? Det kommer jag inte göra, men det kanske hade varit aktuellt om det inte funnits en misstänkt häktad på Sannolika Skäl och en misstänkt, dock på fri fot, för Synnerliga skäl.

LW hade kvinnliga vänner och raderna du läste är skrivna av en mångårig vän som stod henne mycket nära. Varför skriver du "ta till en dödsruna"? Texten är ingen dödsruna, den är skriven av hennes nära vän och ingår i en sammanfattning av året som gått för den kvinnan som skrivit texten.

Jag varken har eller försöker ge en falsk bild av LW, men det påståendet kanske var ägnat någon annan skribent i tråden?
-------------
Länk till info för nytillkomna i tråden
www.flashback.org/sp68818747

Jag påstår att det är kontraproduktivt att söka med ljus och lykta för ett dölja det i ögonfallande faktumet att hon var i avsaknad av kvinnliga vänner men hade desto mer manliga.

Är anledningen till dom tafatta försöken att dölja det att du/ni då tycker att LW isf har skuld i att blivit mördad?
Senast redigerad av Snor-Johan 2019-10-08 kl. 11:28.
Citera
2019-10-08, 11:17
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Vilka?
Visa när de var gifta, skilda och när LW hade förhållande med respektive.
Och din källa.
Mina läppar är förseglade. Du får liksom dom som känner mig lärt sig göra tro mig på mitt ord.
Vem har sagt något om förhållanden ?
Citera
2019-10-08, 11:21
Medlem
Citat:
Naturligtvis har jag belägg för det. Tycker väl att fria fantasier inte är vad jag ägnat mig åt.
Att kalla den hela sanna bilden av LW som personangrepp är felaktigt.

Om även det ovackra får finnas med så känner jag iaf starkt kärlek till LW,s liv. För dom som inte reflekterat över det var Lena Wesström,s liv var oerhört vackert. Allt där i.
Det är en gåva att haft förmånen att få ta del av det. Ibland snuddar tanken vid att det är LW själv vill säga oss något genom att bjuda oss in i hennes sagolika liv.

Det räcker inte att sitta här och fritt fabulera om att du vet hur LW var eller vad hon gjorde. Om du säger dig ha belägg får du vackert visa det eller ange källa, annars håll mun.
För övrigt är du en sorglig figur som ägnar inlägg efter inlägg åt att nedvärdera en mördad trebarnsmor, att påstå vilken slyna hon var och hur elakt hon betedde sig.
Har du inget bättre att ägna din tid åt eller hatar du kvinnor så mycket?
Citera
2019-10-08, 11:22
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Det räcker inte att sitta här och fritt fabulera om att du vet hur LW var eller vad hon gjorde. Om du säger dig ha belägg får du vackert visa det eller ange källa, annars håll mun.
För övrigt är du en sorglig figur som ägnar inlägg efter inlägg åt att nedvärdera en mördad trebarnsmor, att påstå vilken slyna hon var och hur elakt hon betedde sig.
Har du inget bättre att ägna din tid åt eller hatar du kvinnor så mycket?

Kan inte du börja med att ange källa för flertalet av dina påståenden och påhopp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in