Citat:
Ursprungligen postat av
skitkuligen
Visst. Då är det tur att Ukraina är på det. Ingen i USA verkar vilja ens titta på ärendet.
En president har skyldighet att se till att amerikaner beter sig comme il faut utomlands.
Jobbigt jobbigt.
Ingen är intresserad, då det inte handlar om det ens, men kan vara svårt och förstå när man bara tänker i agendor.
Dock ser vi hur republikaner börjar vända sig, och kritik börja uppenbara sig.
Dock kommer inte ett enda ord som inte har med sak och göra, med nått och göra m,er än prata om annat irrelevant.
Och här har trumpen trampat över rejält, därför det är en sådan panik.
EN president som går korståg mot presidentkandidaters söner.
Och så lite tid trumpen lägger på presidentskapet, så kan man undra hur han har tid och slösa bort mer.
För det var ju en sak, och arbeta, det såg vi innan tills vi fick denna lata president som hellre spelar golf och twittrar än arbeta.
Än mer skoj och se alla dessa inlägg av dig och dina trumpnissar, och se denna panik som ni har och sprider sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
skitkuligen
Det hade hållt om det inte vore för den lilla detaljen att det
1) inte finns några hot eller pro quid quo eller hot från Trumo
2) om inte Guiliani var på det innan Biden ens kandiderade till president
Det är fakta, det är nog det som gör det så jobbigt för dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BroderDonut
Tack. En bra presentation av Glenn Beck om varför en utredning av korruptionen mellan USA och Ukraina behövs. Det visar hur Trump gör det rätta i att trycka på en utredning.
Det kan aldrig bli rätt, då det är inte hans uppgift eller mandat i en sådan situation.
Och man kan faktiskt utreda Ukraina hur mycket man vill, svarat som finns på andra sidan är oavsett den samma, var det till för imeapchment att pressa främmande lands ledare på valammunition.
Och detta kommer aldrig försvinna innan man säger det.
Där är man där man är idag, en del verkar ha svårt och greppa detta, ingen aning varför.
Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jag hittar inte mitt inlägg i tråden från igår (vet att jag skrev ett inlägg i tråden) så jag postar länken som jag citerade igen.
UKRAINE SCANDAL EXPLAINED: Chalkboard on DNC Collusion, Joe Biden, Soros, Trump & More
https://www.youtube.com/watch?v=5nUZekJ3pfM&t=2s
Som sagt, dessa dryga 50 minuter med Beck, bättre sammanfattning i komprimerat format hittar ni inte. Sensmoralen är den att allt detta har diskuterats och skrivits om i USA (Ukraina, Bidens, DNC server, presidentvalet 2016 m m) men ingen "connected the dots" i alla dessa år. Det är först när Trump pratar med Zelenskyj som skiten träffar fläkten. Att Trump gör helt rätt i att undersöka hur korrupt Joe Biden är kan ju inte vara något negativt? Men tydligen enligt stora delar av världens MSM så är det just det.
Läs brasklappen moderatorer skrivit, så har du svaret där.
Och det är detta är inte om Ukraina och Biden, detta är om trumpen enbart och hans handling att gräva skit på politiska motståndare på hemmaplan.
Ett Watergate 2.0.