2019-10-08, 00:02
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej det är det inte, du bör också sluta snacka skit.
Ha ha Snacka skit är ju ditt signum! Tänk om du kunde sluta med det!
I detta fall är jag också hyfsat säker på att man inte vill gå ut med om väktaren är avliden.
Så har det ju varit vid flera skjutningar sista året.

Denna skjutning är ju unik då det är en väktare som är offret. Hoppas du kan hålla käften i denna tråd fortsättningsvis.
Citera
2019-10-08, 00:04
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Reacher
Har du några exempel på att media direkt går ut och säger att en påskjuten som är förd med ambulans och sen vid sjukhus avlider, går ut med att denne är död! innan anhöriga fått beskedet?
I så fall uttalar man sig inte om skadeläget. Nu har man uttryckligen sagt att det inte var livshotande skador.
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Ha ha Snacka skit är ju ditt signum! Tänk om du kunde sluta med det!
I detta fall är jag också hyfsat säker på att man inte vill gå ut med om väktaren är avliden.
Så har det ju varit vid flera skjutningar sista året.

Denna skjutning är ju unik då det är en väktare som är offret. Hoppas du kan hålla käften i denna tråd fortsättningsvis.
När har jag snackat skit?

Vid vilka andra skjutningar har polisen sagt att skadorna inte är livshotande fastän offret redan har avlidit?
Senast redigerad av skunkjobb 2019-10-08 kl. 00:06.
Citera
2019-10-08, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VodkaIsLife
Verkar skett vid Degerbygränd.

Är du säker? Bilderna indikerar Ovanbygränd snarare.
Citera
2019-10-08, 00:05
Medlem
Ingenting alls är bekräftat angående offrets skadeläge. Vanligtvis brukar man överleva vid skjutningar i ben, men beror mycket på vart i benet de träffar och hur många skott. Ett par skott i vardera lår kan absolut vara dödligt om de träffar fel.
Citera
2019-10-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Varför sköt dom han?

För de kan. Det är ju inte så att de kommer åka fast.. inte om vi kollar statistik iaf
Citera
2019-10-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Att bli skjuten i benen är självklart allvarligt och det är inte omöjligt att man dör om man har lite otur. Gissar också att ambulans inte kommer direkt då de måste ha backup av polis i liknande områden och ordningspolisen inväntar nog också förstärkning av nån insatsstyrka när de får info om att en väktare blivit skjuten. Risken att förblöda är rätt stor där

Han är avliden på trauma ks solna enligt en kontakt jag har där
Citera
2019-10-08, 00:09
Medlem
SnilleFixs avatar
Är det lakristomtar vs lakristomtar?
Citera
2019-10-08, 00:10
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann
Shit. Alltså det kommer bli värsta kriget där nere.

Värsta tänkbara situation.
Citera
2019-10-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnilleFix
Varför sköt dom han?
Enligt AB ska väktarna ha överraskat gänget i ett källar utrymme, förmodligen kanske dom ej höll på med någon fullt laglig verksamhet precis, så sköt de nog väktaren när de flydde.
Citera
2019-10-08, 00:12
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
I så fall uttalar man sig inte om skadeläget. Nu har man uttryckligen sagt att det inte var livshotande skador.
När har jag snackat skit?

Vid vilka andra skjutningar har polisen sagt att skadorna inte är livshotande fastän offret redan har avlidit?
Du snackar bara skit just nu!
Att du är en provokatör som hela tiden söker konflikt i alla ämnen du lägger dig i är ju sen länge klarlagt.

Tråkigt att du ska försöka förstöra den här tråden med ditt skitsnack, då troligen en väktare har blivit skjuten till döds!
Citera
2019-10-08, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexschulmann

Intressant om det stämmer. Rättsväsendet har haft överseende med "skott i benet" tidigare, trots att det ÄR livsfarligt att bli skjuten. Även i benet/benen. Det har dömts som "grov misshandel" förr, när det borde vara dråp- eller mordförsök.

Skulle babbarna vara så skolade i anatomi och prickskytte att de skulle kunna avgöra om de vill misshandla eller mörda genom skottplacering? Skulle inte tro det. Dags för rättsväsendet att börja döma ut riktiga straff - både rubricering och i tid bakom lås och bom. Samt utvisning, så klart.
Citera
2019-10-08, 00:14
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
VAD I HELA KUKEN? Man har alltså avrättat en väktare?

Nu är det för i helvete nog.

Helt sjukt ju.
Ta det lugnt, det är bara halvlek! 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in