Citat:
Jag tycker inte att det är farligt att berätta om vem jag vill vara med. För mig är någonting privat när jag ger mitt telefonnummer till eleverna eller när jag skriver till dem privata meddelande och så vidare.
Hon kunde inte ha upplevt att jag vill ta henne i hand, eftersom jag inte har gjort det. Det är jag 100% säker på. Jag undviker all form av fysisk kontakt med elever. De har hitta på anklagelsen för att öka risken att få bort mig. De borde skämmas för det.
Jag orkar inte repetera det jag skrev igen, så jag låter det bli. Jag vill bara lägga till att flickor var vänliga mot mig även efter "incidenten" och ville prata med mig. Det är säkert så att att de var trakasserade
Jag skyller inte ifrån mig. Jag tar ansvar för att jag har ironiserat och kallade en elev för fula ord. Jag tar inte ansvar för saker jag inte har gjort.
Hon kunde inte ha upplevt att jag vill ta henne i hand, eftersom jag inte har gjort det. Det är jag 100% säker på. Jag undviker all form av fysisk kontakt med elever. De har hitta på anklagelsen för att öka risken att få bort mig. De borde skämmas för det.
Jag orkar inte repetera det jag skrev igen, så jag låter det bli. Jag vill bara lägga till att flickor var vänliga mot mig även efter "incidenten" och ville prata med mig. Det är säkert så att att de var trakasserade
Jag skyller inte ifrån mig. Jag tar ansvar för att jag har ironiserat och kallade en elev för fula ord. Jag tar inte ansvar för saker jag inte har gjort.
Nej, du tycker inte det (inte direkt någon överraskning).
Varför behöver dina elever känna till att du vill vara med (och ha sex med) en viss simlärare?
Jag trodde att du var anställd för att hålla lektioner i engelska och tyska.
Inte att du var där för att agera som underhållande clown och att dela med dig av ditt privatliv.
Att du inte ser, eller vill se, det olämpliga i detta beteende visar återigen att du har oerhört svårt för gränsdragning och inte alls bör ha elever som är under 18 år.
Till syvende och sist har du inte tolkningsföreträde gällande hur dina elever har uppfattat situationerna och det som du har sagt, vilket gör att ditt hävdande om oskuld är rätt meningslöst och med stor sannolikhet är du avskiljd från din tjänst inom en månad från mötet med rektorn.
Det är dags för dig att tänka om och fundera lite på ett annat karriärsval än högstadie- eller gymnasieskolor, för du är enligt vad som kommit fram i denna tråden gravt olämplig att vistas i de miljöerna.
Det är en så pass viktig detalj i din historia som du ''kom ihåg'' senare.