2019-10-07, 21:55
Medlem
Treantprotectors avatar
2022 nazisverige.
Citera
2019-10-07, 22:07
Medlem
kontrarevolutionars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
2022 nazisverige.
Den psykosen har ju pågått ett år nu. Tom kappvändarna i M som vred på kranen har ju tagit sina tidningar med sig.
Citera
2019-10-07, 22:11
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subverteramera
Kanske är dessa globala fenomen.

2015
"refugees welcome"

2016(?)
"metoo"

2019
Klimatgreta etc

Vad blir nästa kampanj?
Du glömde Tiggare får ett bättre liv i Sverige 2014.

Man behöver analysera lite. Jag kan notera vissa likheter mellan alla dessa fyra. De är drivna av kvinnligt känslotänkande och emot manligt förnuftstänkande. Kvinna: vi måste ta hand om flyktingar. Man: flyktingen vill bara ha bättre ekonomi osv. Så jag tror även nästa trend är styrd av kvinnor, något kvinnor värnar om eller är rädd för.

En annan likhet är att den som inte följde med drevet paria-stämplades och fick inte ens delta i samtalet. Det är också kvinnligt tänkande, man skjuter på budbäraren istället för att analysera vad han säger.

För att skapa lika stora drev som dessa krävs fullständig uppslutning bland alla Sveriges kvinnliga journalister och politiker. Det får inte finnas en enda som står upp och säger emot.

Å andra sidan är feminism ganska ute så jag tror inte på fler debatter typ kvinnor ska ha samma lön eller hälften av styrelsen. Har dock noterat Albright-stiftelsen som når ut längre och längre när de mäter t.ex "hur många män är på bilderna i tidningens sportbilagor". De skulle kunna komma med något uridiotiskt, och så börjar alla räkna kön på sportfoton. Men jag tror inte det kan bli lika stort.

Kanske rädsla för övervakning från google och facebook? Bara halvstort ännu, men om det kommer fram några smaskiga konkreta exempel så kan jag tänka mig att alla går igång. google och facebook är så stora och lyckade att de måste skjutas ner. Det är människans natur.

Alla är nog ganska observanta på de idiot-trender som styrt Sverige åt skogen de senaste 6 åren, vilket gör det lite svårare att skapa ett nytt idiot-drev. Men ändå lyckades någon ta bort mina plastsugrör på Burger King, trots att detta naturligtvis är rent trams och en totalt obetydlig förbättring av världen. Klimattramsande kommer att hålla på i många år till. Tänk bara kärnkraften som ska fasas ut i Tyskland...
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2019-10-07 kl. 22:18.
Citera
2019-10-07, 22:11
Medlem
Kapacitet för mottagning av för en miljon klimatflyktingar om året samt deras föräldrar, syskon, fastrar och nästkusiner.
Citera
2019-10-07, 22:15
Medlem
Veganism. Köttskam. Mjölkskam.
Citera
2019-10-07, 22:16
Medlem
Att ha ett riktigt kön lär snart vara ifrågasatt främst mannen överhuvudtaget, men kampanjer om tvestjärtar med 17 olika diagnoser och minst lika många kön, tror jag kommer toppa nästa agenda
Citera
2019-10-07, 22:23
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John5ilver
Klimatpsykosen kommer att fortsätta tåga på.
Bojkotta BH:n alt. Män ska börja använda BH.

Allt mer orakade armhålor hos kvinnor som de kommer gå runt o flexa med överallt, ska symbolisera stark oberoende kvinna som struntar i samhällets normer...eller nåt...

Något som jag har märkt är att fotbollsspelare i Sverige redan använder BH.
Citera
2019-10-07, 22:28
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Nästa Mass-pyskos har redan framgångsrikt injicerats i Mede klassens go' hets junkie-vener av De Styrande bakom blivande Fespristagaren Ms. Greta.

Häxjakt, blir Det Nya Svarta. Jakten på Felfultänkare och på Tvitvivlare, har vi ännu bara sett en första lätt bris av. Vänta bara.

I namn av att Rädda Planeten, så skall det snart komma eldas med köttätare, bensin-bilister, charter-resenärer och andra "klimat-hatare". Alltid eldsäsong, på alla de som inte snabbt som ögat nu offendigt gör avbön och konverterar till Klimat-kramare.

Den pato-logiskt eskalerande masshysterin bland De Klimat-rätta kommer inte ha några gränser, ingen stopplinje.

Vi ser redan omfattande skol- och arbetsplatsstrejker, välorganiserade fackeltåg, förtryckta plakat med uppmaningen "Ät dem rika" (stavat så), paradoxanalt rikt avlönade värde-grunds-influencers, välorganiserat gott hat, altruistiskt angiveri, utstuderade uthängningar, fenomenanala förföljelser.

I spåren av Apkalopsens Yra Ryttare följer demonisering, syndabockiserande, avskedanden, uppsägningar, skilsmässor, uppbrutna samboskap och krossade partnerskap, förlorad vårdnad, hemlöshet, prostitution för föda, koppleri för uppkoppling, slaveri, exuellt utnyttjande.

En våg av värdegrundsåklagare med HBTQIA+-cert kommer väckta åtal. Lagföring, fängslanden och interneringar i omskolningsläger.

Gatu-lynchningar och energi & res usch effektivt ihjälklubbande av "klimat-brottslingar"

Ett Folkmord, av Bibliska dimensioner.
Citera
2019-10-07, 22:30
Medlem
Snubchurps avatar
Massiva kampanjer mot Trump 2020 känns ju mest troligast.

2020 kan också bli året då invandrarna genom personliga reportage får extra uppmärksamhet. Hur de utsätts för hot, hat och rasism när det är ett fåtal "busungar" som mördar, skjuter, spränger och vandaliserar.

Veganhysteri och alla ska ha ELBIIIIL.

#metoo 2.0 kanske är nått?
Citera
2019-10-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subverteramera
Kanske är dessa globala fenomen.

2015
"refugees welcome"

2016(?)
"metoo"

2019
Klimatgreta etc

Vad blir nästa kampanj?

Och vad fyller dessa kampanjer för syfte politiskt?

Att riva ner för att bygga upp på nytt.
Splittra nationer och skapa enighet över landsgränser, motverka nationalism.
Så skulle jag gjort om målet var att på sikt bilda världsregering
Citera
2019-10-07, 22:50
Medlem
Satsar på en udda häst: Polyamori. Någon kändis kommer ut som polyamorös och sedan är kampanjen igång.
Citera
2019-10-07, 23:05
Medlem
elmerengues avatar
Precis som trans och allt BTQ pushas idag tillhör morgondagen pedofilin. Kulturvärlden är så dekadent att detta är nästa steg.

Och runt 2025 kommer det att börja snackas om ungkarlsskatter på alla singelmän över 30. Männens avväg har gjort att familjeinriktade företag konkar och forna CCridare, numera avdankade 30+ kvinnor lever ensamma, fattiga och miserabla samtidigt som männen genom sina livsstilar har mer pengar ån någonsin tidigare. Männen spar sina pengar från onödig konsumtion, spenderar tid på meningsfulla hobbys och köper en hora eller en sexdocka när begären faller in.

Såna orättvisor kommer aldrig matriarkatet acceptera så ännu en skatt införs alltså då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in