Citat:
Ursprungligen postat av
Swinger-sthlm
Denna person har gått samma typ av kurs som jag har - "hur man hanterar rättshaverister".
Ett av tipsen är att aldrig besvara redan besvarade frågor, utan hänvisa till tidigare svar.
Jag undrar varför du inte besvarar frågor om du fått papper hem från tex UC på att någon gjort kreditupplysning på dig? Den frågan har flera andra användare här ställt, har du inte fått det så har ditt problem aldrig hänt.
Men prova att skicka ett skadeståndskrav till kronofogdemyndigheten. Räkna dock inte med något skadestånd.
Gissar att din maniska sida som du visar här lyste igenom på intervjun och det var därför du föll bort. Eller så är rekryteringen försenad.
milde tid. jag kan inte svara på allt 10 ggr samma fråga
* Inga kreditupplysningar har gjorts
* man kan se en persons skuld genom databas abonnemang / ringa KFM m m
* jag tror inte det är best practice att anställa bankfolk att inte kolla skuldsaldo så du är nog fel ute
* det är så att KFM har gjort fel och jag får ta 100% av problemen fast jag gjort 0% fel
* skadeståndsfrågan är långt ifrån enkel. tvärtom
som det är nu sitter jag med svarte petter / med skägget i brevlådan trots att jag inte begått några fel. förstår du inte det?
Är det maniskt att vilja reda ut vad som hänt och varför jag drabbades av detta utan att ha gjort fel. eller om jag gjort fel få detta förklarat så det inte händer igen.
Maniskt är ju psykisk sjukdom så jag förstår det som att det är något du vet mycket om av olika anledningar?