Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Så tror inte @Dalhliabelle.
Alltså, här skriver postaren att det var LW som ville avsluta med SD. SD ville inte:
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Dahliabelle
Angående m.g.l. (ML) så har jag hört att han och LW delade hotellrum i början av november 2016, när de deltog på ett stort event (som kallas FAD) i Linköping.
En bekant till mig pratade mycket med LW under den här tiden, och LW anförtrodde hen mycket om SD. Min bekant tyckte att det var lite jobbigt då hen var vän med ML, och samtidigt visste att LW gick bakom hans rygg med SD.
Vad jag minns, så var det vid den tiden någonting om att LW ville avsluta med SD, men SD ville inte, och hotade med att sprida vissa bilder och filmsnuttar (?) som LW hade skickat till honom. Kan det vara detta som låg till grund för ofredandeanmälan som hon sedan inte gick vidare med?
Min bekant har också fått sin telefon genomsökt av Örebropolisen. Om hen lämnade in den frivilligt eller om de beslagtog den vet jag inte. Mycket möjligt att det var frivilligt, då hen var vän med LW.
Hen har dessutom ordentligt styrkt alibi, så tänk inte ens tanken.
EDIT: Ändrade lite, jag vet inte säkert att de delade hotellrum. Jag var inte där.
Förstår inte varför vissa här inne envisas med att det var mer troligt att SD ville avsluta, trots att flera som känt LW irl hävdar likt bl.a @Dahliabelle och @Holmes att Lena ville gå vidare.
Troligen har det gått prestige i saken. Eller så är man bara allmänt grälsjuk.
Men men tids nog, troligen inom någon/några månader kommer vi att få svar, svart på vitt, när deras digitala kommunikation blir offentlig.
För vissa blir det nog då att ta fram sin skämskudde.