2019-10-06, 20:09
Medlem
NorthernAngels avatar
Finns det det något sätt att se vem som modererar respektive tråd?

Jag tycker vissa moderatorer är dåliga och förstör trådarna som de modererar. Jag vill kunna undvika att läsa de trådarna då de inte är rättvisande p.g.a. subjektiva varningar; så man vet inte hur de hade sett ut om de skötts bra. Och jag vill inte heller kommentera i dem eftersom det är ett rent lotteri om man blir varnad. Men tråden handlar inte om specifika exempel utan om man kan undvika vissa moderatorer.

Jag har frågat en av dem i PM, men han kunde inte ens förstå frågeställningen och missförstod det lika mycket som han missförstår allt han läser.
Citera
2019-10-06, 20:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Finns det det något sätt att se vem som modererar respektive tråd?

Jag tycker vissa moderatorer är dåliga och förstör trådarna som de modererar. Jag vill kunna undvika att läsa de trådarna då de inte är rättvisande p.g.a. subjektiva varningar; så man vet inte hur de hade sett ut om de skötts bra. Och jag vill inte heller kommentera i dem eftersom det är ett rent lotteri om man blir varnad. Men tråden handlar inte om specifika exempel utan om man kan undvika vissa moderatorer.

Jag har frågat en av dem i PM, men han kunde inte ens förstå frågeställningen och missförstod det lika mycket som han missförstår allt han läser.

Klicka på kategorin klagomål och kritik och scrolla längst ner, där står det vilka mods som modererar i den kategorin.
Citera
2019-10-06, 20:19
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Klicka på kategorin klagomål och kritik och scrolla längst ner, där står det vilka mods som modererar i den kategorin.

Tack nu ser jag det, så dessa moderatorer modererar alla trådar i det ämnet tillsammans?
Citera
2019-10-06, 20:28
Moderator
OYs avatar
Citat:
Tack nu ser jag det, så dessa moderatorer modererar alla trådar i det ämnet tillsammans?

Det förefaller vara en rimlig slutsats.
Citera
2019-10-06, 20:34
Medlem
Strychnos avatar
Citat:

Korrekt.

Och om du vill se vilka moderatorer som modererar i forumen finns denna listan: https://www.flashback.org/moderatorer
Den hittar du förövrigt längst ned till höger "Moderatorer".
Citera
2019-10-06, 20:34
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Ja, så enkelt är det. Man blir inte utvald att moderera en viss tråd. Alla mods i delforumet drar sitt strå till stacken.
Citera
2019-10-06, 20:39
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strychno
Korrekt.

Och om du vill se vilka moderatorer som modererar i forumen finns denna listan: https://www.flashback.org/moderatorer
Den hittar du förövrigt längst ned till höger "Moderatorer".

Bra jag skall ignorera vissa ämnen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in