Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Fulis kan ju ha tröttnat på alla kontrollfrågor speciellt när ni beter er som ni gör. Ni är som en stor mobb. Låt honom snacka, ni vet ju inte om han är Fredrik eller inte. Jag är öppen för båda.
Varför försöker du inte att ta reda på det då med frågor?
Då du umgås med Karin så vet du kanske redan hur det ligger till eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
Avel
Konstigast är att du inte är intresserad av att ställa kontrollfrågor utan du sväljer allt med hull och hår. Allt Fulen skriver kommer ju från nätet eller sånt som är tillgängligt via offentlighetsprincipen.
Vi ska också ta med oss att det var du som bäddade för Fulen med info om FO och JL...
Som man bäddar får man ligga och nu beter sig 08 som prinsessan på ärten när hen ifrågasätts.
Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Det är allvarliga påståenden den fule kommer med. Han har blivit skjuten av HOL i en trappuppgång. Ska jag lyssna på sånt vill jag åtminstone veta att personen är den han utger sig för att vara. Nej, då är vi elaka. Vi ska inte ställa frågor som den fule inte kan besvara, frågor han mer än gärna hade besvarat om han verkligen varit FO. Nu är jag säker på att den fule är ett troll.
Ja vi har två troll här, den fule och 08 och det hoppas jag alla förstår nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Och det har bara du lagt märke till? Är det inte precis tvärtom? Jag tror att fler misstänker att tråden utnyttjas av KL för att ljuga och hämnas på HOL. Hon har i alla fall anledning att hämnas. Har HOL det menar du?
Vad ska HOL hämnas för??? Att han fick två barn på halsen kanske det går att vränga det till om man är tillräckligt sjuk i huvudet.
En alkoholiserad mamma hade väl varit en bättre vårdnadshavare i vissas värld