Citat:
Det kunne ikke noen vite helt sikkert kun ved å observere TH's arbeidsplass og se når han kom til jobb.
AEH kunne hatt besøk, AEH kunne vært ute på tur med hunden, feks.
Noen må ev ha fulgt med ved boligen (eller ev ha fått vite fra noen at hun var alene hjemme) for å kunne vite at AEH var hjemme og for å kunne vite at hun var alene hjemme.
Eller hvis AEH hadde svært faste rutiner, og var blitt holdt oppsikt med lenge, så kunne den som ev holdt oppsikt ved boligen kunne gjette/anta at AEH ev hadde kommet hjem fra morgentur litt etter kl 9.
"Enkelte opplyser at de relativt regelmessig observerte kvinnen, som har bodd i nabolaget siden tidlig på 1980-tallet, på morgentur rundt Langevannet mellom klokken 7 og 9."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wEov95/telefonsamtale-sentral-i-etterforskningen-skal-vaere-siste-sikre-livstegn
AEH kunne hatt besøk, AEH kunne vært ute på tur med hunden, feks.
Noen må ev ha fulgt med ved boligen (eller ev ha fått vite fra noen at hun var alene hjemme) for å kunne vite at AEH var hjemme og for å kunne vite at hun var alene hjemme.
Eller hvis AEH hadde svært faste rutiner, og var blitt holdt oppsikt med lenge, så kunne den som ev holdt oppsikt ved boligen kunne gjette/anta at AEH ev hadde kommet hjem fra morgentur litt etter kl 9.
"Enkelte opplyser at de relativt regelmessig observerte kvinnen, som har bodd i nabolaget siden tidlig på 1980-tallet, på morgentur rundt Langevannet mellom klokken 7 og 9."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/wEov95/telefonsamtale-sentral-i-etterforskningen-skal-vaere-siste-sikre-livstegn
Citat:
1) Det er mulig. Se også tillegget i sitatet fra meg over, der det står (fra en artikkel) at hun relativt regelmessig ble sett på morgentur rundt Langevannet mellom klokken 7 og 9.2) Jeg tror ikke at en GM ville tatt slike sjanser. Det høres mer logisk ut at en GM (eller ev medhjelpere) følger med ved boligen for å være sikker på at hun er hjemme og alene.
Jeg tenker i så fall at den/de ev tok et grundig overblikk over huset og området ved huset.