2019-10-03, 01:56
Medlem
Guillounisms avatar
NS Radio #3: En sund själ i en sund kropp – del 1

https://www.spreaker.com/user/ns-radio/nsr-3?utm_medium=widget&utm_source=user%3A11548807&utm _term=episode_title
Citera
2019-10-03, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Det är ju flera andra saker som tycks ha spelat in. Att någon har varit otrogen lär inte ha splittrat organisationen. Men jag kan tänka mig att hur det har hanterats, tillslut fick bägaren att rinna över. Det har nog varit på tapeten ett bra tag.

Var kommer det här ryktet att en kamrat skulle ha gängat med Hagbergs fru ifrån? Är det någon slags trådsanning?
Citera
2019-10-03, 10:33
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H0rnetVidSeven11
Var kommer det här ryktet att en kamrat skulle ha gängat med Hagbergs fru ifrån? Är det någon slags trådsanning?

Läs Robin Palmblads inlägg och efterföljande kommentarer för att bilda dig en uppfattning till att börja med. Vad som verkligen pågick vet nog endast Robin och Johanna

(FB) Nordiska motståndsrörelsen tråden, allt om NMR
Senast redigerad av FranzMarc 2019-10-03 kl. 10:42.
Citera
2019-10-03, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Funderar tant Vera Oredsson på att gå med i Nordisk styrka?
Om jag känner henne rätt, inte en chans i havet (utan att lägga någon värdering i det)

Citat:
Ursprungligen postat av H0rnetVidSeven11
Trådsanning var ordet.
Senast redigerad av Crazydre95 2019-10-03 kl. 13:36.
Citera
2019-10-04, 19:29
Medlem
Avsnitt tre av deras podd var fruktansvärt tråkigt, lyssnade en kvart innan jag stängde av. Vilken flopp podden är.
Citera
2019-10-04, 19:47
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobbeTjackis
Avsnitt tre av deras podd var fruktansvärt tråkigt, lyssnade en kvart innan jag stängde av. Vilken flopp podden är.

Tyckte den var klart bättre än första och andra avsnittet. Första var total katastrof, andra var dåligt och det här var i alla fall OK (kan ju bero på att jag fann ämnet intressant då jag själv gillar träning).

Fortfarande har jag ingen aning om vad NS vill eller vad dom ska tillföra. Känns som man börjar från helt fel håll när man inte verkar ha det klart för sig ens själva.

Med den här poddens träningstips antar jag att det man främst vill vara är en smal intresseförening för likasinnade som gillar träning, skogsliv och prata politik. Samt föra ut de intressena via en "småskojig" pod.
Mer än kanske att vara en politisk rörelse som har ambitionen att kunna påverka på något sätt. Det är väl din bild man får av den väldigt smala väg man verkar vilja ta som kommer attrahera ytterst, ytterst få.

Påminner om Förbundet Nationell Ungdom på sin tid. Som inte blev något värst långlivat projekt.
Citera
2019-10-04, 20:10
Medlem
JedemDerSeines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
NS Radio #3: En sund själ i en sund kropp – del 1

https://www.spreaker.com/user/ns-radio/nsr-3?utm_medium=widget&utm_source=user%3A11548807&utm _term=episode_title

Fantastiskt.

Blev riktigt inspirerad av friskvård.

Du råkar väl händelsevis inte veta var man löser medlemskap till gymmet?

Har problem att få tag i någon på kundtjänst, som kan giva mig besked.

Usla öppettider...
Citera
2019-10-05, 09:46
Medlem
Emils förklaring av träningen blev rätt tråkig. Det lät som att allting han gjorde var att hänga i garaget och köra chin-ups men visserligen pratade han om cykling också. Niklas-Ynge har samma inställning som mig själv till träningen. Haakon verkar mer vara en som satsar mycket på uthållighetsfysik och Oscar trodde jag var mycket mer aktiv.
Citera
2019-10-05, 11:08
Medlem
Men vem är tjockisen i NMR som inte pallade gå i skogen?
Citera
2019-10-05, 12:08
Medlem
Orkar inte läsa allt men är det korrekt att några blev sura på några för att de ville ha mer scouting och gymmande-profil och de andra var mer inne på maktövertagande och marscherande i stadsmiljö? Och nån blev ihop med nåns fru och sen valdes det sida, som det brukar när relationer spricker?
Kan nån förklara vad grejen är med mystiske ledaren i Hörken? Är han farlig? Är han chefsideolog? Eller är det en mytbildning bara?
Citera
2019-10-05, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elenoz90
Orkar inte läsa allt men är det korrekt att några blev sura på några för att de ville ha mer scouting och gymmande-profil och de andra var mer inne på maktövertagande och marscherande i stadsmiljö? Och nån blev ihop med nåns fru och sen valdes det sida, som det brukar när relationer spricker?
Kan nån förklara vad grejen är med mystiske ledaren i Hörken? Är han farlig? Är han chefsideolog? Eller är det en mytbildning bara?
Nej, det är absolut inte det som är orsaken.
Citera
2019-10-06, 02:01
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektrolux
Det har väl dementerats?

Sen även om det vore sant så är det ändå inte rationellt att splittra rörelsen och bilda en ny organisation bara för att man råkat ut för en sån grej.

Hur skulle Lidl göra om en anställd var otrogen med en kollegas fru? Skulle man starta en ny butik? Är ju viktigt att lära av företagsvärlden numera.

Att dom var fåniga är ju inget nytt men låter man sitt parti splittras över en kärring så är dom ju totalt patetiska. Vilka djävla beta cucks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in