Citat:
Ursprungligen postat av
TobbeTjackis
Avsnitt tre av deras podd var fruktansvärt tråkigt, lyssnade en kvart innan jag stängde av. Vilken flopp podden är.
Tyckte den var klart bättre än första och andra avsnittet. Första var total katastrof, andra var dåligt och det här var i alla fall OK (kan ju bero på att jag fann ämnet intressant då jag själv gillar träning).
Fortfarande har jag ingen aning om vad NS vill eller vad dom ska tillföra. Känns som man börjar från helt fel håll när man inte verkar ha det klart för sig ens själva.
Med den här poddens träningstips antar jag att det man främst vill vara är en smal intresseförening för likasinnade som gillar träning, skogsliv och prata politik. Samt föra ut de intressena via en "småskojig" pod.
Mer än kanske att vara en politisk rörelse som har ambitionen att kunna påverka på något sätt. Det är väl din bild man får av den väldigt smala väg man verkar vilja ta som kommer attrahera ytterst, ytterst få.
Påminner om Förbundet Nationell Ungdom på sin tid. Som inte blev något värst långlivat projekt.