2019-05-14, 11:39
Bannlyst
Rolig kanal! Jag har följt den ett halvår nu och under den tiden har deras följare ökat från ca 170 000 till 230 000. Anton är klart bäst att sätta i sej stora mängder medan Adam mer äter som en normal person.
Citera
2019-05-22, 22:16
Medlem
Offerviljas avatar
Jag såg på Instagram att Matkoma nyligen har varit i USA och ätit och donat, så snart kommer det att dyka upp videor från den resan på kanalen. Det ser jag fram emot väldigt mycket.

Adam och Anton är unika inom youtuber-världen. Den består ju nästan enbart av jubelidioter, men här har vi två stycken personer som faktiskt är intelligenta, roliga och duktiga.

Det finns helt klart många personer inom min nationalistiska rörelse som har mycket att lära av dessa snubbar. Malvå och Bergström känns väldigt osympatiska om man jämför dem med Adam och Anton.

Favoritvideo med Matkoma: https://www.youtube.com/watch?v=Qp9F1d1NyfQ
Citera
2019-05-23, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag såg på Instagram att Matkoma nyligen har varit i USA och ätit och donat, så snart kommer det att dyka upp videor från den resan på kanalen. Det ser jag fram emot väldigt mycket.

Adam och Anton är unika inom youtuber-världen. Den består ju nästan enbart av jubelidioter, men här har vi två stycken personer som faktiskt är intelligenta, roliga och duktiga.

Det finns helt klart många personer inom min nationalistiska rörelse som har mycket att lära av dessa snubbar. Malvå och Bergström känns väldigt osympatiska om man jämför dem med Adam och Anton.

Favoritvideo med Matkoma: https://www.youtube.com/watch?v=Qp9F1d1NyfQ
Kanske därför det inte kom något "inslag" i måndags.
Citera
2019-06-21, 17:39
Medlem
Offerviljas avatar
Det känns som att Adam och Anton är lite för smarta för sin troligtvis ganska unga publik. Någonting som jag har märkt är att de sämsta videorna där de bara sitter på samma fläck och äter typ hamburgare blir populärast, medan de briljanta videorna där det medverkar ankor som är besatta av kulor och som vill bita dem i snoppen inte alls får lika mycket uppmärksamhet av kidsen på Youtube.

Vad tycker ni om deras USA-videos då? Jag tycker väl på ett vis att det var häftigt att de åkte till Las Vegas, men ingen av de sju (?) klippen blev någon av mina favoriter. Min favoritvideo är fortfarande deras besök i Linköping. Glad midsommar på er och må Adam och Anton spela in fantastiska Youtube-klipp i alla framtid!
Citera
2019-06-21, 19:25
Medlem
Grillalites avatar
Såg några videos för något år sedan, sköna snubbar. En video jag minns var när de åt typ 15 pizzor, inte illa pinkat.
Citera
2019-07-18, 21:49
Medlem
flaess avatar
Matkoma är en av få anledningar till att jag fortfarande surfar in på Youtube. Blir alltid på gott humör när jag tittar på deras eskapader. Grabbarna har bra sinne för humor, och bra fingertoppskänsla vad gäller ämnesval. Från "ät tills du storknar"-utmaningar till test av hantverksöl från mikrobryggerier.

Den svenska Youtubescenen är ett jävla moras, men Matkoma tillhör de ytterst få ljuspunkterna i detta mörker.
Citera
2019-08-18, 02:34
Bannlyst
Härliga killar från min hemstad!
Den ena kan äta mycket den andra orkar mer som oss andra.
Citera
2019-08-18, 06:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Det känns som att Adam och Anton är lite för smarta för sin troligtvis ganska unga publik. Någonting som jag har märkt är att de sämsta videorna där de bara sitter på samma fläck och äter typ hamburgare blir populärast, medan de briljanta videorna där det medverkar ankor som är besatta av kulor och som vill bita dem i snoppen inte alls får lika mycket uppmärksamhet av kidsen på Youtube.

Vad tycker ni om deras USA-videos då? Jag tycker väl på ett vis att det var häftigt att de åkte till Las Vegas, men ingen av de sju (?) klippen blev någon av mina favoriter. Min favoritvideo är fortfarande deras besök i Linköping. Glad midsommar på er och må Adam och Anton spela in fantastiska Youtube-klipp i alla framtid!

Vad är det som får dig att dra HÖG-IQ-Kortet på dessa herrar, jag har inga onda avsikter i min fråga utan är uppriktigt nyfiken varför du tycker som är så smarta?

Mvh
/RBM

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Matkoma är en av få anledningar till att jag fortfarande surfar in på Youtube. Blir alltid på gott humör när jag tittar på deras eskapader. Grabbarna har bra sinne för humor, och bra fingertoppskänsla vad gäller ämnesval. Från "ät tills du storknar"-utmaningar till test av hantverksöl från mikrobryggerier.

Den svenska Youtubescenen är ett jävla moras, men Matkoma tillhör de ytterst få ljuspunkterna i detta mörker.

Även om du inte pratar om att grabbarna är smarta så visar du stor uppskattning, jag håller med om att den svenska youtubescenen är för bedrövlig men vad är det som får dessa grabbar att skina så starkt enligt dig?
Senast redigerad av Ranbogmordare 2019-08-18 kl. 06:29.
Citera
2019-08-18, 06:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Härliga killar från min hemstad!
Den ena kan äta mycket den andra orkar mer som oss andra.

Eftersom jag inte följer grabbarna så har jag ingen aning men fått för mig att båda två kan äta väldigt mycket, fick kolla upp det.

Kallar du tex det här att "orka som oss andra"?
https://www.youtube.com/watch?v=qhhHTU3gGTM eller den här https://www.youtube.com/watch?v=V_qElK6oWyM

Där är vi väldigt oense du och jag!
Senast redigerad av Ranbogmordare 2019-08-18 kl. 06:38.
Citera
2019-10-05, 21:43
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Vad är det som får dig att dra HÖG-IQ-Kortet på dessa herrar, jag har inga onda avsikter i min fråga utan är uppriktigt nyfiken varför du tycker som är så smarta?
Adam och Anton är nog egentligen inte mer än normalbegåvade, men jämfört med andra youtubers så är de genier. Haha, klippningen i det senaste avsnittet där de skulle försöka äta upp all mat i den där Tommys kylskåp var helt underbar. Jag gillade även deras barbecue-avsnittet som sändes för någon månad sedan väldigt mycket. Jag trodde faktiskt inte att det i dagens sjuka samhälle var möjligt att vara så här bra och samtidigt kunna bli så populära. Adam och Anton är bäst! Bra inlägg av flaes! Håller med dig om allt du skriver.
Citera
2019-10-05, 21:46
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Tycker att dom är duktiga och proffsiga. Men jämfört med Mauri i uppdrag mat står dom sig slätt.
Citera
2019-10-18, 10:58
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Tycker att dom är duktiga och proffsiga. Men jämfört med Mauri i uppdrag mat står dom sig slätt.

Förutom att Mauri är superfjompig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in