Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Den stora nyheten antyder ju något häpnadsväckande ... Jag har bara svårt att se vad det skulle vara som skulle få människorna i denna tråd att bli förvånade. Efter Hajen-gate har man ju sett och hört allt. Jag antar att om hon har någon STOR positiv nyhet att komma med överhuvudtaget så är den kopplad direkt till hennes pojkvän. Han skulle absolut kunna satsa på ett liv med henne och det skulle vara en smal sak för honom att ge henne ett jobb.
Nej, det är nog få saker som skulle förvåna någon vad gäller denna mytoman.
Personligen skulle jag försöka undvika ett liv 24/7 med Blondinbella. En sak är att folk överdriver lite, kommer med en nödlögn och så vidare. Det vet man från studier att alla människor gör. Men här handlar det om en psykiatrisk störning, narcissism. Det är inte normalt att vara så kall inför vad man utsätter andra människor för, hon är helt klart sjuk. Det tror jag att de flesta något så när sansade personer noga undviker, särskilt om nyhetens behag (!) tonat bort.
Ett jobb skulle ju Balder Balle självklart kunna hjälpa detta fiasko med. Han har ju uppenbart redan betalat en hel del, det kan han säkert tänka sig att fortsätta med i utbyte mot sexuella tjänster. Det yrke Blondinbella har då vet vi ju också alla vad det kallas.