2019-10-05, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Var inte hon gravid med miljardären? Då är det kanske lämplig tidpunkt att gå ut med att företagen går dåligt, finanserna är oavsett ordnade.

Ingen som vet - än har bimboblondinen gravidmage, än har hon inte. Det enda jag vet avseende detta är att Balder Balle är duktigt utskrattad av mig och de jag känner, rimligen kan fler reagera likadant. Undrar vad hans personal i bolaget kallar honom? Kanske samma sak? Och undrar hur hans barn mår? Dåligt gissningsvis, skulle inte tro att han får ha särskilt mycket kontakt med dem när de en gång blivit vuxna och kan bestämma själva.

Tragisk historia det här.
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-05 kl. 00:32.
Citera
2019-10-05, 00:22
Medlem
Det kommer mer, det största avslöjandet har inte kommit ännu.
Citera
2019-10-05, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08

Verkligen? Vad? Enligt dina tidigare inlägg har ju allt från att "hon är gravid" till "Erik stöttar henne i aborten" förekommit.

Nu har du chansen att bevisa att du inte bara sitter och blåljuger. Berätta för oss i förväg, vettja.
Citera
2019-10-05, 01:22
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Okej.
Hittills har ju Bellsan inte avslöjat någonting nytt och överraskande egentligen. Av IG att döma ångar hon på som vanligt.
Ge oss en ledtråd; vad handlar Det Största Avslöjandet om?
Citera
2019-10-05, 07:03
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:

Precis som Dora säger, nån liten ledtråd kan du väl ge oss? Har ju tidigare frågat dig vad det handlar och då har du sagt att hennes gala riskeras ställa in?

Om det inte är att hon har riskerat Konkurs och verkar allmänt okunnig när det kommer till företagande, vad är det då?

Har hon fifflat med pengar?
fuskat med skatten?
Hur nära konkurs var/är hon egentligen?
Hur nöjd är Hajen i allt detta? (om du nu vet det)
Vad är det för stort förvärv hon babblade om i måndags?

Kom igen nu, kasta åt oss nått litet köttben
Senast redigerad av Hor-Ulla 2019-10-05 kl. 07:47.
Citera
2019-10-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Precis som Dora säger, nån liten ledtråd kan du väl ge oss? Har ju tidigare frågat dig vad det handlar och då har du sagt att hennes gala riskeras ställa in?

Om det inte är att hon har riskerat Konkurs och verkar allmänt okunnig när det kommer till företagande, vad är det då?

Har hon fifflat med pengar?
fuskat med skatten?
Hur nära konkurs var/är hon egentligen?
Hur nöjd är Hajen i allt detta? (om du nu vet det)

så många frågor ...

Hur nöjd Hajen är kan du följa på Isaak Griplöövs Instagram, som drivs av Hajen själv. Mycket underhållande konto

https://instagram.com/griploov?igshid=oly8vbjdef4z
Citera
2019-10-05, 07:35
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag tror att hon aldrig riktigt insett vilken tur hon har haft och hur rätt hon låg i tiden utan hon verkar ta framgången för given. Hon verkar genuint förvånad över att hennes kladd inte mottagits med öppna armar utomlands. Lika överraskad verkar hon vara över att hon inte slår igenom också i NY.
Som snart 30-åring är Bellsan näst intill en föredetting. Andra har tagit över hennes plats i sociala medier. Kladdbolaget och övriga delar av imperiet är i spillror.

Jag håller med dig. Jag tror aldrig Bella riktigt insett att hon var mer någon som var på rätt plats vid rätt tillfälle än någon som är genial på sociala medier som hon försöker framhäva i sitt blogginlägg - hon ligger hon finns inte ens på Medieakademins Maktbarometer 2019. Inte ens om man går till PDF-rapporten som bryter ned det hela i olika kategorier så finns hon ens omnämnd vilket bör betraktas som ett rejält underkännande för någon som utger sig ha expertis i ämnet.

Som du säger så har andra sprungit om henne rejält medan hon försökte lajva affärskvinna. Nu är hon snart 30 och antagligen rätt ointressant förutom för oss skvallerkärringar på Flashback.
Citera
2019-10-05, 07:39
Medlem
Citat:

Det finns väl inte särskilt mycket som rimligtvis kan förvåna oss. Inte ens om hon faktiskt valde att vara med i Lyxfällan.

1. Bröllop och flytt till Göteborg månne? Fästmannen har ju uppenbarligen redan tagit på sig att reda ut hennes affärer och förbättra hennes rykte, så varför inte? Med eller utan graviditet.

2. Hon slutar blogga och går in i fastighetsbranschen eller liknande. Det är lagom okrävande att bygga fastighetsimperium eftersom hon mestadels skulle äga och låta andra ta ansvar.

3. Hon får ett jobb och tar det, genom gamla eller nya kontakter.
Citera
2019-10-05, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Det finns väl inte särskilt mycket som rimligtvis kan förvåna oss. Inte ens om hon faktiskt valde att vara med i Lyxfällan.

1. Bröllop och flytt till Göteborg månne? Fästmannen har ju uppenbarligen redan tagit på sig att reda ut hennes affärer och förbättra hennes rykte, så varför inte? Med eller utan graviditet.

2. Hon slutar blogga och går in i fastighetsbranschen eller liknande. Det är lagom okrävande att bygga fastighetsimperium eftersom hon mestadels skulle äga och låta andra ta ansvar.

3. Hon får ett jobb och tar det, genom gamla eller nya kontakter.

1. Fästmannen? Är de förlovade?

2. Hur skulle hon få pengar att köpa fastigheter? Hon verkar ju vara nära konkurs i det enda bolag hon lyckats med?

3. Vem fan skulle vilja anställa en manipulativ mytoman i total avsaknad av empati och med noll respekt för andra människor?

Men jag antar att du bara drev med varje av ovanstående möjligheter.
Citera
2019-10-05, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
1. Fästmannen? Är de förlovade?

2. Hur skulle hon få pengar att köpa fastigheter? Hon verkar ju vara nära konkurs i det enda bolag hon lyckats med?

3. Vem fan skulle vilja anställa en manipulativ mytoman i total avsaknad av empati och med noll respekt för andra människor?

Men jag antar att du bara drev med varje av ovanstående möjligheter.

Den stora nyheten antyder ju något häpnadsväckande ... Jag har bara svårt att se vad det skulle vara som skulle få människorna i denna tråd att bli förvånade. Efter Hajen-gate har man ju sett och hört allt. Jag antar att om hon har någon STOR positiv nyhet att komma med överhuvudtaget så är den kopplad direkt till hennes pojkvän. Han skulle absolut kunna satsa på ett liv med henne och det skulle vara en smal sak för honom att ge henne ett jobb.
Citera
2019-10-05, 08:51
Medlem
Är det inte lite ironiskt att hon hängde ut hajen för att han utgav sig för att ha cash?
Citera
2019-10-05, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av personpp
Är det inte lite ironiskt att hon hängde ut hajen för att han utgav sig för att ha cash?
Hajen har ju gått i konkurs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in