Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Vidrig film.
Den är vidrig eftersom det är en neger som knullar henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Om du är så fet kan du räkna med att hormonsystemet är fucked up så det är inte troligt att du kan bli kåt.
Alla normala, icke-pedofila och heterosexuella män, hade givetvis mycket hellre knullat henne än din anorexiakropp. Finns liksom en anledning till att det klippet har fått 1.3+ miljoner views medan ingen kollar på din anorektiska burqaporr, lol.
Din hatiska reaktion och fat shaming beror på att du vet att hon är mycket sexigare än dig, så du hittar på en massa pseudovetenskapliga ursäkter om hormonstörningar osv; aka coping mechanism
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Fast inget av det har med sex att göra. Om du blir knullad doggy kan du inte se hur mannen ser ut, hur lång han är, hur stor hans kuk är, eller hur mycket pengar han har på banken.
Poängen är att kvinnor inte är intresserade av mannen om han är snygg eller sexig, utan kvinnor gifter sig snarare med mannens plånbok osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Kvinnor är inte sentient som män är. En kvinna kan stirra in i en vägg i tre timmar utan att det blir tråkigt.
Kvinnor är faktiskt mer sentient än män (sentience betyder inte intelligens, utan snarare förmågan att subjektivt känna osv). Däremot har kvinnor lägre IQ än män.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Tänk dig att du har hissmusik som spelas i huvudet konstant. Så är det att vara kvinna.
Okej, intressant. Jag kan inte relatera
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Det beror lite på kvinnan. Många kvinnor är lätt efterblivna och fattar inte att sex är skönt. Många är rädda för kuken och tror att det ska göra ont. De är bara dumma i huvudet.
Har det med kvinnors enorma osäkerhet att göra? Vad beror det på?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
a) Andra kvinnor inser att sex kan vara trevligt, har själva upplevt trevligt sex, men har mentala hang-ups som att det är äckligt, det är förnedrande, de blir förtryckta av patriarkatet, and so on.
Fel i skallen på dem också med andra ord.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
b) En tredje kategori är kvinnor med trasiga fittor. De kan inte bli våta, det gör ont, de kan inte komma, med mera.
Hur vanlig är den här kategorin honor? De måste väl ändå vara vanligast?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Tänk på kvinnor som djur. Vad gillar djur att göra? Typ äta, stirra på saker, ligga och lata sig.
Ja det är en bra liknelse
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
3) Hur sker sex bland djur? Oftast våldtäkt, prostitution, eller parnings-tid. Konceptet att ett djur ska ha sexlust existerar inte.
Alla däggdjur är väl kåta? Och prostitution bland djur?

Nu babianar du dig för mycket här va
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nope. Tanken med feminism var att kvinnor skulle skaffa fler barn om de fick mer frihet. Det blev tvärtom.
Bullshit. Den feministiska ideologin handlar om befolkningskontroll mer än något annat; till och med den ultimata betahanne feministen och ärkecucken Christopher Hitchens erkänner detta:
“The cure for poverty has a name, in fact: it's called the empowerment of women. If you give women some control over the rate at which they reproduce, if you give them some say, take them off the animal cycle of reproduction to which nature and some doctrine—religious doctrine condemns them, and then if you'll throw in a handful of seeds perhaps and some credit, the floor of everything in that village, not just poverty, but education, health, and optimism will increase. It doesn't matter; try it in Bangladesh, try it in Bolivia, it works—works all the time. Name me one religion that stands for that, or ever has.”
— Christopher Hitchens
^^ Så låter det när en av vänsterns största överstepräster, marknadsför feminism. Att feminism inte handlade om befolkningskontroll från första början, det är ett missförstånd från din sida. Att föda barn är ju klassiskt patriarkaliskt kvinnoförtryck om du frågar Gudrun Schyman, lol.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag är inte tvångsmässig eller impulsiv så det är bara cope från din sida.
Du är anorektiker så jo, du är definitivt tvångsmässig. Dessutom har du enligt egen utsago sugit av någon hemlös gubbe utan tänder (jag tror dig!), och om det inte är impulsivt så vet jag fan vad som är det, lol. Hur kan Babianen tillåta detta äckliga horbeteende? Har han ingen sharaf? Du är sjuk i huvudet, walla!
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Nej. Men de flesta. Precis som du tänder på de flesta kvinnor.
Jag tänder verkligen inte på de flesta kvinnor, lol. Anorexiakvinnor till exempel är rätt vidriga (inga tuttar och rumpa = ingen kvinna). Sedan är det viktigt med ett vackert ansikte också, vilket är betydligt svårare att få till än en sexig kropp. De flesta kvinnor är inte vackra. Jag vet att ni kvinnor inte klarar av att separera ansiktet ifrån kroppen, men är en kvinna ful i ansiktet så blir hon inte vackrare i ansiktet av anorexia, bara så du förstår.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) De flesta kvinnor idag kan få kuk även om de är oattraktiva. De har mindre sex än kvinnor på 50-60 talet.
Ja men det beror ju på att kvinnor är rätt tråkiga varelser, och efterblivna. Kvinnors favorithobby är dokusåpor och naglar/klackskor liksom. Kolla bara på antalet kvinnliga schackspelare som är grandmasters som exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Jag är ledsen men det där är cope,
Vad är cope? Du får komma med bättre motargument än att kalla allt du inte håller med om, "cope".
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
a) Tänk på hur äckligt det är att suga kuk.
Så varför suger du kuk då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Om du opererar dig och får en snygg kropp kommer du att börja suga kuk då?
Nej givetvis inte. Jag är hetero och man.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
b) Mycket av sex som kvinna beror på hur lätt du blir äcklad. En kvinna som tycker att sperma är äckligt kommer inte att bli mindre äcklad om hon skaffar silikon och duck lips.
Spitters are quitters
Sedan handlar det där om att kvinnor är barnsligt bortskämda och har inte växt upp i skallen än. Fittsaft är ju inte direkt blåbär om man säger så, men är tjejen ifråga attraktiv så slickar man gärna henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
c) Jag personligen tänder på saker som är lite äckliga och det ändras inte om jag ändrar mitt utseende.
Vad är det äckligaate du tänder på och har gjort sexuellt?
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Alla studier visar att kvinnors intresse av sex går neråt och att det är unga kvinnor som leder nergången. Eftersom det inte beror på kultur måste det bero på biologi.
Det beror givetvis på kultur och inte biologi. Kulturen idag är ganska sexfientlig, och har varit det länge. Framförallt efter att kvinnlig kyskhet blev ett ideal i och med kristendomen, men även om den moderna sekularismen har avskaffat kyskhetsnormer så uppmuntras kvinnor att inte knulla med män pga feministisk befolkningskontroll, feministiskt manshat osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Nej kvinnor tycker att män är äckliga och hemska. Kvinnor ser samma sak som du ser. Det finns inget Brad Pitt filter som gör att Lefi 55 ser ut som en het hunk.
Men nu är ju Leif, 55, inte normen. Självklart är de flesta män äckliga, precis som de flesta kvinnor är fula osv. Genuint vackra människor är minoritet. Du kan ju inte dra de fulaste exemplen som går att hitta och försöka presentera det som normen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Sex med män är lika hemskt för kvinnor som det skulle vara för dig. Det är därför som kvinnor kräver betalt för att ställa upp på det.
Jag vågar påstå att det snarare är enda sättet för de flesta kvinnor att försörja sig, precis som pantade låg IQ alfahannar bara har MMA och andra sporter att försörja sig på. Sedan tycker givetvis prostituerade horor att det är äckligt att knulla med dessa män, vilket det också är, eftersom det knappast är Brad Pitt och Leonardo DiCaprio som besöker bordellerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Bro, om feta kvinnor ville ha kuk skulle de bli attraktiva för att få mer kuk.
Feta kvinnor kan vara snygga i ansiktet och smala kvinnor kan vara fula i ansiktet