2019-10-03, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Men jösses
Det är ju du själv som i ditt första inlägg i tråden påstod att Karin hade lejt en torped!

Sen är det du som drar in FO i ditt sjätte inlägg i tråden!

Förklara dina inlägg! Har du något agg till M och hennes dotter eftersom du drar upp dom gång på gång i den här soppan.

Ja nu börjar det bli dags för 08 att berätta lite mer om KL och FO så vi får en bevisad koppling dem emellan. 08 kan ge oss den men varför håller han tillbaka?
Citera
2019-10-03, 23:03
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Som brottsoffer har han säkert yppandeförbud, för pratar han kan han förstöra utredningen och det är nog en brottmålsadvokat väldigt medveten om.
Ser ingen anledning till att han som BO alls ska uttala sig om något, även om det blir en fällande dom mer än typ... skönt att det är över.
Precis. Mitt inlägg avser alltså hur han troligen förhåller sig till detta i stort, dvs. även efter eventuell rättegång och utan restriktioner.
Citera
2019-10-03, 23:03
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Ja nu börjar det bli dags för 08 att berätta lite mer om KL och FO så vi får en bevisad koppling dem emellan. 08 kan ge oss den men varför håller han tillbaka?
Jag har frågat om detta mer än 5 ggr i tråden och varje gång försvinner 08 lämpligt nog utan att svara på varför han i sitt första inlägg påstår att Karin har lejt en torped och sedan ger tips om FO.
Citera
2019-10-03, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Att behöva läsa 491 inlägg om hur en okänd norrman misshandlat sin eventuella flickvän J*lia, ger tråden en prägel av mentalsjuka. Om tråden känns klart sjuk, är den sannolikt på fel spår. Ville polisen verkligen ha tag på den här mannen, skulle de inte dra sig en sekund för att smälla upp hans porträtt på nätet och i pressen. Mordförsök ligger på den nivån, att spöa upp en kvinna gör det inte.

Ja, det håller jag med om, tråden har präglats av besatthet som tangerar till något sjukligt.
Citera
2019-10-03, 23:07
Medlem
Citat:
Att behöva läsa 491 inlägg om hur en okänd norrman misshandlat sin eventuella flickvän J*lia, ger tråden en prägel av mentalsjuka. Om tråden känns klart sjuk, är den sannolikt på fel spår. Ville polisen verkligen ha tag på den här mannen, skulle de inte dra sig en sekund för att smälla upp hans porträtt på nätet och i pressen. Mordförsök ligger på den nivån, att spöa upp en kvinna gör det inte.

Men då hade de behövt anhålla honom först för mordförsök. Sen bild på nätet.

Nu behövs en läckt bild så han kan bli sedd av allmänheten och polisen få tips. Sen kan han sitta av rättegång kopplad till hans vanliga race med misshandel, hot och bedrägeri. I samma veva kan han rentvå sig själv och den huvudmisstänkta. Han är drygt fyrtio år. Ska han vara lika många år på rymmen och alltid behöva se sig över axeln efter farbror blå? Nej bättre komma in och berätta. Oavsett om han blivit outad här eller ej.
Någon kvinna läser om honom här och nästa gång en F O*lafsen presenterar sig på krogen med sitt charmiga och busiga sätt så vet hon att det är en kvinnomisshandlare med kvinnosyn från medeltiden hon har att göra med och då ska hon vara glad att hon läste om honom på Flashback.
Citera
2019-10-03, 23:10
Medlem
flammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverever31
Ja, detta att HOL misstänkte en klient, som alternativ till KL, är intressant.
Dock har trådens detektiver lagt 99% av spekulationerna på KL, och 1 % på spekulationer kring andra. Förhoppningsvis är polisens utredare något mer vidsynt än denna tråd.

Jag tippar att de är mer vidsynta hos polisen än förhållandet 99/1 eller något i närheten därav. De har ju dessutom bättre möjligheter än vad vi har att överblicka och undersöka alternativa spår.

Att KL fått så mycket fokus i tråden har nog att göra med en kombination av att 1) hon är en mer eller mindre trolig anstiftare givet all historik, och 2) det är en faktiskt MGM som det går att diskutera kring. Det är ju lite svårt att hålla ett resonemang om en potentiell klient X som eventuellt har begått brott Y mot Z, vilket potentiellt kunde ha föranlett A som senare ledde till B varför...ja, ni fattar.

Jag påstår inte att trådens fokus har varit perfekt eller korrekt, bara att det varit någorlunda naturligt.

För egen del uppfattar jag dock inte att det kommit fram särskilt mycket i tråden som talat emot KL som anstiftare, snarare tvärtom, varför det personligen känns naturligt att hålla henne för MGM numbero uno tills vidare.
Citera
2019-10-03, 23:12
Medlem
Citat:
Ja, detta att HOL misstänkte en klient, som alternativ till KL, är intressant.
Dock har trådens detektiver lagt 99% av spekulationerna på KL, och 1 % på spekulationer kring andra. Förhoppningsvis är polisens utredare något mer vidsynt än denna tråd.

Det beror på att ratiot vad gäller spår är detsamma.

1 % alternativa spår. Varav alla utan belägg.

99 % spår som bekräftar motiv hat, hämnd och i viss mån ekonomi. KL och FO. De huvudmisstänkta både här och hos polisen.
Citera
2019-10-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ja, det håller jag med om, tråden har präglats av besatthet som tangerar till något sjukligt.

Ja det har verkligen varit sjukligt med alla inlägg som smutskastar brottsoffret. Vissas besatthet vid uppgifter att HOL själv skulle ha anstiftat eller t o m ha skjutit FO är ju bara sorgligt.
Citera
2019-10-03, 23:23
Medlem
Flaskbackares avatar
Citat:

Väkommen till mobbartråden nr 1 för tillfället på FB.
Försökte få till en omröstning huruvida folk tänker, skyldig eller icke skyldig gällande KL och HOL men det gick inte enligt moderatorerna.

Uthängning är prio i denna tråd, känner personligen inte en jävel, men utmålande och uthängning är det som gäller här. Jävla svin som jag hoppas lider nån gång i framtiden för samma trauma.
Citera
2019-10-03, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avel
Antagligen så kläckte han ur sig detta för att han är BROTTmålsadvokat.

Det betyder att hans klienter har begått brott.

Dessa brott kan vara att skada människor.

Skadan kan ha skett med pistol.
Klienterna har vänner och släkt som kanske också har en pickadoll och våldskapital.

Om du skulle se HELA det nätverk som sprider sig ut från HOLs klienter sedan 25 år tillbaka skulle du baxna. Där finns i princip hela Sveriges kriminella elit.

Så berätta då för mig var https://www.flashback.org/newreply.php?do=newreply&p=68895918bland alla dessa tusentals människor som HOLs klienter grenar ut i, finns den minsta ledtråd till en alternativ anstiftare än den huvudmisstänkta kvinnan KL?

Klienterna har mördat, lemlästat och begått avskyvärda brott mot barn. Berätta för mig varför det
inte finns ETT spår i tråden som leder till denna ocean av våldskapital och pistoler och konflikter och annat helvete i HOLs absoluta närhet?

Det var ju detta jag ville ha hjälp med, arkivgrävare, leta i domstolarnas offentliga handlingar ifall tex
D-klanen dyker upp som eventuellt "mördat, lemlästat, begått avskyvärda brott mot barn....."
Jag kan bara misstänka och spekulera, och också gör det!
Citera
2019-10-03, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Det var ju detta jag ville ha hjälp med, arkivgrävare, leta i domstolarnas offentliga handlingar ifall tex
D-klanen dyker upp som eventuellt "mördat, lemlästat, begått avskyvärda brott mot barn....."
Jag kan bara misstänka och spekulera, och också gör det!

Varför har ingen som tror på alternativ grävt då kan man undra?
En anledning kan ju vara att den som grävde mest här på FB i klanens leverne dog i en mordbrand efter att ha blivit kallad att vittna mot klanen. Gräv bland yrkeskriminella på egen risk råder jag. Begär inte ut några handlingar i eget namn.

Gräva i en missanpassad dömd kvinnomisshandlares liv är i jämförelse hyfsat ofarligt.
Citera
2019-10-03, 23:35
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det ska ha varit en mängd anmälningar från NKS, SÖS och DS. Många läkare både i Sverige och internationellt. Regeringskansliet och ledamöter i Riksdagen. Fi fick också. Bara läsa alla namnen. När det kom att bränna ner sjukhuset så skrev tidningarna om att sjukhuset anmält.

Jaha, ok. Men varför trodde SH att det var JN då? Som skickade mailen.

Det låter mycket märkligt.

Verkar ju mer vara protestmail från någon obskyr förening av något slag, någon slags mailbombning.

Eller har jag missuppfattat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in