2019-10-03, 20:48
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jag har redan kollat: Löwegrip är ett skyddat EU-vsrumärke per 2019 -04-28. Innehavare är Löwengrip Beauty AB.
https://was.prv.se/VarumarkesDb/details.jsp

Därmed kan inte Bellsan använda sitt namn - Isabella Löwengrip - inom EU utan att göra varumärkesintrång.

Hon (eller vem som helst) kan registrera det namnet i någon annan klass, de har ju snålat och bara registrerat sig i klassen för parfym/kosmetiska etc.
Citera
2019-10-03, 20:48
Medlem
Citat:
Jag förstår. Det är inte lika roligt när någon bemöter dig med samma mynt.
Du kallade andra användare för "drogad förskoleklass", har du glömt det?

Om du undrar: jag har också mer än 20 års utbildning bakom mig och tagit högre examina.
So what ?!?
Du gör bara bort dig när du sätter dig på dina höga hästar.

(FB) Skvallertråden om Blondinbella (Isabella Löwengrip)

Det är väl klart att jag inte har det. Det var menat som ett skämt - det blev så himla mycket skrivet helt plötsligt, inluderat påståenden om graviditet som jag inte riktigt förstod mig på. Och det här med min utbildning var ju mest för att det blev så tokroligt med tanke på uttrycket "förskola".

På mina höga hästar, huh?
Senast redigerad av Whatdoweknow 2019-10-03 kl. 20:51.
Citera
2019-10-03, 20:59
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Hon (eller vem som helst) kan registrera det namnet i någon annan klass, de har ju snålat och bara registrerat sig i klassen för parfym/kosmetiska etc.
Det stämmer. Men vi vet ju inte vilket avtal som finns mellan Bellsan och Löwengrip Beauty AB.
En stor del av hennes reklamsamarbeten gäller parfym, kosmetika etc.

Vi får se hur detta utvecklas. Värt att notera är att det inte finns några reklamsamarbeten på Bellsans plattformar sedan någon vecka. Det kanske indikerar något?

Citat:
Ursprungligen postat av Whatdoweknow
Det är väl klart att jag inte har det. Det var menat som ett skämt - det blev så himla mycket skrivet helt plötsligt, inluderat påståenden om graviditet som jag inte riktigt förstod mig på.
Jag skämtade ju med dig också, missade du det?
Märkligt med tanke på att du har över 20 års utbildning räknat från sjuårsåldern.
Citera
2019-10-03, 21:17
Bannlyst
Citat:
Haha, ni är otroliga
Berätta för mig bäste Luzern vad det är för häpnadsväckande med mitt svar till KIBy:.
Ja bara att du ställef frågan säger ju allt

Du är ju inte klok
Citera
2019-10-03, 21:21
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Isabella Löwengrip spelar er alla så lätt. Hon har full koll på läget och kör nu detta narrativ för att generera uppmärksamhet. Det är ju bara att se vilken aktivitet det blivit här. Det blir bara mer cash i Bellsans ficka.
Citera
2019-10-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Härligt efter NCY kontoret blir det kontor på strandvägen med knarrande golv och svenskt tenn

Har du någon bild från kontoret du skulle vilja
dela med dig av här?
Citera
2019-10-03, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Har du någon bild från kontoret du skulle vilja
dela med dig av här?

Sluta sök i historien håll dig up to date
Citera
2019-10-03, 21:34
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Kan ju upplysa er andra om att det finns goda skäl till varför DoraF ofta fått benämningen ”tok-Dora” på Flashback

Isabella blev utsedd till näringslivets mäktigaste kvinna 2018.

https://www.motivation.se/innehall/isabella-lowengrip/
Citera
2019-10-03, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Kan ju upplysa er andra om att det finns goda skäl till varför DoraF ofta fått benämningen ”tok-Dora” på Flashback

Dora verkar förvisso vara en dåre emellanåt, men du pratar i nattmössan. Alla fattar att det här är en taktik, vi diskuterar ju exakt vad syftet och bakgrunden med det är. Vi känner också alla till den utmärkelsen, som givetvis var rena skämtet. Isabella må vara företagsam men det finns korvkiosker som gör större vinst än hennes imperium. Hon har noll koll på ekonomi och har inte mer ”makt” än en genomsnittlig advokat eller mellanchef på ett slumpmässigt bolag. Hon är inte ens sverige 100:e mäktigaste kvinna pch hennes inflytande är nog inte ens en promille av Christina Stenbecks, Antonia Axelsson-Johnssons eller valfri kvinnlig Wallenbergare.
Citera
2019-10-03, 21:46
Medlem
Citat:
Whatdoweknow kallade andra användare för "drogad förskoleklass".
Varför ger du dig inte på hen?

Kanske för att den användaren förstod att det var ett uttryck använt på skoj?
Citera
2019-10-03, 21:50
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Åh, så fint att du håller koll på mig. Jag är smickrad

Utmärkelsen är en av Bellsans största stunder. Något att se tillbaka på för henne.
Citera
2019-10-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
Sluta sök i historien håll dig up to date

Så du har alltså hittat på saker som inte
är sant?
Jag har aldrig påstått mig veta saker som
du om BB”s privata liv IRL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera