2019-10-03, 15:56
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Du tycks vara lätt manisk när det kommer till Bella, vad grundar sig det i?
Haha
Jag är intresserad av Bellsan som fenomen och del av samtiden. Jag har periodvis också skrivit mycket i andra trådar om personer som på ett eller annat sätt säger mycket om den tid vi lever i.
Det roar mig att reflektera, spekulera och diskutera.
Om du vill kan du alltid hoppa över mina inlägg .

Varför läser du och postar du själv i den här tråden?
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 15:59.
Citera
2019-10-03, 16:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Haha
Jag är intresserad av Bellsan som fenomen och del av samtiden. Jag har periodvis också skrivit mycket i andra trådar om personer som på ett eller annat sätt säger mycket om den tid vi lever i.
Det roar mig att reflektera, spekulera och diskutera.
Om du vill kan du alltid hoppa över mina inlägg .

Det var inte menat som något påhopp, jag tycker att du kommer med vettiga infallsvinklar osv. Tänkte mest på den tid du lägger ner på henne, men du kanske har det "lugnt" på jobbet
Citera
2019-10-03, 16:05
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Det var inte menat som något påhopp, jag tycker att du kommer med vettiga infallsvinklar osv. Tänkte mest på den tid du lägger ner på henne, men du kanske har det "lugnt" på jobbet
Ingen fara. Jag tar inte illa upp 😊.
Var lugn, jag missköter varken arbete eller övriga livet.

Varför läser du och postar du själv i den här tråden ?

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
BB om sin ångest och torgskräck varje dag händer något i hennes liv.

https://forumbilder.com/i/rdpF

https://forumbilder.com/i/rdpT

https://forumbilder.com/i/rdpY
Javisst. Det är samma 180 graders vändning som vanligt.
Men tycker någon på riktigt synd om henne? Hon har ju själv ställt till det för sig.
Den intressanta frågan är hur hon ska kunna kapitalisera på det hon nu skriver om?!?

Det är lite kul att det där modigaste inlägget är en repris av något hon skrev förra sommaren:
https://www.isabellalowengrip.se/2018/06/19/11-bolag-pa-11-ar/
Bellsan har inte lärt av sina erfarenheter.

Bellsan verkar ha slut på tricks
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 16:21.
Citera
2019-10-03, 16:09
Avslutad
Citat:
Ingen fara. Jag tar inte illa upp 😊.
Var lugn, jag missköter varken arbete eller övriga livet.

Varför läser du och postar du själv i den här tråden?

För att Bella är en charlatan av rang, och jag väntar med spänning på att skiten träffar fläkten.
Citera
2019-10-03, 16:16
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
För att Bella är en charlatan av rang, och jag väntar med spänning på att skiten träffar fläkten.
Så är det ju. Vi väntar alla på fläkten

Hela marknaden för influencers är i gungning. De kritiseras hårt.
Senast redigerad av DoraF 2019-10-03 kl. 16:42.
Citera
2019-10-03, 16:50
Medlem
Citat:
Så är det ju. Vi väntar alla på fläkten

Hela marknaden för influencers är i gungning. De kritiseras hårt.
I,m waiting..och så är jag såå tacksam att tråden oförtrutet lever på, sanningen kommer alltid fram, förr eller senare..
Citera
2019-10-03, 17:36
Medlem
Boopidoos avatar
Nu har jag läst om Blondinbellas senaste utspel, reaktionerna på det, hennes egna uppföljande inlägg... efter ”modiga inlägget” (ROFL) och det enda jag känner är att hon just nu är beredd att göra VAD SOM HELST för att behålla pengarna (och miljardären som är ett måste för att få tillgång till pengapåsen)
Hur f-n kan man påstå sig ha torgskräck och panikångest samtidigt som man, samma dag, bl a planerar för ett framträdande på scen för Hand i Hand som man VET kommer trigga pressen.
Sorry Blondinbella - du är ett skämt!!!
(Kan du lura Erik så kudos till dig)
Citera
2019-10-03, 17:40
Medlem
Torgskräck? BB har säkert fått flygskam och klimatångest också efter Gretas utspel. Så hon får hålla sig i Sverige i fortsättningen.
Citera
2019-10-03, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nu har jag läst om Blondinbellas senaste utspel, reaktionerna på det, hennes egna uppföljande inlägg... efter ”modiga inlägget” (ROFL) och det enda jag känner är att hon just nu är beredd att göra VAD SOM HELST för att behålla pengarna (och miljardären som är ett måste för att få tillgång till pengapåsen)
Hur f-n kan man påstå sig ha torgskräck och panikångest samtidigt som man (samma dag) bl a planerar för ett framträdande på scen (för Hand i Hand) som man VET kommer trigga pressen.
Sorry Blondinbella - du är ett skämt!!!
(Kan du lura Erik så kudos till dig)
Alltså iblan skriver ni så jävla skeva saker att man bara måste kommentera. Jag följer inte Bella men kikar in då och då av nyfikenhet.

Med det sagt så är det så att torgskräck, cellskräck, scenskräck osv. är relativt vanligt bland folk som rör sig i kretsar där de hela tiden måste utmana sina fobier. Skådespelare tex. har relativt ofta scenskräck men inte fan är det många av dem som slutar med sina jobb därav, de jobbar på att möta och mota sina fobier istället för att dra täcket över huvudet. suck.
Citera
2019-10-03, 17:57
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Alltså iblan skriver ni så jävla skeva saker att man bara måste kommentera. Jag följer inte Bella men kikar in då och då av nyfikenhet.

Med det sagt så är det så att torgskräck, cellskräck, scenskräck osv. är relativt vanligt bland folk som rör sig i kretsar där de hela tiden måste utmana sina fobier. Skådespelare tex. har relativt ofta scenskräck men inte fan är det många av dem som slutar med sina jobb därav, de jobbar på att möta och mota sina fobier istället för att dra täcket över huvudet. suck.
Jag har personer i min omedelbara närhet som lider av torgskräck (som du uppenbarligen har noll koll på vad det innebär) så var snäll och lägg ner jämförelsen mellan scenskräck/torgskräck.
Citera
2019-10-03, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag har personer i min omedelbara närhet som lider av torgskräck (som du uppenbarligen har noll koll på vad det innebär) så var snäll och lägg ner jämförelsen mellan scenskräck/torgskräck.
Du vet tydligen inte att dessa diagnoser inte ser exakt likadana ut hos alla. Du är bara en gnällpessimist som troligen drar täcket över huvudet så fort du möter problem. Du hånskrattar väl även åt dina vänner som har torgskräck, din hycklare.
Citera
2019-10-03, 18:07
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Du vet tydligen inte att dessa diagnoser inte ser exakt likadana ut hos alla. Du är bara en gnällpessimist som troligen drar täcket över huvudet så fort du möter problem. Du hånskrattar väl även åt dina vänner som har torgskräck, din hycklare.
Du är uppenbarligen riktigt dum i huvudet så jag väljer att inte ge dig mer syre nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in