2019-10-03, 16:47
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Jag skulle gissa att LW utvecklades till att bli den hopplösa älskarinnan.En roll hon i egentligen inte passade in i från början gissar jag.LW ville börja sätta egna spelregler.Det blir lätt taggarna utåt då en älskarinna börjar styra och ställa och slutar anpassa sig.Det ingår ju inte i planen så att säga.
LW hade tröttnat på luftslotten och KUNDE inte inse sig grundlurad.Svårare än så behöver det troligtvis inte vara.Hon pressade in honom i ett hörn till vägs ände. Min teori.

Ja det hemska bullerplankets hörn där två pojkar hittade L*ena sönderslagen . Kanske deras vanliga genväg till varandra efter skolan .
Kan inte förstå hur SD (och kanske även HD , vem vet ?även JG?som verkade veta att LW var död , väldigt fort , hmm?) kunnat pyssla med sådant som de gjorde mitt i ett bostadsområde med flera barnfamiljer ?
Skulle de må bra om deras döttrar hittat typ LW söndermosad därbakom ? Vem vet ? Kanske , i den soppan allt detta byk kokats i . Men om de råkat hitta en annan klasskompis mamma , då hade de inte mått speciellt bra .
Skulle inte tro det ?

Så omtanke omkring allmänheten saknas , det märks ...
Omtanke överhuvudtaget verkar det finnas mycket brist på i mångt och mycket i detta .

Hemskt alltihop .
Vad för slags människotyp kan utföra sådant ??
Senast redigerad av landbandy 2019-10-03 kl. 17:13.
Citera
2019-10-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Fråga 2: ) Om du tänker efter ytterst noggrant innan du svarar, så ! .... vad tror du att osämjan egentligen berodde på när SD👤 och LW👤 blev rejält osams i bilen, vad var orsaken ?

Fråga 3: ) Efter som polisen inte vid det då aktuell tillfället kände till att LW👤 var mördad, sökte man givit vis inte efter något mordvapen inom HD's👤 bostadsrätt, utan polisen sökte då efter någonting helt annat, och då undrar jag vad du själv tror att polisen då sökte efter ? / det vill säga, då man misstänkte att LW👤 inte hade försvunnit frivilligt under natten från sin bostadsrätt.

Åh jösses. De sökte efter LW?
Senast redigerad av Medimera 2019-10-03 kl. 16:59.
Citera
2019-10-03, 16:53
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Uppenbarligen sker det mycket bakom kulisserna. Nån form av kampanjande. Tror det mycket väl kan florera information som erbjuds på ett sätt som gör att man känner sig utvald. Och den/de har nog sin lilla urvalsprocess, det är nog vissa konton som hoppas över då det inte är mycket lönt att försöka sig på en flört...

Ja det här är nog början på slutet för intresset för att leta gömmor .
Sämsta Reklamen någonsin för geocachingens framtid i Örebro .
Citera
2019-10-03, 16:54
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Ja det här är nog början på slutet för intresset för att leta gömmor .
Sämsta Reklamen någonsin för geocachingens framtid i Örebro .

Undrar om det blir så kul när endast järngänget har varandra att tävla mot ?
Citera
2019-10-03, 16:55
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Åh jösses. De sökte efter LW

Åh fy f*n , e det så det var ?
Men sh*t , vad illa !

Men inte kan det väl vara LW:s örhänge de letat efter där ? Nee?
Basebollträät ?

(Orkar inte skriva L* ena utan skriver LW istället , gör så ont i hjärtat varje gång hennes namn skrivs utav mig = insikten blir så påfallande ; drömmer drömmar om hur sönderslagen hon antagligen var , det är så man kreverar på kuppen .
Taskigaste jag varit med om på lång tid , hur i h-e kan man döda en människa , särskilt en förälder ?
Senast redigerad av landbandy 2019-10-03 kl. 17:00.
Citera
2019-10-03, 17:04
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Uppenbarligen sker det mycket bakom kulisserna. Nån form av kampanjande. Tror det mycket väl kan florera information som erbjuds på ett sätt som gör att man känner sig utvald. Och den/de har nog sin lilla urvalsprocess, det är nog vissa konton som hoppas över då det inte är mycket lönt att försöka sig på en flört...

Det handlar snarare om att välja ut skribenter som är neutrala och öppensinnade och inte har bestämt sig för sanningen ännu. Vi behöver mer information och uppgifter innan vi kan bilda oss en åsikt.

Det är inte lönt att tala med skribenter som har sin åsikt färdig och aldrig kan ändra sig från den vilka uppgifter som än framkommer.
Senast redigerad av Rosamund 2019-10-03 kl. 17:07.
Citera
2019-10-03, 17:06
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotoalbuns
Ja visst var han gift.
LW ville bräda HD!
Det är inte svårare än så.Dock klarade inte LW det.

Det var synd att inte SD talade om hur han hade tänkt ha det , så att LW slutade kämpa innan det var försent och kunde ha gått ur hela ” magin” i tid ...

Förstår att du förstår precis hur illa det blev utifrån älskarinnors oskrivna ”lagar att följa ”, suck ...
Stackars alla dessa inte värt att kämpa för , i ett visst läge .
Antar att männen som har älskarinnor bara är bra på just den grejjen , resten kan man vara utan ?
Citera
2019-10-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Oavsett varför så hade hen inte rätt att
mörda LW och hen kommer att vara
hatad.
Men det kan ändå vara intressant att veta
hur GM motiverar vad hen gjort, för sig
själv. Det betyder inte att någon annan
kommer att hålla med hen eller att man
på något sätt anser att LW får skylla sig
själv. Eller att man vill försvara GM.
Det handlar bara om att få veta.

Citat:
Ursprungligen postat av Medimera
Åh jösses. De sökte efter LW

Bästa @Medimera

Ja ! du har faktiskt rätt i detta fallet att polisen sökte efter LW👤 inom HD's👤 bostadsrätt vid det då aktuella tillfället, detta med anledning av att man misstänkte kidnappning, men polisen sökte också efter något helt annat och då undrar jag vad du tror att det kan ha varit ?
Citera
2019-10-03, 17:07
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det handlar snarare om att välja ut skribenter som är neutrala och öppensinnade och inte har bestämt sig för sanningen ännu. Vi behöver mer information och uppgifter innan vi kan bilda oss en åsikt om vad som hänt.

Det är inte lönt att tala med skribenter som har sin åsikt färdig och aldrig kan ändra sig från den vilka uppgifter som än framkommer.

Men hur skall Ni sen förklara Er för dessa Ni vill påverka , om hela sanningen är att någon David** on har mördat LW ?
Citera
2019-10-03, 17:08
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Bästa @Medimera

Ja ! du har faktiskt rätt i detta fallet att polisen sökte efter LW👤 inom HD's👤 bostadsrätt vid det då aktuella tillfället, detta med anledning av att man misstänkte kidnappning, men polisen sökte också efter något helt annat och då undrar jag vad du tror att det kan ha varit ?

3.örhänget eller basebollträet ?
Citera
2019-10-03, 17:11
Medlem
Citat:
Bästa @Medimera

Jag svarar snabbt nu men Len*as mobiltelefon, eller möjligtvis nycklar?
Citera
2019-10-03, 17:16
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Men hur skall Ni sen förklara Er för dessa Ni vill påverka , om hela sanningen är att någon David** on har mördat LW ?

Vad menar du nu? Jag försöker inte påverka någon då jag behåller uppgifterna för mig själv.

Jag svarade bara på Blessedfruit's fråga om vilka som fått PM med uppgifter om fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in