2019-10-03, 13:10
Medlem
studenten777s avatar
2010 var det extremt kontroversiellt att ifrågasätta invandringen. Majoriteten av Sverige var fortfarande sovande och lyskligt ovetande.

2014 var det lite mer okej. SD hade alla ögon på sig, många svennar hejade på SD i smyg men knöt näven i fickan.

2018 invasionen ett faktum. Nu börjar folket på riktigt vakna och detta speglas rejält i valet.

2019 kommuner går back. Få ifrågasättare till en sund invandringspolitik vågar öppna munnen idag.

Finns det ens någon kvar som är så pantad att de tror att invandringen är lönsam och hållbar?

Utvisningarna måste ta fart på riktigt nu om skutan ska vända.
Citera
2019-10-03, 13:17
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
2010 var det extremt kontroversiellt att ifrågasätta invandringen. Majoriteten av Sverige var fortfarande sovande och lyskligt ovetande.

2014 var det lite mer okej. SD hade alla ögon på sig, många svennar hejade på SD i smyg men knöt näven i fickan.

2018 invasionen ett faktum. Nu börjar folket på riktigt vakna och detta speglas rejält i valet.

2019 kommuner går back. Få ifrågasättare till en sund invandringspolitik vågar öppna munnen idag.

Finns det ens någon kvar som är så pantad att de tror att invandringen är lönsam och hållbar?

Utvisningarna måste ta fart på riktigt nu om skutan ska vända.

Det finns nog en hel del kvar, och listan kan göras väldigt lång. Här är bara några få exempel:

Anders Lindberg m.fl (Aftonbladet) , Lars Lindström (Expressen), Stefan Löfven, Annie Lööf, Isabella Lövin, Jonas Sjöstedt, Magnus Betnér, Henrik Schyffert etc
Senast redigerad av Mongoprofeten 2019-10-03 kl. 13:48.
Citera
2019-10-03, 13:29
Medlem
kasperwolfgangs avatar
det har börjat vända tror jag.

men man funderar på krafterna bakom globaliseringstanken. de är stora.

västvärlden riskerar att raseras och det kanske är tanken. men det kan även vara så att det är en strategi för att en gång för alla utrota islam. tillslut exploderar krutdurken sverige tex. plötsligt är tålamodet slut och då blir det mycket blodigt.

ledarna kanske trots allt inser att islam är oförenligt med oss normala människors levnadssätt och detta är enda sättet att bli av med ohyran
Citera
2019-10-03, 13:46
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
det har börjat vända tror jag.

men man funderar på krafterna bakom globaliseringstanken. de är stora.

västvärlden riskerar att raseras och det kanske är tanken. men det kan även vara så att det är en strategi för att en gång för alla utrota islam. tillslut exploderar krutdurken sverige tex. plötsligt är tålamodet slut och då blir det mycket blodigt.

ledarna kanske trots allt inser att islam är oförenligt med oss normala människors levnadssätt och detta är enda sättet att bli av med ohyran

Det är en intressant teori, fast det låter väldigt kontraproduktivt att lösa det på det sättet.
Inbördeskrig eller storskaliga krig kan bli väldigt dyrt. Framförallt när det gäller återuppbyggnaden av landet.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2019-10-03 kl. 13:49.
Citera
2019-10-03, 13:53
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det är en intressant teori, fast det låter väldigt kontraproduktivt att lösa det på det sättet.
Inbördeskrig eller storskaliga krig kan bli väldigt dyrt. Framförallt när det gäller återuppbyggnaden av landet.

men det är näst intill omöjligt att få stöd för en regelrätt utrotning, något som borde gjorts redan, helst igår
Citera
2019-10-03, 14:04
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studenten777
Finns det ens någon kvar som är så pantad att de tror att invandringen är lönsam och hållbar?.

Inga ansvariga har ställt inför en krigstribunal och arkebuserats, så vi har fortfarande kvar Fredrik Reinfeld, Annie Lööf och Sandro Scocco, bara för att nämna några. Så visst finns det några kvar som har övertygelsen att det är rätt att utföra ett folkutbyte. Och man får väl bara anta att de ser det som hållbart, och att de tror att de kommer behandlas väl.
Citera
2019-10-03, 14:05
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
men det är näst intill omöjligt att få stöd för en regelrätt utrotning, något som borde gjorts redan, helst igår

Korthuset kan inte stå hur länge som helst, så det är bara en tidsfråga.
Citera
2019-10-03, 14:08
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Korthuset kan inte stå hur länge som helst, så det är bara en tidsfråga.

vet inte hur jag ska tolka det här svaret?!? höll du med eller inte?
Citera
2019-10-03, 14:13
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
vet inte hur jag ska tolka det här svaret?!? höll du med eller inte?

Jag höll med i att något borde ha gjorts redan igår. Fast jag är mer inne på massutvisningar, och de som vägrar får tvingas ut helt enkelt. Hur man än väljer att lösa det.
Citera
2019-10-03, 14:16
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Jag höll med i att något borde ha gjorts redan igår. Fast jag är mer inne på massutvisningar, och de som vägrar får tvingas ut helt enkelt. Hur man än väljer att lösa det på.

då dör de. eller så börjar de kämpa för att leva västerländskt i sandländerna, det går ju lysande för israeler men peddo-sekten islam är nåt som liknar ett hjärnvirus som gör tankeverksamhet omöjlig
Citera
2019-10-03, 14:22
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
då dör de. eller så börjar de kämpa för att leva västerländskt i sandländerna, det går ju lysande för israeler men peddo-sekten islam är nåt som liknar ett hjärnvirus som gör tankeverksamhet omöjlig

Det återstår att se. Islam kommer i alla fall inte att kunna integreras i väst. Så antagligen blir Sverige och övriga Europa islamisterat, eller så försvinner islam. Jag ser inte ett tredje alternativ. Oavsett vilket det blir så kommer det att lösas med ett krig. Ingen kommer att ge dig frivilligt.
Citera
2019-10-03, 14:27
Medlem
Marcens avatar
Många kulturpersonligheter blev i och med sina mångkulturvurmande åsikter omåttligt populära, Henrik Schyffert, Alex Schulman, Magnus Betnér med flera. Det var trendigt att vara humanist utan konsekvenstänk och dessa personer gick i bräschen.

Men vad händer med dem nu, när trenden ser ut att ändra riktning? Kommer de fortsätta slåss, fast i underläge? Eller helt enkelt vända kappan efter vinden?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in